Xboxlife forum

CD-wow

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

CD-wow

Indlægaf Zinck » 7. jun 2005 21:24

Hvis man har bestilt spil på cd-wow, er der nogen der ved hvor lang tid der går, inden man får dem???
Zinck
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Indlægaf Fnord » 7. jun 2005 21:28

du får en mail hvori der står 5-7 arbejdsdage, men det plejer kun at tage 3-4 dage
Fnord
 


Indlægaf DNS_DK » 8. jun 2005 16:19

på cd-wow.com kan du ikke regne med hvad de skriver... sommetider går det VILDT stærkt og andre gange går det VILDT langsomt.. altså med langsomt mener jeg 15 dage osv... køb hellere dit stuff på www.play.com :P
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


gameplay.co.uk

Indlægaf Zinck » 9. jun 2005 20:12

Hva så med gameplay.co.uk, er der godt at handle? ved godt de tager penge for leveringen. men tænker mere på hvor lang tid der går inden man modtager sin varer derfra?
tak for de andre svar :D
Zinck
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Indlægaf robinhood 007 » 10. jun 2005 19:25

vil ikke helt give dig ret dns,jeg har aldrig skulle vente 15 dage ,maks er 5 dage jeg har ventet og har altid fået mine vare kan kun anbefale dem
******there can be only one*******
************xbox360************
robinhood 007
Niveau 2
 
Indlæg: 149


Indlægaf EvilNinjaMoby » 28. nov 2005 19:10

Så har CD-WOW omsider fået XBOX 360-spil i sortimentet...

http://www3.cd-wow.com/xbox360_cat.php
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf Vultures » 28. nov 2005 19:41

Jeg har absolut kun gode erfaringer med CDWOW. Jeg køber tit cd'er derfra, og som regel har jeg dem to-tre dage efter. Det skal dog nævnes, at man kan vælge, hvor hurtigt man vil have dem leveret. Jo hurtige, jo dyrere fragt, og omvendt.

Jeg har godt nok aldrig bestilt spil derfra, men jeg går ud fra cd'er og spil går under de samme vilkår.
Billede
Vultures
Niveau 6
 
Indlæg: 1918


Indlægaf EvilNinjaMoby » 28. nov 2005 19:46

Ææææh, det forstår jeg ikke - CD-WOW kører med gratis forsendelse, og jeg har aldrig set på deres site, at man kan betale for ekstra speedy shipping... Og jeg har handlet der mange gange. Både DVD'er, CD'er og spil...

Roder du ikke noget sammen, Calculating...?
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf Vultures » 28. nov 2005 19:49

EvilNinjaMoby skrev:Ææææh, det forstår jeg ikke - CD-WOW kører med gratis forsendelse, og jeg har aldrig set på deres site, at man kan betale for ekstra speedy shipping... Og jeg har handlet der mange gange. Både DVD'er, CD'er og spil...

Roder du ikke noget sammen, Calculating...?


Nej, det skulle jeg da ikke mene. Hver gang jeg bestiller, bliver jeg bedt om at vælge transportmiddel for pakken. Express, normal osv. :)
Billede
Vultures
Niveau 6
 
Indlæg: 1918


Indlægaf EvilNinjaMoby » 28. nov 2005 19:53

:lol: Jeg har bestilt noget hos WOW så sent som for en time siden, og jeg er slet ikke med på hvad du taler om... :)
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf Vultures » 28. nov 2005 20:06

EvilNinjaMoby skrev::lol: Jeg har bestilt noget hos WOW så sent som for en time siden, og jeg er slet ikke med på hvad du taler om... :)


Well, fuck me, Jesus! Jeg har taget fejl. Fandt ud af, jeg bestiller fra Cd Universe :) Jeg ved sgu ikke, hvad der går galt i dag :P
Billede
Vultures
Niveau 6
 
Indlæg: 1918


Indlægaf EvilNinjaMoby » 28. nov 2005 20:08

Ja ja, een herinde skylder undertegnede en omgang!!! \:D/
:wink:
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf J3pseN » 12. dec 2005 22:45

Vil godt gå ind for at Cd-Wow er en god side! Jeg bisteller tit der fra og det har aldrig taget over 7 dage! Kan kun anbefales...
J3pseN
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf psychotic » 4. jan 2006 00:00

synes de er lidt sløve med leveringen som regel tager det cirka en uge dvs 6-7 dage men har lige erfaret at skulle vente lige knap en måned på skeleton key, synes play.com er meget hurtigere med leveringen der tager det 9 ud af 10 gange kun 3 dage, ellers 4-5 dage
Billede
psychotic
Niveau 4
 
Indlæg: 583


Indlægaf ShoneGizmoBox » 4. jan 2006 08:06

www.CoolShop.dk er skam også en god butik.. Har aldrig haft problemer med dem.
Legetøj fra Life!
Pis fra Life!
Ost fra Life!
Monkey sovs fra Life!
Alt frå Life!
Brok fra Life!
BROK BROK BROK!
ShoneGizmoBox
 
Indlæg: 445


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster