Xboxlife forum

Little Big Planet udsat?

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Indlægaf MopStyle » 20. okt 2008 11:51

Datoen er sat til den 3. November i UK. Så man kan jo bare bestille derovre hvis man vil have det lidt før ;) Går dog udfra DK også får det omkring den 3. November.
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf Niki Lauda DK » 20. okt 2008 12:41

Nu går mellemøsten sikkert amok igen, fordi Sony ikke bryder sig om at have koranvers i deres spil - LOL
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf Bummerten » 20. okt 2008 13:27

De 2 vers der omtales er:

De to vers er : De to vers er "كل نفس ذائقة الموت" der betyder "Alle sjæle skal smage døden" og "كل من عليها فان" der betyder "Alt på jorden vil forsvinde".
Billede
Bummerten
Niveau 7
 
Indlæg: 2480


Indlægaf Tommylj » 20. okt 2008 13:44

Jeg har bare ventet SÅ længe på det her spil, så jeg priser mig lykkelig over at det lykkedes mig at få en gratis kopi af spillet allerede i sidste uge he he:-P Havde godt nok fået stress hvis jeg havde skulle vente yderligere et par uger, men har som sagt spillet nu, og kan kun sige at det er rigtig fedt! Har ikke rodet så meget med create mode, men story mode er kanon! Virkelig intelligent level design fra Media Molecule! Til alle jer som må vente: Glæd jer, det er det hele værd:-)
Tommylj
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf Foxx » 20. okt 2008 14:03

Bummerten skrev:De 2 vers der omtales er:

De to vers er : De to vers er "كل نفس ذائقة الموت" der betyder "Alle sjæle skal smage døden" og "كل من عليها فان" der betyder "Alt på jorden vil forsvinde".



Har ellers læst at " كل نفس ذائقة الموت" betyder "Banan i sovs prik prik"

og at " كل من عليها فان" betyder "æble i yoghurt nam prik"
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf Bummerten » 20. okt 2008 14:37

Foxx skrev:Har ellers læst at " كل نفس ذائقة الموت" betyder "Banan i sovs prik prik"

og at " كل من عليها فان" betyder "æble i yoghurt nam prik"


Er det en kilde du fisker efter eller er du bare umådelig sjov?

Comon skrev:Det var betatesteren ved navn X_Angel-Devil_X, der gjorde Sony opmærksom på versene. På Playstation.com forummet skriver han:

»Vi muslimer betragter sammenblandingen af musik og ord fra vores hellige Koran som dybt stødende.«

De to vers er "كل نفس ذائقة الموت" der betyder "Alle sjæle skal smage døden" og "كل من عليها فان" der betyder "Alt på jorden vil forsvinde".

Nordisk Film, der står for Playstation 3 i Danmark har også trukket spillet tilbage. Dennis Englund fra Nordisk Film udtrykker sympati for Sonys beslutning.

X_Angel-Devil_X gør i øvrigt opmærksom på, at blandt andet Nintendo's Zelda: Ocarine of Time også indeholdte anstødelige sange, som blev trukket fra spillet i senere trykninger efter henvendelser fra muslimske organisationer.

http://www.comon.dk/news/sony.traekker. ... 38174.html
Billede
Bummerten
Niveau 7
 
Indlæg: 2480


Indlægaf Toca racer » 20. okt 2008 15:49

Er det her rigtigt, eller er det bare en anden joke igen!

Hvordan kan Sony vare ja sa dumme...

Send dog spillet pa markedet, tror nappe der kommer en stor sag over at der er vers fra religionens side!

GIve me Little big planet now! :twisted:
Toca racer
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Indlægaf ALIE » 20. okt 2008 16:05

jeg bryder mig ikke selv om at de vers er i spillet. men vil nu ikke ta det så tungt giv mig spillet nu :lol:
Senest rettet af ALIE 20. okt 2008 23:39, rettet i alt 2 gange.
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Zt3pH » 20. okt 2008 16:21

Tror nu det er et rimeligt klogt træk fra sonys side... Men ingen tvivl om det er skod at skulle vente endnu længere. Har ellers virkeligt set frem til denne titel!
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Indlægaf kornrocks » 20. okt 2008 22:06

Jeg synes det er en skandale... først muhammed tegninger nu dette, hvor går grænsen?

Hvor meget skal censureres fordi nogle muslimer får ondt et vidst sted?
De er ikke mere hellige end så mange andre.

Er fandme glad for vi ikke er så fanatiske kristne i DK, hold da op en masse spil havde ikke set dagens lys i DK.
kornrocks
Niveau 4
 
Indlæg: 632


Indlægaf ALIE » 20. okt 2008 23:43

hvis du var muslim ville du forstå hvorfor vi blev sure over muhammed tegningerne det er ikke hvores skyld at
de fleste kristne ikke vil forsvare deres religon.
og du må også forstå for os kunne de ligeså godt ha talt grimt om hvores famille
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf kornrocks » 20. okt 2008 23:48

jeg kan bare ikke forstå hvorfor man ka gå sådan amok over sådanne tegninger når man samtidig selv forfølger jøderne...

men nok om det, det er en anden debat.

og synes det er pinligt af Sony. (hvor er bollerne henne?)

Billede
kornrocks
Niveau 4
 
Indlæg: 632


Indlægaf TagEnKiks » 21. okt 2008 00:00

ALIE skrev:hvis du var muslim ville du forstå hvorfor vi blev sure over muhammed tegningerne det er ikke hvores skyld at
de fleste kristne ikke vil forsvare deres religon.
og du må også forstå for os kunne de ligeså godt ha talt grimt om hvores famille


Så vil jeg godt forsvare min religion!
Næste gang du dræber en person i et spil, som måske kan være kristen. F.eks Assassin's Creed (Der havde du åbenbart intet problem i, at slagte kristne). Så tager jeg det som en hån mod min tro...

Jesus... Snak lige om dobbeltmoral
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf kornrocks » 21. okt 2008 00:07

TagEnKiks skrev:
ALIE skrev:hvis du var muslim ville du forstå hvorfor vi blev sure over muhammed tegningerne det er ikke hvores skyld at
de fleste kristne ikke vil forsvare deres religon.
og du må også forstå for os kunne de ligeså godt ha talt grimt om hvores famille


Så vil jeg godt forsvare min religion!
Næste gang du dræber en person i et spil, som måske kan være kristen. F.eks Assassin's Creed (Der havde du åbenbart intet problem i, at slagte kristne). Så tager jeg det som en hån mod min tro...

Jesus... Snak lige om dobbeltmoral



haha ja kunne ikke være mere enig :)
kornrocks
Niveau 4
 
Indlæg: 632


Indlægaf Narfan » 21. okt 2008 00:21

jeg er selv en muslim og jeg bliver jo ikke rigtig sur over de tegninger jeg tror mere på guden straffer dem som har gøret det..ikke mennesker straffer mennesker

Edit:der skal være en mod til stop det pis eller lukke den thread ellers kommer der krig her ind lol
Narfan
Niveau 3
 
Indlæg: 229


ForegåendeNæste

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster