Xboxlife forum

spørgsmål ang. coolshop...

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

spørgsmål ang. coolshop...

Indlægaf CaioN » 29. sep 2006 17:29

Hvis man opretter en ordre med f.eks. 8 forudbestillinger, slipper man jo for at betale leveringsomkostninger mere end 1 gang... Men er det muligt at fjerne enkelte spil fra sin ordre, uden at slette hele ordren (i tilfælde af, at spillet er billigere andetsteds)?
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Indlægaf centric dk » 29. sep 2006 17:31

Ja og ja.

Edit: I hvert fald hvis du kontakter dem. De siger det intet til.
Senest rettet af centric dk 29. sep 2006 17:32, rettet i alt 2 gange.
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


Indlægaf Frederik H » 29. sep 2006 17:31

så kan man vel bare skrive til dem?

ellers prøv deres chat.
Frederik H
Niveau 6
 
Indlæg: 1864

Brugeravatar

Indlægaf CaioN » 29. sep 2006 17:45

ok, men man kan ikke gøre det direkte fra ordresiden? :)
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Indlægaf centric dk » 29. sep 2006 17:46

CaioN skrev:ok, men man kan ikke gøre det direkte fra ordresiden? :)

Prøv! hvis det går galt kan du vel bare skrive til dem. De har en rigtig god service, så det er intet problem.
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


Indlægaf CaioN » 29. sep 2006 17:49

hehe ok, men det er bare fordi jeg lige sidder og overvejer om jeg skal oprette en ordre der med en masse kommende spil jeg skal have og derved spare nogle leveringsomkostninger... Men hvis der skal en masse "besvær" (i siger jo godt nok det er let med deres kundeservice, men det ville være lettere hvis man kunne gøre det selv :D) er jeg lidt betænkelig :D..
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Indlægaf centric dk » 29. sep 2006 17:57

CaioN skrev:hehe ok, men det er bare fordi jeg lige sidder og overvejer om jeg skal oprette en ordre der med en masse kommende spil jeg skal have og derved spare nogle leveringsomkostninger... Men hvis der skal en masse "besvær" (i siger jo godt nok det er let med deres kundeservice, men det ville være lettere hvis man kunne gøre det selv :D) er jeg lidt betænkelig :D..

Du skal bare bestille. Husk coolshop har prisgaranti, så hvis du finder dem billigere skal du bare skrive en mail/ringe eller bruge deres support chat så få du det hele til mindste pris.
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


Indlægaf HunkyDory » 29. sep 2006 18:18

Du behøver ikke at kontakte dem, det sker af sig selv, hvis du bestiller en masse under samme bestilling.

Coolshop rocks my socks...
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster