Xboxlife forum

Halo Reach Firefight spørgsmål

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Halo Reach Firefight spørgsmål

Indlægaf Muial999 » 20. sep 2010 14:56

Kan det passe at når man spiller matchmaking firefight, kun kan spille 1 runde? (altså 5 waves) og har uendeligt liv?
Kan man ikke spille som i odst, uden at skulle spille selv eller med venner?

Håber i forstår spørgsmålet :)

Mvh mads
Muial999
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Re: Halo Reach Firefight spørgsmål

Indlægaf Major Oblivious » 20. sep 2010 15:06

Det er heller ikke lykkedes mig at finde en anden måde.. Forstår det heller ikke fordi at der er en achievement, hvor man skal score 1.000.000 point i firefight, og det kan på ingen måde lade sig gøre i standard-matchmakeing. (Tror jeg da)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Halo Reach Firefight spørgsmål

Indlægaf Muial999 » 20. sep 2010 15:09

Præcis.. Man er altid vildt langt fra par-scoren.
Muial999
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Re: Halo Reach Firefight spørgsmål

Indlægaf SteffaRRRn » 20. sep 2010 16:12

Muial999 skrev:Kan det passe at når man spiller matchmaking firefight, kun kan spille 1 runde? (altså 5 waves) og har uendeligt liv?
Kan man ikke spille som i odst, uden at skulle spille selv eller med venner?

Håber i forstår spørgsmålet :)

Mvh mads


Tror simpelthen det er meningen at man skal lave en firefight som er invite, og på den måde score så meget som muligt. :?
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Re: Halo Reach Firefight spørgsmål

Indlægaf Deuone » 21. sep 2010 09:37

hvis i vil have de achievements forslår jeg at i laver jeres egen firefight match, inviter fuldt hold, tager et lille map som fx. Corvette. Vælge Legendary, smid alle skulls på ved hver runde, customize waves til at spawn fjender der giver mest points, tag udødlighed på, tag rocketlaunchers med bottemless clip på, og ellers bare smader løs. tro mig, selvom man dræber alt i et skud, tager det lidt over en time at få den sidste achievement. Kan slet ikke forstille mig at skulle klare den normalt, ville tage en uge.
Billede
Deuone
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Re: Halo Reach Firefight spørgsmål

Indlægaf YaYo » 21. sep 2010 22:12

Deuone skrev:selvom man dræber alt i et skud, tager det lidt over en time at få den sidste achievement.


Man kan klare det på under 25min.
Fighting Games Completed
KOF98UM - KOF2002UM - UMK3 - MK Arcade - SF2HF - SSF2THD - SF3: OE - MvC2
VF5 - VF5 FS - Soulcalibur IV - Tekken 6 - TTT2 - Def Jam Icon - Samurai Shodown Sen
YaYo
Niveau 4
 
Indlæg: 513


Re: Halo Reach Firefight spørgsmål

Indlægaf Major Oblivious » 21. sep 2010 22:37

YaYo skrev:
Deuone skrev:selvom man dræber alt i et skud, tager det lidt over en time at få den sidste achievement.


Man kan klare det på under 25min.

Kan du fortælle hvordan ?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Halo Reach Firefight spørgsmål

Indlægaf nightbringer123 » 22. sep 2010 06:41

1.000.000 achievement er vist kun til custom firefight. Du kan download en bane der hedder ''1 000 000 POINTS IN 10 MINUTES!!!!!!!!'' og ja.. tager omkring 15-20 min hvis man ikke skynder sig. Vedr. 1 wave firefight, er det matchmade firefight der kun vare omkring 10min, 1 wave. Er forskellige playlists for det, men hvis du ville spille en længere bane firefight er det custom firefight. (tror jeg?)

Glæder mig til matchmaking Campaign.
Billede
nightbringer123
Niveau 3
 
Indlæg: 208


Re: Halo Reach Firefight spørgsmål

Indlægaf Prozel » 22. sep 2010 06:47

Major Oblivious skrev:
YaYo skrev:
Deuone skrev:selvom man dræber alt i et skud, tager det lidt over en time at få den sidste achievement.


Man kan klare det på under 25min.

Kan du fortælle hvordan ?


Hvis du i File Share under "Recommendations" henter det custom game ned, der hedder "Easy Cheevos", så kan du få de fleste under 20 min. :)
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen



Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster