Xboxlife forum

Little Big Planet udsat?

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Indlægaf frostwolf » 21. okt 2008 07:59

TagEnKiks skrev:Så vil jeg godt forsvare min religion!
Næste gang du dræber en person i et spil, som måske kan være kristen. F.eks Assassin's Creed (Der havde du åbenbart intet problem i, at slagte kristne). Så tager jeg det som en hån mod min tro...

Jesus... Snak lige om dobbeltmoral


Men de var jo falske kristne og findes ikke
frostwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1404


Indlægaf Zt3pH » 21. okt 2008 11:18

TagEnKiks skrev:
ALIE skrev:hvis du var muslim ville du forstå hvorfor vi blev sure over muhammed tegningerne det er ikke hvores skyld at
de fleste kristne ikke vil forsvare deres religon.
og du må også forstå for os kunne de ligeså godt ha talt grimt om hvores famille


Så vil jeg godt forsvare min religion!
Næste gang du dræber en person i et spil, som måske kan være kristen. F.eks Assassin's Creed (Der havde du åbenbart intet problem i, at slagte kristne). Så tager jeg det som en hån mod min tro...

Jesus... Snak lige om dobbeltmoral



Godt argument. Virkeligt godt argument... eller det dér.
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Indlægaf Chefska » 21. okt 2008 11:53

Hvis de kan blive stød over to små citater fra koranen, vent, tilsat MUSIK.
Så får de sig sku da et endnu større chock når det kommer ud til os gamere og vi kan begynde at lave vores egne baner.
Skal de så også til at fjerne den del af spillet, for mon ik Mohammed optræder i en bane eller to.
Chefska
Niveau 4
 
Indlæg: 348


Indlægaf bjaelkesex » 21. okt 2008 11:57

Chefska: Det er ikke anderledes end hvis man finder andet stødende i en hjemmelavet bane. Man melder det og banen bliver tager ned indtil den er blevet gennemgået. Indtil videre har folk dog haft mere lyst til at lave fallos-lignende objekter.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Chefska » 21. okt 2008 12:00

Det må så blive indtil jeg får det, men mon ik også jeg hopper på den vogn på et tidspunkt.

Er der nogen der ved om det er muligt at bruge billeder fra ens hdd eller skal man ud og købe et PSEYE, har nemlig et sony digital camera, så det kunne være fedt hvis man kunne bruge det.
Chefska
Niveau 4
 
Indlæg: 348


Indlægaf player_2 » 23. okt 2008 09:19

Hvad jeg har hørt så kan kun PSEYE bruges pga copyright
player_2
Niveau 4
 
Indlæg: 461

Brugeravatar

Indlægaf Snake22 » 25. okt 2008 16:21

Synes faktisk det er underligt at Sony faktisk kan finde på at ændre ved spillet, da det alligevel kan downloades bagefter :roll: :lol:

Men lad os nu se, tror næppe de ændre meget, og hvornår kommer det iøvrigt nu?
Elsker gode spil:-)
Snake22
Niveau 4
 
Indlæg: 448

Brugeravatar

Indlægaf Casper-Blata » 3. dec 2008 00:30

Jeg blir ærlig talt lidt pist, over ham den gamle nar blir ved med de tegninger, 1 gang okay, men nu gør han det jo udelukket for at provokere, jeg ser sådan på det at hvorfor hælde benzin på et bål der brænder fint i forvejen ? Min tanke er bare, gad vide hvornår vi hører om terro angreb i Danmark, hvor der blir skudt en masse. Man får et chok, hvis man ser alle de registrede terrorist grupper rundt om i verden det flere hundrede.

Dog skal det siges at et par sætninger, nok ikke er det værste, da det vel i bund og grund intet har med deres gud at gøre ? så skulle jeg os blive sur fordi en muslim skrev: bananen i sokken også kører vi.
Værelse setup, Sharp 32" - Nintendo 64 - Xbox - Xbox 360 - Philips Hdd optager.
Casper-Blata
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Foregående

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster