Xboxlife forum

Halo Reach ?

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Halo Reach ?

Indlægaf FoxHoundDK » 22. sep 2010 21:19

Hey.

Er lidt i tvivl om jeg skal anskaffe mig dette nye eksemplar af halo.

Har aldrig været særlig stor fan af halo universet. Har spillet halo 3 og odst, og synes at halo 3 var udmærket, men var ikke fangene. ODST derimod synes jeg var r*vkedeligt, og solgte jeg meget hurtigt igen. Spørgsmålet er om jeg så vil kunne lide det nye der er kommet ? har set lidt trailers og sådan, og det ser jo ganske fornuftigt ud. Er gameplayed blevet bedre end de foregående, og er multiplayer delen blevet ændret ?

Håber lidt i kan hjælpe før jeg køber dette spil :)
Billede
FoxHoundDK
Niveau 5
 
Indlæg: 817
By: Århus


Re: Halo Reach ?

Indlægaf jonas12 » 22. sep 2010 21:34

personligt fandt jeg også de to sidste Halo spil kedlige og ikke særligt tiltalende. men jeg er Helt tosset med Reach det kan kun anbefales og ja gameplayed er blevet forandret :) køb det! det er rigtig godt ;)
Billede
jonas12
Niveau 5
 
Indlæg: 863
By: Kolding


Re: Halo Reach ?

Indlægaf Prozel » 22. sep 2010 21:52

Multiplayer kan til tider kan minde om MW2, har snakker vi lag, dårlige spawns osv :)

Bare lige for heads-up ;)
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Halo Reach ?

Indlægaf Blodbad » 23. sep 2010 07:31

Det er Halo.
Hvis du ikke er vild med Halo, vil du heller ikke være vild med Reach.
Campaign er dog (indtil videre) bedre end begge de foregående (som jeg også synes var gode).
NB. Jeg har ikke rørt multiplayer endnu.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Halo Reach ?

Indlægaf N00bdream » 23. sep 2010 08:05

Er du til online fps, så kan jeg næsten ikke forestille mig, at du ikke er til Halo - men jeg vil gerne tro, at du (som jeg) skal give det lidt tid. Jeg syntes Halo 3 var sådan godt over middel, men ikke mere i starten og var heller ikke voldsomt fan af ODST. Men efter et par gange med halo 3 online, må jeg erkende, at jeg blev indfanget. Onlinedelen er så utrolig dyb og gennemarbejdet og jeg mener ikke, der findes noget spil der bare er tilnærmelsesvis så godt - når det kommer til online. Og Reach er både bedre og sjovere online end Halo 3 imo.

En af de største styrker ved Reach er dog også alsidigheden. Singleplayerdelen er faktisk rigtig god og jeg er vild med historien (skal siges jeg har læst nogle af bøgerne og det tror jeg gør historien i spillene en tand bedre for mig), men også firefight og den generelle mulighed for at spille alle de mange spilmodes lokalt med op til 3 venner i sofaen er også super godt.

Jeg syntes generelt, at medierne giver spil for høje karakterer - men imo er Reach et af de få, der nogle steder faktisk har fået for lavt. Det er et klase spil og et vanvittigt gennemarbejdet produkt der indeholder timevis af solid underholdning. Dog er det helt klart bedst, hvis du har nogle venner at spille med - og i den forbindelse kan jeg anbefale dette forum, hvor der ofte findes menge flinke og sjove mennesker der er frisk på lidt online hygge.
X360: N00bdream
PSN: Zceam
Steam: n00bdream
N00bdream
Niveau 4
 
Indlæg: 371
By: Vordingborg


Re: Halo Reach ?

Indlægaf FoxHoundDK » 23. sep 2010 09:27

N00bdream skrev:Er du til online fps, så kan jeg næsten ikke forestille mig, at du ikke er til Halo - men jeg vil gerne tro, at du (som jeg) skal give det lidt tid. Jeg syntes Halo 3 var sådan godt over middel, men ikke mere i starten og var heller ikke voldsomt fan af ODST. Men efter et par gange med halo 3 online, må jeg erkende, at jeg blev indfanget. Onlinedelen er så utrolig dyb og gennemarbejdet og jeg mener ikke, der findes noget spil der bare er tilnærmelsesvis så godt - når det kommer til online. Og Reach er både bedre og sjovere online end Halo 3 imo.

En af de største styrker ved Reach er dog også alsidigheden. Singleplayerdelen er faktisk rigtig god og jeg er vild med historien (skal siges jeg har læst nogle af bøgerne og det tror jeg gør historien i spillene en tand bedre for mig), men også firefight og den generelle mulighed for at spille alle de mange spilmodes lokalt med op til 3 venner i sofaen er også super godt.

Jeg syntes generelt, at medierne giver spil for høje karakterer - men imo er Reach et af de få, der nogle steder faktisk har fået for lavt. Det er et klase spil og et vanvittigt gennemarbejdet produkt der indeholder timevis af solid underholdning. Dog er det helt klart bedst, hvis du har nogle venner at spille med - og i den forbindelse kan jeg anbefale dette forum, hvor der ofte findes menge flinke og sjove mennesker der er frisk på lidt online hygge.


Jeg spiller stort set ikke andet online end fps. Har da også spillet halo 3 nogle gange online, men synes bare dengang at tempoet var lidt for slow, altså der var ikke nok action hehe :) men ved ikke om det var fordi jeg ikke gav det nok spilletid, at jeg ikke kom til at synes om det.
Billede
FoxHoundDK
Niveau 5
 
Indlæg: 817
By: Århus


Re: Halo Reach ?

Indlægaf Sevuz » 23. sep 2010 12:21

Hvis du har buddys at spille med, så er det fedt nok :D
Billede
Sevuz
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: Halo Reach ?

Indlægaf Mr. Aggiz » 23. sep 2010 21:05

Har også selv været i tvivl om jeg skulle købe Halo Reach, efter jeg blev slemt skuffet over ODST. Har spillet alle tidligere Halo spil siden det første udkom i 2001 og har næsten altid købt dem på realese.

I dag købte jeg så Halo Reach og er meget overrasket over hvor underholdende jeg stadig finder det, når man tænker på hvor lidt spillet har udviklet sig siden det første kom på gaden. Men det tog mig seks timer før jeg kunne slippe det og jeg har allerede nu lyst til, at fortsætte med det.

Så jeg kan helt sikkert anbefalde dig, at købe det, hvis du kunne lide Halo 3 :)
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Re: Halo Reach ?

Indlægaf alexander 1991 » 23. sep 2010 21:22

det burde ikke være et spørgsmål da der kun er et facit!
køb det
når det koster 300 kr i elgiganten skal man da være mere end dum hvis man ikke erhverver det
Maxede spil : 13
Halo Reach: Commander gr. 2
Halo 3: Brigadier gr. 3
Youtube-profil: http://www.youtube.com/user/alexanderlund91?feature=mhum
alexander 1991
Niveau 4
 
Indlæg: 331


Re: Halo Reach ?

Indlægaf FoxHoundDK » 23. sep 2010 21:34

har købt det i elgiganten, og har været i fuld gang hele dagen, må sige at singleplayer delen er fed. bedre end forventet. Men er ikke noget jeg kommer til at spille videre på, efter jeg har fået det gennemført.. så må jeg ned til gamestop med det :)
Billede
FoxHoundDK
Niveau 5
 
Indlæg: 817
By: Århus



Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster