Xboxlife forum

Brothers In Arms?

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Indlægaf Mathias.B » 2. sep 2008 08:48

DailyOperator skrev:
Mathias.B skrev:Tjaa. Skal du squ ikk skælde mig ud over. Så må du jo sige til dem de kan gå ind og læse om det ? Og være lidt mere sikker.


skældte skam ikke dig ud, og skulle bare lige ud med nogle af mine frustrationer jeg har med coolshop, det var da ikke dig jeg hentydede til :)


Ahhh det var godt :D
Mathias.B
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Indlægaf Mathias.B » 2. sep 2008 08:52

LiquiDelta^ skrev:Kender ikke rigtig til serien, er der en historie der fortsætter i det nye spil? Altså, skal man have spillet de forrige?



Altså historien i det første spil er i 1944 også. Bare ved Invationen i normandiet. Her i er det Market Garden. Den største Airborne Invation i historien. Så ja man kan da godt sige den følger historien. Altså man følger jo Airborne igennem helved, eller som man nu vil sige det :)
Mathias.B
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Indlægaf Mathias.B » 2. sep 2008 08:54

DailyOperator skrev:
Mathias.B skrev:Tjaa. Skal du squ ikk skælde mig ud over. Så må du jo sige til dem de kan gå ind og læse om det ? Og være lidt mere sikker.


skældte skam ikke dig ud, og skulle bare lige ud med nogle af mine frustrationer jeg har med coolshop, det var da ikke dig jeg hentydede til :)



Men ja som du siger. Det er mega træls det laver det nummer coolshop. :/
Mathias.B
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Indlægaf Barner » 23. sep 2008 12:29

http://www.coolshop.dk/catalog/product/ ... --for-x360
hvorfor står der at den først kommer den 2. oktober? :S det er vel bare en fejl, ikk?
Gud har skabt menneskene fordi han var skuffet over aberne. Derefter har han givet afkald på yderligere eksperimenter.
Barner
Niveau 4
 
Indlæg: 723


Indlægaf expose » 23. sep 2008 12:32

Barner skrev:http://www.coolshop.dk/catalog/product/57317-brothers-in-arms-hells-highway-limited-edition--for-x360
hvorfor står der at den først kommer den 2. oktober? :S det er vel bare en fejl, ikk?


Så vidt jeg har forstået så er det kun pc versionen der er blevet udsat... Men EB games har det fra torsdag (xbox og ps3)
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Foregående

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster