Xboxlife forum

Rock Band 2 d.14 September

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Rock Band 2 d.14 September

Indlægaf Keras » 5. aug 2008 18:20

"A friendly retail tipster sends us word that Rock Band 2 has suddenly popped up in their computer system. Better still the listings for the Playstation 3, Wii and Xbox 360 versions are all dated:

Xbox 360- September 14th

PS3- October 19th

Wii- November 18th"

http://kotaku.com/5032686/rock-band-2-dates-slip-out

Så skal der spares nogle penge sammen :)
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf CaptainKicker » 5. aug 2008 18:41

Det er vel kun USA.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Keras » 5. aug 2008 19:11

Ja det er kun usa. Rockband 1 er jo kun lige landet i DK.
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf Morten Skou » 5. aug 2008 19:18

Jeg skal helt sikkert have importeret det igen - nu har jeg jo også en US Xbox, så det gør det hele lidt nemmere.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf TerrificFalcon » 5. aug 2008 19:45

Jeg har også overvejet at købe en amerikansk xbox - blandt andet for det spil (Og så selvfølgeligt Operation Darkness - det skal jeg sgu ha'!). Jeg ved dog ikke helt hvad jeg gør i sidste ende, men jeg regner med at anskaffe mig spillet her, før det lander i EU.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf fneribyen » 14. aug 2008 19:16

Er der så kommet en dansk udgivelse eller bliver det det samme som RB1 ?
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf TerrificFalcon » 14. aug 2008 19:24

Det er præcist det samme som RB1 - ingen aner hvornår det udkommer i EU.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Psymatiq » 14. aug 2008 21:42

TerrificFalcon skrev:Det er præcist det samme som RB1 - ingen aner hvornår det udkommer i EU.


lol det samme ?

og det der betyder mest ved en US udgave for os der holder øje er hvorvidt om det bliver region locked eller ej. Hvis det bliver region locked så bryder helvede løs på nettet. Men lad os nu se.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Morten Skou » 14. aug 2008 21:52

Psymatiq skrev:
TerrificFalcon skrev:Det er præcist det samme som RB1 - ingen aner hvornår det udkommer i EU.


lol det samme ?

og det der betyder mest ved en US udgave for os der holder øje er hvorvidt om det bliver region locked eller ej. Hvis det bliver region locked så bryder helvede løs på nettet. Men lad os nu se.


Jeg vil gætte på at det er regionslåst, præcis som Rock Band 1 er det.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Améndir » 27. aug 2008 16:09

Psymatiq skrev:
TerrificFalcon skrev:Det er præcist det samme som RB1 - ingen aner hvornår det udkommer i EU.


lol det samme ?


Han mener at det er præcis det samme mht. udgivelsesdatoen for Rock Band 2, som det var, med Rock Band 1. Ingen aner hvornår det udkommer i EU.

Psymatiq skrev:og det der betyder mest ved en US udgave for os der holder øje er hvorvidt om det bliver region locked eller ej. Hvis det bliver region locked så bryder helvede løs på nettet. Men lad os nu se.


Tja... Det eneste logiske, og jeg kan virkelig ikke så hvorfor det overhovedet skulle være anderledes, er at det bliver låst.
Fordi spillet kun er annonceret i USA. Hvis det var blevet annonceret worldwide med samme release, så kunne der være snak om at det måske var regionsfrit.
Améndir
Niveau 6
 
Indlæg: 1513


Indlægaf Foxx » 30. aug 2008 15:51

Jeg skal i hvert fald så bare købe trommerne til RB2, for hold kæft hvor er de noget lort dem til RB1
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf TerrificFalcon » 30. aug 2008 15:55

Psymatiq skrev:
TerrificFalcon skrev:Det er præcist det samme som RB1 - ingen aner hvornår det udkommer i EU.


lol det samme ?


Jeg refererede til posten over mig.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf fneribyen » 30. sep 2008 18:47

Stadig ingen der har nogen anelse om hvornår RB2 lander i de danske butikker?
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf mainPR0totype » 30. sep 2008 18:48

fneribyen skrev:Stadig ingen der har nogen anelse om hvornår RB2 lander i de danske butikker?


check evt. Rock Band og Guitar Hero forummet der er 1 (eller vist nok 2) tråde omkring at det lander i England i November :) (Man kan jo altid håbe på at danmark kommer med dér, eller bestille fra en engelsk side)
Senest rettet af mainPR0totype 30. sep 2008 18:55, rettet i alt 1 gang.
mainPR0totype
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Thit » 30. sep 2008 18:54

Ja, der kører efter sigende en RB2 reklame på britisk tv lige for øjeblikket, der siger release i november :)

Det vides selvfølgelig ikke om Danmark er med der, men bare det kommer i England kan man jo altid bestille det hjem :)
Håber virkelig det holder!
Thit
Skribent
 
Indlæg: 798


Næste

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster