Xboxlife forum

Passer dette? (Halo2)

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Indlægaf Saxe » 11. nov 2004 11:58

Den hedder faktisk også Beam Rifle Val (hvis du snakker om den jeg tror, for jeg kan ikke huske om den var med i Halo 1)
Officiel Halo 2 Ambassadør.. :)
Jeg tager afstand fra alle indlæg skrevet af mig
Saxe
Skribent
 
Indlæg: 598


Indlægaf Buktu » 11. nov 2004 21:12

Heh.. Så lige nogle fans der bestemt mente at slutningen på historien vil blive lagt ud til download på Live senere :) Grunden? Det her står i manualen:

"download new items such as levels, missions, weapons, vehicles, and more"

Ikke særligt sandsynligt hvis du spørger mig.. :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Slane » 11. nov 2004 22:19

Hehe... Tjaa som man siger, troen kan flytte bjerge... :)


Well, jeg står i et lille dillema.
Jeg ved ikke om jeg skal købe Halo2. ( Jeg tror næsten ikke, at jeg ved hvad i vil svare... hehe ;) )
Ej, landet ligger således; Jeg hader at have købt et spil, spille det, og så købe et nyt, næsten med det samme. Det er som om at pengene på det første, går til spilde. :?
Jeg kan sagtens vente til San Andreas er blevet kedeligt, dog tvivler jeg på, at der går mindre end en måned.
Well, min Live-konto udløber juleaften. Og jeg tænkte lidt på at ønske mig Halo2. Spørgsmålet er bare, skal jeg tage mig et år til på Live, bare for Halo2, eller hvad. For jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke har været den ivrigeste bruger af Live. :S
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf Fire-Jolle » 12. nov 2004 00:12

Waii endelig har jeg anskaffet mig Halo 2 ( LE ;) Damn den er fræk ;P ), og indtil videre virker det rimelig fedt.

Men live delen mangler altså lige lidt justeringer fks:
- Det med at man ikke bare kan vælge map og mode.

- Og så syntes jeg også det er liiidt åndsvagt at man ikke kan tjekke sin score ud inde på xbox live, da det er langt hurtigere end at man skal til at tjekke bungie.net.

Og de der grafik fejl i cut scenes i SP BURDE fandeme være blevet rettet..
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Buktu » 12. nov 2004 09:21

Lad os nu se.. Som de selv har sagt er det MEGET nemt for dem at ændre i spillet via Xbox Live :)

Så jeg tror de ændrer det med at lave spil...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Peet » 12. nov 2004 11:10

Ku være fedt hvis de fik det ordnet inden jeg kom på =)
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Re: Passer dette? (Halo2)

Indlægaf Okotta » 12. nov 2004 11:56

GK skrev:Passer det virkeligt at Halo2 er så dårligt, som næsten alle Halo fans synes? :?


"Næsten alle Halo fans".

Hvad baserer du den udtalelse på?

Er det de mange millioner som har købt det, spiller det og nyder det, eller nogle bitre fjolser på nogle boards?
Okotta
 
Indlæg: 1506


Indlægaf Anastacio » 12. nov 2004 12:47

Efter at have spillet Halo2; Nogle bitre fjolser på IGN og Bungie boardet^^
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Buktu » 12. nov 2004 15:25

MEGET bitre. Der er to lejre af Halo2 fans.. Dem der synes det suger som bare fanden, og så dem der hiver det rene 10-taller =)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Zikor4 » 12. nov 2004 20:37

Hvis i læser www.gamespot.com's review, så har i min totale mening om spillet til punkt og prikke..

Stop alt det whining, og nyd spillet istedet, men jow sadly but true, skodder singleplayer lidt, hvis man ar Halo fanboi, syntes jeg den skodder meget!
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf GrillBillerDK » 13. nov 2004 11:04

lige en ekstra ting som kan afkræftes...


Man skal ikke trykke hvid knap for at kunne tale over live (GhostRecon style)
Da man kan tale med alle som er i nærheden af en.. er man længer væk fra hinnanden på kortet er stemmerne lave.

Dog kan man trykke hvid knap hvis man vil sige noget til hele ens team uanset hvor langt man er væk fra hinanden..
(Står i RTFM)
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Mr Alean Smith » 13. nov 2004 11:49

Grill-->

Hvordan kan man så tale til det andet hold?
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf hansi » 13. nov 2004 11:54

koster det egentlig noget at downloade maps og patch????
hansi
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Indlægaf GrillBillerDK » 13. nov 2004 12:22

-->#mass

kender ikke nogen 2 teams spil hvor man kan tale med fjenden... hehe..

//Rettelse..

I teamplayer kan fjenden også høre dig når i er tætte på hinnanden .. også når man vil give en besked til hele ens team når man trykker på hvid knap.
Senest rettet af GrillBillerDK 13. nov 2004 22:51, rettet i alt 1 gang.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Playkid » 13. nov 2004 12:39

Kun hvis man kommer tæt nok på.
Playkid
 


Foregående

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster