Xboxlife forum

Kommer de MMORPG spil snart?

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Indlægaf Ahmed » 26. okt 2008 23:10

Ved godt at Fable 2 ikke har noget ed MMORPG at gøre, men man skal virkelig bruge lang tid på det, og så kan man altid være god/ond. Bedste RPG/MMORPG(selvom det ikke er det :D ) efter min mening
Ahmed
Niveau 6
 
Indlæg: 1781


Indlægaf NeoNmaN » 24. nov 2008 12:04

Sweeet ;0) Warhammer Online til Xbox360, kan man så bruge sin account som man har til PC til Xbox eller skal man så starte helt forfra -.-
http://neonman.dk | følg med på min blog
NeoNmaN
Niveau 1
 
Indlæg: 87


Indlægaf Ceerial » 24. nov 2008 12:07

APB (All Points Bulletin)

folkene bag crackdown er igang at lave en MMO, right?
Senest rettet af Ceerial 24. nov 2008 16:45, rettet i alt 1 gang.
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Indlægaf Crueltylizer » 24. nov 2008 12:11

Star Wars The Old Republic og Warhammer Online er pt. ikke på vej til Xbox 360. (Som det ser ud ligenu skal vi nok heller ikke regne med det)

Det bedste bud ville være Champions Online (Superhelte MMO fra folkene bag City of heroes/villains og Star Trek Online) og Age of Conan som kommer i 2009.
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf NeoNmaN » 24. nov 2008 12:19

Hmm, det er lidt "nitte..." håber altså Warhammer Online eller eks. WoW kommer til Konsol :P
http://neonman.dk | følg med på min blog
NeoNmaN
Niveau 1
 
Indlæg: 87


Indlægaf bjaelkesex » 24. nov 2008 12:23

Crueltylizer skrev:Star Wars The Old Republic og Warhammer Online er pt. ikke på vej til Xbox 360. (Som det ser ud ligenu skal vi nok heller ikke regne med det)

Det bedste bud ville være Champions Online (Superhelte MMO fra folkene bag City of heroes/villains og Star Trek Online) og Age of Conan som kommer i 2009.

Rygterne vil vide, at de overvejer spillets fremtid. PC versionen har lidt meget under den faldende interesse (Warhammer Online og WOTLK tog en stor portion af spillerne).
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf fneribyen » 24. nov 2008 15:48

Fallout 3 er også et nice RPG. Det er dog et FPSRPG spil.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Dirty Harry » 1. dec 2008 13:16

Huxley er for mig et Unreal MMO, da det er så hen i vejret. For "unreal" (jep en joke).

Jeg har set en liste med følgende spil som er MMO på vej til Xbox 360;

BATTLESTAR GALACTICA ONLINE skulle have været udgivet 24-Oct-2007 her i norden, men jeg har aldrig hørt om det spil.

Marvel Universe Online skulle være på vej, men er TBA.

The Secret World (også af Funcom) er vidst også på vej.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf charlie bumbum » 1. dec 2008 13:24

ALIE skrev:så er der jo også 360 versionen af Age of Conan: Hyborian



Uha uha Fulcoms Age Of Conan værste spil jeg har brugt kr på i år:(..krydser fingre for huxley [-o<
charlie bumbum
Niveau 4
 
Indlæg: 534


Indlægaf Crueltylizer » 1. dec 2008 13:47

Dirty Harry skrev:Huxley er for mig et Unreal MMO, da det er så hen i vejret. For "unreal" (jep en joke).

Jeg har set en liste med følgende spil som er MMO på vej til Xbox 360;

BATTLESTAR GALACTICA ONLINE skulle have været udgivet 24-Oct-2007 her i norden, men jeg har aldrig hørt om det spil.

Marvel Universe Online skulle være på vej, men er TBA.

The Secret World (også af Funcom) er vidst også på vej.


Battlestar Galactica blev aldrig til noget. Marvel Universe er for længst blevet canceled og udskiftet med en anden titel - Champions Online.

Secret World bliver formentlig ikke til vores nuværende konsol.
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf tryllehans » 1. dec 2008 14:25

Kan se en udfordring med et MMORPG på xboxen....kigger jeg på world of warcraft kommer jeg i tanke om barren chat (horde siden) hvis det var med lyd så gud nåde og trøste os, magen til spam skal man lede længe efter :S

Det som på mange punkter gør et MMO er muligheden for socialt spil. til det kræves noget tale/skrift osv hvilket meget hurtigt kan blive et problem da langt fra alle har et tastetur. (kan jo tilkøbes) men ikke destro mindre ser jeg det som en udfordring. En af de slags som gør det svært at forestille mig MMO på Xbox/any console.

Men det må vel være noget de betænker sig at løse ganske ok :D
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Indlægaf Dirty Harry » 1. dec 2008 15:25

Nu har vi Final Fantasy XI og Phantasy Star Online og FFXI var vist 2 år gammelt da det kom på Xbox, derfor undre jeg mig over at der er en manglende udvikling af MMO's til konsoler.

Når jeg ser på hvad PS3 fx har så er det The Angency og DC Universe Online, mens Endless Saga blev cancelled rimeligt hurtigt efter annonceringen.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf NeoNmaN » 5. dec 2008 11:09

tryllehans> ang. WoW tril konsol ;0) smid et normalt keybordt til din Xbox og du kan chatte på msn uden problemer gør jeg der hjemme, det er hurtig og smærte frit.

dog kommer problemet med at bevæge sig hurtig nok :P
http://neonman.dk | følg med på min blog
NeoNmaN
Niveau 1
 
Indlæg: 87


Foregående

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster