Xboxlife forum

ved at blive Bannet i Halo reach

Alt om Bungie's populære Halo univers.

ved at blive Bannet i Halo reach

Indlægaf Moses87 » 1. nov 2010 17:46

Min bror på 12 og hans ven sad og spillede Halo reach i dag men så kom de til at skyde nogen på deres eget hold og det skete nogle gange ,nu kommer der en meddelelse på vores xbox360 at vi kan blive bannet :shock: men hvad sker der præsis hvis vi bliver bannet ? for min bror mener ikke at de kan undgå at det sker igen.
nintendo wii
xbox 360
nintendo ds lete
Moses87
Niveau 1
 
Indlæg: 59


Re: ved at blive Bannet i Halo reach

Indlægaf fessor.p » 1. nov 2010 17:48

I kan ikke spille Reach i et helt kvarter!
Billede
fessor.p
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


Re: ved at blive Bannet i Halo reach

Indlægaf Moses87 » 1. nov 2010 18:37

okay tak så det vil sige at de ikke lukker ens xboxlive ned ? ved gentagende gange ?
nintendo wii
xbox 360
nintendo ds lete
Moses87
Niveau 1
 
Indlæg: 59


Re: ved at blive Bannet i Halo reach

Indlægaf fessor.p » 1. nov 2010 18:55

Nej, ikke så vidt jeg ved. Men det kan nu ikke skade at gøre sig lidt umage :)
Billede
fessor.p
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


Re: ved at blive Bannet i Halo reach

Indlægaf Moses87 » 1. nov 2010 21:38

okay mange tak skal du have så må de små øve sig lidt :D
nintendo wii
xbox 360
nintendo ds lete
Moses87
Niveau 1
 
Indlæg: 59


Re: ved at blive Bannet i Halo reach

Indlægaf David Larsen » 2. nov 2010 10:26

Hvordan lyder beskeden og hvem er den fra? Jeg har aldrig nogensinde hørt at man skulle kunne blive bannet for at lave teamkill.. Selvom det kun er et kvarter er det da ikke særligt fedt. Det eneste der sker så vidt jeg ved er at man få større chance for at blive bootet første gang man teamkiller. Hvilket vil sige at hvis man gør det med vilje, ender det med man kun kan lave et teamkill per spil, og så bliver man kicket.
...
David Larsen
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: ved at blive Bannet i Halo reach

Indlægaf Qoppa » 2. nov 2010 11:14

mener da oss kun man bliver bannet så længe man leaver selv ?
eller tæller booting med i leavingpuljen ?
Billede
Qoppa
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Re: ved at blive Bannet i Halo reach

Indlægaf TagEnKiks » 2. nov 2010 11:41

David Larsen skrev:Hvordan lyder beskeden og hvem er den fra? Jeg har aldrig nogensinde hørt at man skulle kunne blive bannet for at lave teamkill.. Selvom det kun er et kvarter er det da ikke særligt fedt. Det eneste der sker så vidt jeg ved er at man få større chance for at blive bootet første gang man teamkiller. Hvilket vil sige at hvis man gør det med vilje, ender det med man kun kan lave et teamkill per spil, og så bliver man kicket.


På den anden side er det heller ikke særlig fedt at spille med folk der team killer. Så det skulle ikke undre mig at Bungie har et system der banner folk der team killer over flere gange. Ligesom de banner folk der snyder med xp, kills eller credits.
Og så svært et det altså heller ikke at lade være med at team kille i halo 3. Ja, det kan ske med plasma og andre granater en enkelt gang eller to! Men ellers er det et yderst svært spil at "komme til" det.
Men hvis man laver flere team kills i flere spil, så er et lille ban på sin plads.

Banns for sådan små problemer plejer ikke at være mere end i minutter, timer eller dage alt efter hvor grov en handling det er.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Re: ved at blive Bannet i Halo reach

Indlægaf David Larsen » 4. nov 2010 12:50

TagEnKiks skrev:
David Larsen skrev:Hvordan lyder beskeden og hvem er den fra? Jeg har aldrig nogensinde hørt at man skulle kunne blive bannet for at lave teamkill.. Selvom det kun er et kvarter er det da ikke særligt fedt. Det eneste der sker så vidt jeg ved er at man få større chance for at blive bootet første gang man teamkiller. Hvilket vil sige at hvis man gør det med vilje, ender det med man kun kan lave et teamkill per spil, og så bliver man kicket.


På den anden side er det heller ikke særlig fedt at spille med folk der team killer. Så det skulle ikke undre mig at Bungie har et system der banner folk der team killer over flere gange. Ligesom de banner folk der snyder med xp, kills eller credits.
Og så svært et det altså heller ikke at lade være med at team kille i halo 3. Ja, det kan ske med plasma og andre granater en enkelt gang eller to! Men ellers er det et yderst svært spil at "komme til" det.
Men hvis man laver flere team kills i flere spil, så er et lille ban på sin plads.

Banns for sådan små problemer plejer ikke at være mere end i minutter, timer eller dage alt efter hvor grov en handling det er.


Det ville ikke være underligt, nej, men jeg har bare aldrig hørt om det :-)
...
David Larsen
Niveau 0
 
Indlæg: 27



Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster