Xboxlife forum

Halo: Reach - Carter's Helmet Avatar Award

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Halo: Reach - Carter's Helmet Avatar Award

Indlægaf Matt Booze » 22. sep 2010 13:04

Halløjsa folkens :D
Hvad er den nemmeste måde at få unlocket den hjelm? :P
Billede
Matt Booze
Niveau 1
 
Indlæg: 68


Re: Halo: Reach - Carter's Helmet Avatar Award

Indlægaf Deuone » 22. sep 2010 13:07

det er meget let at gennemføre level 2 uden at dø, fik den første gang jeg spillede campaign igennem. derudover kan du også bare spille en legendary campaign igennem, indtil du kommer til det punkt lige før sidste mission slutter, save and quit, load det igen og gennemfør. det er en glitch, så brug den før updaten kommer :)
Billede
Deuone
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Re: Halo: Reach - Carter's Helmet Avatar Award

Indlægaf Matt Booze » 22. sep 2010 13:12

Deuone skrev:det er meget let at gennemføre level 2 uden at dø, fik den første gang jeg spillede campaign igennem. derudover kan du også bare spille en legendary campaign igennem, indtil du kommer til det punkt lige før sidste mission slutter, save and quit, load det igen og gennemfør. det er en glitch, så brug den før updaten kommer :)

Okay, så må jeg vel skynde mig :D
Hvornår kommer updaten?
Billede
Matt Booze
Niveau 1
 
Indlæg: 68


Re: Halo: Reach - Carter's Helmet Avatar Award

Indlægaf Competa » 22. sep 2010 13:23

Er der nogle der har en side, hvor man kan se hvad man skal gøre for at unlocke de forskellige hjelme? Jeg har selv prøvet at søge uden held. :s
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse



Re: Halo: Reach - Carter's Helmet Avatar Award

Indlægaf Matt Booze » 22. sep 2010 14:31

Er du gal det er svært ikke at dø :P
Billede
Matt Booze
Niveau 1
 
Indlæg: 68


Re: Halo: Reach - Carter's Helmet Avatar Award

Indlægaf Competa » 22. sep 2010 14:35

iDanish Soul skrev:http://n4g.com/news/588444/how-to-unlock-halo-reach-avatar-awards

Jeg mente in-game hjelmene, og ikke avatar awards. :?
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Halo: Reach - Carter's Helmet Avatar Award

Indlægaf Spankey103 » 22. sep 2010 14:36

Competa skrev:
iDanish Soul skrev:http://n4g.com/news/588444/how-to-unlock-halo-reach-avatar-awards

Jeg mente in-game hjelmene, og ikke avatar awards. :?


Der står hvad det kræver, når du klikker på hjelmene ?
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Halo: Reach - Carter's Helmet Avatar Award

Indlægaf Competa » 22. sep 2010 14:38

Spankey103 skrev:
Competa skrev:
iDanish Soul skrev:http://n4g.com/news/588444/how-to-unlock-halo-reach-avatar-awards

Jeg mente in-game hjelmene, og ikke avatar awards. :?


Der står hvad det kræver, når du klikker på hjelmene ?

Nej men, f.eks. Mark V og VI hjelmene.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Halo: Reach - Carter's Helmet Avatar Award

Indlægaf Matt Booze » 22. sep 2010 14:40

Måske skulle du ha' postet i en anden tråd :)
Denne her omhandler jo Avatar awards :)
Billede
Matt Booze
Niveau 1
 
Indlæg: 68


Re: Halo: Reach - Carter's Helmet Avatar Award

Indlægaf Deuone » 22. sep 2010 15:30

Matt, det gør ikke noget du dør, det jeg mente med min post før, den glitch der er nu, gør at du bare skal spille 1 mission igennem på legendary, hvis du dør undervejs, save n quit og derefter load igen, det er dog lettest at bare spille hele banen igennem til lige det punkt før missionen slutter og du starter på næsten, save der, og load igen, så du ikke skal gøre det så tit hvis du har svært ved at holde dig i live. et andet tip jeg har til folk som vil klare det på den rigtige måde, brug jeres pistol, den 1 shotter alle grunts og raptors hvis du rammer dem i ansigtet, det vil få alle andre nobles til at fokusere på alle elites. derudover, når du venter på Cathrine lukker porten i mission 2, kan du sagtens bare campe indenfor uden at gå ud og slås mod nogen som helst elites. det er vigtigt at du bruger dine nobles som meatshields, mens du sidder tilbage og skyder fra afstand, hvis først du får aggro fra en fjende, skal du nok regne med at spise plasma granater til aftensmad.
Billede
Deuone
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Re: Halo: Reach - Carter's Helmet Avatar Award

Indlægaf Matt Booze » 22. sep 2010 15:41

Deuone skrev:Matt, det gør ikke noget du dør, det jeg mente med min post før, den glitch der er nu, gør at du bare skal spille 1 mission igennem på legendary, hvis du dør undervejs, save n quit og derefter load igen, det er dog lettest at bare spille hele banen igennem til lige det punkt før missionen slutter og du starter på næsten, save der, og load igen, så du ikke skal gøre det så tit hvis du har svært ved at holde dig i live. et andet tip jeg har til folk som vil klare det på den rigtige måde, brug jeres pistol, den 1 shotter alle grunts og raptors hvis du rammer dem i ansigtet, det vil få alle andre nobles til at fokusere på alle elites. derudover, når du venter på Cathrine lukker porten i mission 2, kan du sagtens bare campe indenfor uden at gå ud og slås mod nogen som helst elites. det er vigtigt at du bruger dine nobles som meatshields, mens du sidder tilbage og skyder fra afstand, hvis først du får aggro fra en fjende, skal du nok regne med at spise plasma granater til aftensmad.

Okay, jeg kæmper videre :D
Takker ;)

EDIT: Så er den i hus :D
Billede
Matt Booze
Niveau 1
 
Indlæg: 68


Re: Halo: Reach - Carter's Helmet Avatar Award

Indlægaf mmn91 » 28. sep 2010 20:50

bare tag missions 1, du kan løbe igennem stort set hele banen, bare skip det hele og bliv ved at løbe, meget nemt, og du kan boost en masse cR ved den metode deuone taler om
Billede
mmn91
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Re: Halo: Reach - Carter's Helmet Avatar Award

Indlægaf Matt Booze » 28. sep 2010 21:49

mmn91 skrev:bare tag missions 1, du kan løbe igennem stort set hele banen, bare skip det hele og bliv ved at løbe, meget nemt, og du kan boost en masse cR ved den metode deuone taler om

Har den allerede :D
Billede
Matt Booze
Niveau 1
 
Indlæg: 68



Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster