Xboxlife forum

FF XIII til marts? lol

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

FF XIII til marts? lol

Indlægaf f3dtmule » 25. jan 2009 19:28

Man kan forudbestille FF XIII hos shopto.net. De siger at det kommer d. 27/3 2009: http://www.shopto.net/page.php?page=det ... XBOX%20360

Det ville da være fedt hvis det passer, men mon ikke det lige skal udkomme i Japan inden vi får det her.
f3dtmule
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Indlægaf bjaelkesex » 25. jan 2009 19:35

Den lille stjerne efter datoen fortæller, at de ikke har en anelse. Der kommer en japansk demo til april, men ellers er der ikke fastlagt noget konkret.

For lige at syndeskyde dine forventninger helt, så regn med 27/3 2010.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf BlackWolfieDK » 25. jan 2009 19:59

argh, min sjæl!!
tålmodighed er satme en dyd hehe..
BlackWolfieDK
Niveau 4
 
Indlæg: 301


Indlægaf f3dtmule » 26. jan 2009 18:31

bjaelkesex skrev:Den lille stjerne efter datoen fortæller, at de ikke har en anelse.

Det regnede jeg også med.

Det er bare lidt spøjst med den slags. Lidt ligesom min lokale EBGames der havde Diablo III æsker oppe med "Forudbestil" og "Kommer snart" et par dage efter at D3 var blevet annonceret.
f3dtmule
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Indlægaf Mic Eriksson » 26. jan 2009 18:38

Jeg er ikke FF fan, og har aldrig spillet det. Men dato mysterier kan kun løses på en måde...

ET VÆDDEMÅL! Vi byder alle på en dato i 2010, den der gætter rigtigt/er tættest på, er DATO MASTER!

Jeg gætter 13/6 2010.
Yay its ME. (Michael Eriksson)
Billede
Mic Eriksson
Niveau 3
 
Indlæg: 273



Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster