Xboxlife forum

Skate 2

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Skate 2

Indlægaf Razzler » 7. jan 2009 08:41

Jeg ved det ik, det sikkert gamle nyheder, men jeg synes og ha læst flere rygter på nettet om en Skate 2 demo på markedplace fra omkring den 8 januar.

I må ikke hænge mig op på det, men i ka roligt regne med jeg online fra nu af og til den demo ligger sikkert på min harddisk.


Som sagt, sikkert gamle nyheder, en eller anden mod må hjertens gerne sende mig et link til hvad der er skrevet om emnet, og slette den her tråd, synes dog jeg kiggede grundigt efter noget lign oprettet emne.
Senest rettet af Razzler 7. jan 2009 08:54, rettet i alt 1 gang.
Nu som lykkelig ejer af musik spil.... fuck en rytme spasser!!
Razzler
 
Indlæg: 228


Indlægaf CaptainKicker » 7. jan 2009 08:43

Det er blevet nævnt i Skate 2 tråden, men jeg synes det er i orden at du opretter en tråd, så alle kan se det, da nok ikke alle og enhver gider tjekke Skate 2 tråden, som er rimelig lang :)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Cena » 7. jan 2009 09:07

Den kommer på torsdag ja :) Glæder mig til at prøve...var stor fan af de gamle Tony Hawk spil, men fik aldrig prøvet skate ...
Så er spændt på om Skate serien kan fange mig lige så meget som Tony Hawk...
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf 9milli-gunnin » 7. jan 2009 09:59

Helt sikkert! Det vidste jeg ingenting om! Jeg er online hele dagen Torsdag for at få fat i den demo! Tak for lige at fortælle det!
9milli-gunnin
Niveau 2
 
Indlæg: 160


Indlægaf Stricker » 7. jan 2009 10:16

Cena skrev:Den kommer på torsdag ja :) Glæder mig til at prøve...var stor fan af de gamle Tony Hawk spil, men fik aldrig prøvet skate ...
Så er spændt på om Skate serien kan fange mig lige så meget som Tony Hawk...


Også jeg, jeg var vild med THPS2 da jeg var yngre, og THPS3 og 4 optog næsten al min tid før efterskole. :lol:
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Indlægaf J-Bird » 7. jan 2009 10:29

Glæder mig helt vildt.
Har bare ingen xbox lige pt. :(
J-Bird
Niveau 2
 
Indlæg: 151


Indlægaf NimaAKaJoJo » 7. jan 2009 10:32

uh! awesome news!! :D
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Indlægaf Razzler » 7. jan 2009 11:35

Hmm, lader til der er kommet en nyhedspost omkring emnet i mellemtiden, så den her er vist unødvendig.


Synes lige jeg vil tilføje at TonyHawk gjorde skateboarding accepteret og known. ALT respekt for det.

Når det sagt vil jeg godt gi på hatten for 13-14 spil uden synderlig fornyelse, selvom analog pindene hele tiden har været der.

Skate tiltaler måske lidt mere dem der har prøvet og skate eller skater hver dag, min opfattelse, dermed ikke sagt at alle ik ka sætte sig ned og spille det, men det kræver bare en smule mere teknik og ik så meget fandenivolsk hurtighed som TONY gjorde det.
Oven i det, ligger SKATE langt fra den arcade pointjagt action følse man har med THPS.
Nu som lykkelig ejer af musik spil.... fuck en rytme spasser!!
Razzler
 
Indlæg: 228


Indlægaf Stricker » 7. jan 2009 11:50

Er der nogen der har fundet det til en overskuelige pris? Jeg kan ikke retfærdiggøre et spilkøb over 400,-, uanset hvor spændende det er.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Indlægaf magneX » 7. jan 2009 12:24

Stricker skrev:Er der nogen der har fundet det til en overskuelige pris? Jeg kan ikke retfærdiggøre et spilkøb over 400,-, uanset hvor spændende det er.
http://www.game.co.uk/search.aspx?platform=11271&s=Skate+2&sort=itemOrderasc
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847



Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster