Xboxlife forum

Hvor kan jeg købe en rigtig god lommeregner

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Indlægaf CaioN » 19. aug 2006 18:58

mathcad ftw! :)

TI-83 er udmærket til A-niveau... De fleste ting får man alligevel Mathcad til at regne, og skal man endelig bruge lommeregneren er det i de fleste tilfælde ikke det store problem (hvis man altså har sat sig ind i hvordan den virker)..
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Indlægaf bjaelkesex » 19. aug 2006 19:29

Underdog Dude skrev:
bjaelkesex skrev:Har link kabel til den, så du kan overføre graferne til din pc og derved bruge dem i raporterne.


Det er så bare monstergrimt.


Lige præcis en lommeregner kan sku da ikke blive bedre af at den er flot designet? Kan fuldstændig underordnet om den er lækker eller monstergrim, så længe den gør hvad den skal og det er endda er overlegen til det. Og så kan man spille små arcade spil på, så som pacman, prince of persia, minesweeper.

Hvis man endelig skammer sig over sin lommeregner, så beholder man den bare i sin taske indtil den skal bruges og så tager man den frem når der skal sparkes røv i brøkregning og udledning af differential kvotienter.

Texas er det desuden et overvurderet mærke og alt for dyrt i forhold til funktioner.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Underdog Dude » 19. aug 2006 20:23

bjaelkesex skrev:Lige præcis en lommeregner kan sku da ikke blive bedre af at den er flot designet? Kan fuldstændig underordnet om den er lækker eller monstergrim, så længe den gør hvad den skal og det er endda er overlegen til det. Og så kan man spille små arcade spil på, så som pacman, prince of persia, minesweeper.

Hvis man endelig skammer sig over sin lommeregner, så beholder man den bare i sin taske indtil den skal bruges og så tager man den frem når der skal sparkes røv i brøkregning og udledning af differential kvotienter.

Texas er det desuden et overvurderet mærke og alt for dyrt i forhold til funktioner.


Haha. Jeg mente graferne fra lommeregneren, hvis man har tænkt sig at bruge dem i rapporter. Ellers god argumentation...
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Indlægaf bjaelkesex » 19. aug 2006 20:54

Nåå, jamen så må du undskylde jeg tog fejl. Og sandt de er ikke særlig flotte, men havde vist nok et program der kunne konvertere dem så de fik et 2-3d udseende.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Underdog Dude » 19. aug 2006 21:01

bjaelkesex skrev:Nåå, jamen så må du undskylde jeg tog fejl. Og sandt de er ikke særlig flotte, men havde vist nok et program der kunne konvertere dem så de fik et 2-3d udseende.


Ah, k. Det kender jeg ikke, så det kan jeg ikke udtale mig om.
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster