Xboxlife forum

Fall-Update?

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Indlægaf Mendori » 19. okt 2008 08:33

Stay_Bamboocha skrev:Er også MEGET spændt på hvor meget nyt der kommer, både på spil fronten med også på MediaCenter Extender siden. Når man læser om alle de updates og nye tiltag som Sony og PS3 gør så synes jeg simpelthen M$ stinker og er SUPER SUPER dårlige til at servicere deres brugere og komme op med nye ting. Ja de har siddet godt på markedet i for lang tid og ikk gidet gøre meget end højest nødvendigt - indtil nu hvor PS3 er så meget fremme i skoene. Ej heller noget med Blu-Ray support, for nej de satser på HD-download/streaming - ja hvor & hvornår, i USA om lang tid og i danmark aldrig.
For mig er det kun en spille maskine og ikke en mutimedie maskine som Sony's PS3 er og kan.....!!


Hold dig fra denne her side hvis du har så meget imod Microsoft.
PS kender ikke noget som er bedre til service ind Microsft lige pt. Men det er jo så bare min mening.
Men igen mester! Hold fra siden xboxlife hvis du ikke har andet ind dårligt at sige herinde.
Mendori
 


Indlægaf TagEnKiks » 19. okt 2008 08:36

Mendori skrev:
Stay_Bamboocha skrev:Er også MEGET spændt på hvor meget nyt der kommer, både på spil fronten med også på MediaCenter Extender siden. Når man læser om alle de updates og nye tiltag som Sony og PS3 gør så synes jeg simpelthen M$ stinker og er SUPER SUPER dårlige til at servicere deres brugere og komme op med nye ting. Ja de har siddet godt på markedet i for lang tid og ikk gidet gøre meget end højest nødvendigt - indtil nu hvor PS3 er så meget fremme i skoene. Ej heller noget med Blu-Ray support, for nej de satser på HD-download/streaming - ja hvor & hvornår, i USA om lang tid og i danmark aldrig.
For mig er det kun en spille maskine og ikke en mutimedie maskine som Sony's PS3 er og kan.....!!


Hold dig fra denne her side hvis du har så meget imod Microsoft.
PS kender ikke noget som er bedre til service ind Microsft lige pt. Men det er jo så bare min mening.
Men igen mester! Hold fra siden xboxlife hvis du ikke har andet ind dårligt at sige herinde.


Kan det ikke være ligemeget?
Hans post skriger jo af total uvidenhed :)
Det ville da være 1000 gange mere irriterende, hvis der en dag kom en ps3 fanboy, som virkelig kunne argumentere for sin sag! Dem vi har indtil videre lukker bare skrald ud...
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Da Senzai » 19. okt 2008 08:40

TagEnKiks skrev:Hans post skriger jo af total uvidenhed :)
Det ville da være 1000 gange mere irriterende, hvis der en dag kom en ps3 fanboy, som virkelig kunne argumentere for sin sag!


Haha! Ja, det ville være lidt noget fuck! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Mendori » 19. okt 2008 08:44

TagEnKiks skrev:
Mendori skrev:
Stay_Bamboocha skrev:Er også MEGET spændt på hvor meget nyt der kommer, både på spil fronten med også på MediaCenter Extender siden. Når man læser om alle de updates og nye tiltag som Sony og PS3 gør så synes jeg simpelthen M$ stinker og er SUPER SUPER dårlige til at servicere deres brugere og komme op med nye ting. Ja de har siddet godt på markedet i for lang tid og ikk gidet gøre meget end højest nødvendigt - indtil nu hvor PS3 er så meget fremme i skoene. Ej heller noget med Blu-Ray support, for nej de satser på HD-download/streaming - ja hvor & hvornår, i USA om lang tid og i danmark aldrig.
For mig er det kun en spille maskine og ikke en mutimedie maskine som Sony's PS3 er og kan.....!!


Hold dig fra denne her side hvis du har så meget imod Microsoft.
PS kender ikke noget som er bedre til service ind Microsft lige pt. Men det er jo så bare min mening.
Men igen mester! Hold fra siden xboxlife hvis du ikke har andet ind dårligt at sige herinde.


Kan det ikke være ligemeget?
Hans post skriger jo af total uvidenhed :)
Det ville da være 1000 gange mere irriterende, hvis der en dag kom en ps3 fanboy, som virkelig kunne argumentere for sin sag! Dem vi har indtil videre lukker bare skrald ud...


rigtig nok ja :D
Mendori
 


Indlægaf Butcher » 19. okt 2008 09:39

Yes sir :D Fanboi krig :D :D Eeeeeeelsker det :D

Men jeg glæder mig meget til den update, da jeg tror det bliver lidt cool med de dersens Avatars. Og hvad angår hastigheden i Dashboard, så er jeg sgu egentlig ligeglad, da jeg jo ikke skal med toget når jeg spiller ;) Det er da ret irriterende, men jeg er og bliver sikkert meget tilfreds med boxen efter den nye update. Det er jo bare en xbox, ikke en super PS3..UPS ;)
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Indlægaf Rasmusdc » 19. okt 2008 10:39

Hehe ja hvorfor skal en spille konsol være god at spille på, når den kan være medium til alt (sarkasme)

og hmmm Hvad for noget udvikling, HOME kommer vel på et eller andet tidspunkt, eller gør det.

Men glæder mig nu stadig til LBP
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Indlægaf ReVaN » 19. okt 2008 14:40

OXM's rumor mole, sagde i denne uge at M$ stadig holder paa 2-3 store overraskelser omkring updaten.
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Competa » 20. okt 2008 21:19

Gad vide hvad det er...Var det konfirmet at der blev 4 private chat mens man spiller?
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Foregående

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster