Xboxlife forum

Halo: Reach - Slutningen(SPOILER)

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Halo: Reach - Slutningen(SPOILER)

Indlægaf MrGlennDK » 16. sep 2010 01:55

Jeres meninger om den episke slutning? :-P

http://www.youtube.com/watch?v=uEvR1YC2m-4
MrGlennDK
Niveau 3
 
Indlæg: 289


Indlægaf Kaptajn Blod » 16. sep 2010 08:20

Er ikke nået så langt endnu, så jeg undlader lige at trykke på linket, men jeg tager den jo også på heroic og ikke easy ;)
\,,/_(> <)_\,,/

Lagswitches are like tampons - Every pussy needs one
Kaptajn Blod
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Indlægaf Nilsson. » 16. sep 2010 08:34

Feeed slutning, elsker at den leder lig op til halo:ce virkelig godt lavet... og sidste bane efter credits er sygt fedt lavet.
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Indlægaf Grum Laban » 16. sep 2010 09:14

Var selv lidt overrasket over hvor let det var på Heroic, døde godt nok en del når jeg løb tør for talent, men gennemførte hele spillet på ca. 9 timer (med et par små kaffepauser) og blev færdig med det ca. 00.20 derfor fik jeg ikke gennemført hele spillet på udgivelsesdagen :P.
Var også ret vild med den sidste sekvens efter end credits. Så fedt at der kommer huller og revner i ens visir og at man bliver jagtet for hårdt. Super cool, thumbs up til Bungie for det.
Samlet set et virkelig godt spil, men lidt for kort og ikke nær så "epic" som jeg havde forventet.
Grum Laban
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Indlægaf Revorge » 16. sep 2010 10:18

Har selv lige gennemført i co-op på legandary, og synes også de har fået lavet en super slutning.
Billede
Revorge
Niveau 7
 
Indlæg: 2209
By: Odense


Indlægaf Mike.B » 16. sep 2010 10:34

er selv i gang med Legendary single player. men kan sq ikke lige se at de skulle have gjort Legendary "nemmere" i Reach end Halo 3.. har gjort normal men vil jo lige se om der er mere slutning i legendary som i de foregående spil..
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Indlægaf Maroti DK » 16. sep 2010 11:26

Jeg elsker slutningen... God forbindelse til Halo: CE! Og Legendary slutningen var jo alt for nice! Fedt at den var spilbar, og elskede når ens hjelm begyndte at gå i stykker og få revner.
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Indlægaf Spankey103 » 16. sep 2010 11:30

Maroti DK skrev:Jeg elsker slutningen... God forbindelse til Halo: CE! Og Legendary slutningen var jo alt for nice! Fedt at den var spilbar, og elskede når ens hjelm begyndte at gå i stykker og få revner.


Det var ikke Legendary ending, den var også på normal :)
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Indlægaf Maroti DK » 16. sep 2010 11:46

Spankey103 skrev:
Maroti DK skrev:Jeg elsker slutningen... God forbindelse til Halo: CE! Og Legendary slutningen var jo alt for nice! Fedt at den var spilbar, og elskede når ens hjelm begyndte at gå i stykker og få revner.


Det var ikke Legendary ending, den var også på normal :)


Så der er ingen legendary ending? Heller ikke det hvor reach blomstre op igen?

Forresten, se her: (Hvis i ikke allerede har set det)
http://www.youtube.com/watch?v=7-Ss6TKLlmM

Så var chief også med lidt :)
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Indlægaf Competa » 18. sep 2010 13:07

Maroti DK skrev:
Spankey103 skrev:
Maroti DK skrev:Jeg elsker slutningen... God forbindelse til Halo: CE! Og Legendary slutningen var jo alt for nice! Fedt at den var spilbar, og elskede når ens hjelm begyndte at gå i stykker og få revner.


Det var ikke Legendary ending, den var også på normal :)


Så der er ingen legendary ending? Heller ikke det hvor reach blomstre op igen?

Forresten, se her: (Hvis i ikke allerede har set det)
http://www.youtube.com/watch?v=7-Ss6TKLlmM

Så var chief også med lidt :)

What, det så jeg ikke, og det var på heroic... Jeg tror vi har fundet legendary slutningen så :)
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf Maroti DK » 18. sep 2010 13:11

Competa skrev:What, det så jeg ikke, og det var på heroic... Jeg tror vi har fundet legendary slutningen så :)


Jeg så det heller ikke.. Har læst mig frem til at man skal trykke begge bumpers til højre for at se det..
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Indlægaf Nilsson. » 18. sep 2010 13:22

Woot, hvor cool :D
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Indlægaf Nilsson. » 18. sep 2010 13:24

Maroti DK skrev:
Spankey103 skrev:
Maroti DK skrev:Jeg elsker slutningen... God forbindelse til Halo: CE! Og Legendary slutningen var jo alt for nice! Fedt at den var spilbar, og elskede når ens hjelm begyndte at gå i stykker og få revner.


Det var ikke Legendary ending, den var også på normal :)


Så der er ingen legendary ending? Heller ikke det hvor reach blomstre op igen?

Forresten, se her: (Hvis i ikke allerede har set det)
http://www.youtube.com/watch?v=7-Ss6TKLlmM

Så var chief også med lidt :)


Ingen legendary ending, denne gang nej..
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Indlægaf Pludderkal » 18. sep 2010 14:09

har ikke noget med begge bumpers at gøre. der er bare et kort punkt i den sidste cutscene hvor man selv kan dreje kameraet. det skal bare drejes til højre så ser man kapslen med master chief.
Pludderkal
Niveau 5
 
Indlæg: 801


Indlægaf Maroti DK » 18. sep 2010 14:15

Pludderkal skrev:har ikke noget med begge bumpers at gøre. der er bare et kort punkt i den sidste cutscene hvor man selv kan dreje kameraet. det skal bare drejes til højre så ser man kapslen med master chief.


Ok, så en enkelt bumper.. Det er skader ikke at gøre det med begge :D
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Næste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster