Xboxlife forum

Beløb trukket fra kontoen mere end en måned før forsendelse!

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Beløb trukket fra kontoen mere end en måned før forsendelse!

Indlægaf Lunde_Deluxe » 14. feb 2006 11:24

Hej !

Jeg var inde på cool-shop for at forudbestille Gears of War, men da jeg læste at de først ville trække beløbet fra kontoen den dag de sender spillet tænkte jeg fær nok... (bestilte d. 2/2)

Men så fik jeg mit kontoudtog her for nylig hvor der stod at der var blevet hævet 414,- som er præcis d beløb spillet koster med forsendelse, og da jeg nu har fundet ud af der er chance for at der vil gå lang tid før spillet udkommer.. spekulere jeg over hvorfor de har trukket pengene...!!

Er der nogen der ka svare på d eller selv har prøvet d...??

På forhånd tak
Billede
______________
Lunde_Deluxe
Niveau 4
 
Indlæg: 312


Indlægaf Dr_Gonzo » 14. feb 2006 11:32

hmmm - jeg har aldrig haft den slags problemmer med dem, men i det mindste har du så fået spillet til 399,- det er netop blevet sat op til 479,-

Jeg har osse forudbestilt det til den lave pris, men de har dog ikke trukket nogen penge fra mig endnu
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Indlægaf MirageDK » 14. feb 2006 11:34

Lunde_Deluxe skriv en mail til dem. De har ret god support derinde.
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf ShoneGizmoBox » 14. feb 2006 13:27

Ja eller ring til deres kundeservice... fik engang et andet spil til samme pris pga en lang ventetid :D
Legetøj fra Life!
Pis fra Life!
Ost fra Life!
Monkey sovs fra Life!
Alt frå Life!
Brok fra Life!
BROK BROK BROK!
ShoneGizmoBox
 
Indlæg: 445


Re: Beløb trukket fra kontoen mere end en måned før forsende

Indlægaf AragornEstel » 14. feb 2006 13:56

Lunde_Deluxe skrev:Hej !

Men så fik jeg mit kontoudtog her for nylig hvor der stod at der var blevet hævet 414,- som er præcis d beløb spillet koster med forsendelse, og da jeg nu har fundet ud af der er chance for at der vil gå lang tid før spillet udkommer.. spekulere jeg over hvorfor de har trukket pengene...!!


Hej,

Jeg arbejder hos CoolShop.dk og kom lige tilfældigvis fordi dit indlæg her. Vi hæver aldrig penge før en ordre er afsendt fra vores lager. Vi reserverer derimod beløbet til senere hævning. Denne reservation kan i nogle tilfælde betyde at beløbet enten bliver låst på din bankkonto eller hævet af din bank som sikkerhed for at beløbet er tilrådighed. Dette sker hyppigst ved brug af VISA Electron kort.

Jeg har dog lidt svært ved at svare konkret på din sag, men hvis du ønsker et mere konkret svar, må du meget gerne kontakte vores Kundeservice: http://www.coolshop.dk/catalog/contact_us.php

Venlig hilsen,
Mike Nielsen
CoolShop.dk
AragornEstel
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf Lunde_Deluxe » 14. feb 2006 14:23

Tusind tak for alle svarene..

=> Dr_Gonzo
Nårh oka... men som sagt må jeg lig se hvad der sker, og ja, d jo altid et plus jeg fik d t den bilige pris :D

=> MirageDK
Har allerede skrevet t dem, men kom aldrig rigtigt t et endeligt svar... jeg ser hvordan situationen udvikler sig ;)

Vil gå over i banken og hører om pengene er blevet sat t reservation som AragornEstel nævnte!
Billede
______________
Lunde_Deluxe
Niveau 4
 
Indlæg: 312



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster