Xboxlife forum

CoolShop GRAW Forudbestilling

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Indlægaf Rechain » 10. mar 2006 20:24

Ja, du burde vel have det idag?
Grunden til jeg først modtager det imorgen (håber jeg) er at min ordre ik kom igennem i foregårs, pga. en fejl i min browser.

Men de afstendte spillene igår, så du burde da have modtaget dit idag, medmindre du bestilte efter kl. 18 igår, der skete vel ik nogen fejl hos dig...hvornår bestilte du?

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf ShoneGizmoBox » 10. mar 2006 20:33

Desuden er det ikk Coolshops skyld at de tager tid... Så snart de har pakket det og sendt det afsted kan de ikk gøre mere!
Det er bare PostDanmark er der er fandends langsomme !
Legetøj fra Life!
Pis fra Life!
Ost fra Life!
Monkey sovs fra Life!
Alt frå Life!
Brok fra Life!
BROK BROK BROK!
ShoneGizmoBox
 
Indlæg: 445


Indlægaf Rechain » 10. mar 2006 20:34

Ja :) du har nok ret Shone...PostDanmark har det jo nogen gange med at være langsomme...
Det tager jo også 1 til 2 dage at modtage et spil der, ligesom andre steder...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf devilboy » 10. mar 2006 20:36

sikke da noget lort at lukke ud. Er da ikke post danmark skyld. pakker/breve skal bare indleveres indenfor en bestemt tidsfrist. Forskellig fra hver by.
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Indlægaf Rechain » 10. mar 2006 20:38

Hvis man bestiller et spil fra CoolShop.dk før kl. 18 bliver det sendt afsted samme dag, og det tager 1 til 2 dage at blive leveret.

Hvis man bestiller efter kl. 18 bliver spillet sendt afsted dagen efter, og det tager 1 til 2 dage at blive leveret.

Så er det ik til at vide om Postdanmark nogen gange er hurtige, og nogen gange langsomme ;)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf EvilNinjaMoby » 10. mar 2006 21:05

devilboy skrev:sikke da noget lort at lukke ud. Er da ikke post danmark skyld. pakker/breve skal bare indleveres indenfor en bestemt tidsfrist. Forskellig fra hver by.


Ja tak, og i lige måde... ;)

Så sent som for en måned siden sendte jeg et par spil til Calculating Infinity, som pakke. Og ved du hvad!?

Jeg fik godtgjort hele portobeløbet da Post Danmark ikke overholdt deres dag-til-dag-garanti på pakker. Så Post Danmark er ikke altid uskyldige - men de gør det generelt godt, vil jeg sige. :)
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf hanZen » 10. mar 2006 21:34

Spillet/pakken er ankommet til Odense (hvor jeg bor) til morges kl 05.00 til udlevering, men jeg har været hjemme hele dagen og har ikke modtaget noget! Det synes jeg er lidt dårligt og mystisk!
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf Tzmir » 10. mar 2006 23:09

Nu er det heller ikke PostDanmark men DHL som står for det! PostDK klarer bare den sidste stykke vej til døren
Tzmir
Niveau 6
 
Indlæg: 1748


Indlægaf GrynchDK » 10. mar 2006 23:55

Mmmm mit spil er så dejligt
Billede

Grynchdk
GrynchDK
Niveau 2
 
Indlæg: 153


Indlægaf Rechain » 11. mar 2006 16:37

Hva er chancen for at jeg modtager det idag...
Tror jeg smutter til fest, noget hygge drikkefest... :)

Så må jeg se om det bliver mandag jeg modtager GRAW.
Fik bestilt fredag (igår) kl. 11:45 ca, og fik en mail fra dem kl. 19 om at mit GRAW var sendt afsted...

Status hos PostDanmark
Dato: 10. marts 2006
Klokken: 18:45
Registrering: Ankommet til 710 Nordjyllands Pakkecenter

Der er ik nogen opdatering derfra endnu...så ved ik om den er på vej til sjælland endnu :( så ska jeg sikkert vente til mandag med at game GRAW.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster