Xboxlife forum

FSW???

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Indlægaf tbkiller_dk » 26. jun 2004 10:47

det er fedt
tbkiller_dk
Niveau 1
 
Indlæg: 59

Brugeravatar

Indlægaf Specialty » 26. jun 2004 11:17

k, pregames.dk har ikke modtaget deres pakke med FSW, så min ordre er blevet annulleret.

Så jeg skal ud og finde mig et nyt sted at købe spillet... Er der nogen internet butik som har modtaget det og sender det ud allerede?

Specialty
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Hubbi » 26. jun 2004 11:26

Hubbi
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf Specialty » 30. jun 2004 00:50

Ja så fik jeg sq købt spillet i Fona =)... Koster lidt mere, men man får det med hjem med det samme =)

Hold da kæft det er fedt det spil... Fanme flot lavet... Og lyden der er vi på 10/10... Det kan simpelhen ikke laves bedre nu til dags... Lyden minder uhyggeligt meget om film som Black Hawk Dawn m.m... Efter spillet smider man lige en DVD på og ser filmen =)... Kanont spil... ny tænkning.. og AI'en er sq den bedste jeg har set hidtil...

Grafikken er dog set bedre... men 8/10 vil ikke være urimmelig.. Bl.a. små sekvenserne imellem missionerne er lavet ingame... Dvs. at har du mistet en mand undervejs, ja så er han også død i filmen i mellemsekvensen... Det er kanont... Mange andre spil der er filmene lavet på forhånd så de passer ikke altid til spillet som kører...

Virkelig flot spil =)

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Sp4 » 30. jun 2004 01:06

Jeg har altid sagt at det skulle jeg have!

Hvor meget gav du for det?
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf Specialty » 30. jun 2004 10:36

499 måtte jeg slippe =)
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf BuzzLightbeer » 30. jun 2004 14:49

yea det er fandme alt for sejt det spil :D
Fandt det også i FONA til 499
:D
BuzzLightbeer
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Indlægaf Sp4 » 30. jun 2004 16:46

Jeg har ikke prøvet det endnu, da jeg først ville læse manualen igennem og jeg skal styre min clans tryout i SocomII kl. 19.

Jeg købte det til 475kr. i en specialforretning!

Men den der træningsbane lære man alt det nødvendige der eller er det også meget vigtigt at læse manualen igennem mere grundigt?
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf BuzzLightbeer » 30. jun 2004 17:07

DOLLOMIO skrev:Jeg har ikke prøvet det endnu, da jeg først ville læse manualen igennem og jeg skal styre min clans tryout i SocomII kl. 19.

Jeg købte det til 475kr. i en specialforretning!

Men den der træningsbane lære man alt det nødvendige der eller er det også meget vigtigt at læse manualen igennem mere grundigt?


Når du har gennemført de første træningsbaner, er det ingen sag at komme videre i spillet :)
:D
BuzzLightbeer
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Indlægaf Specialty » 30. jun 2004 20:18

nope, virkelig komplet tutorial... Virkelig gennemført spil til mindste detajle.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Sp4 » 30. jun 2004 22:04

Nej, det har jeg lige fundet ud af!

Tak for hjælpen boys :D
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf DNS_DK » 30. jun 2004 22:06

hmm overvejer at købe det men ved sku ik helt....

synes det ligner lidt for meget Ghost Recon og sådan et spil har jeg jo :D (ik fordi ghost recon er dårligt... vil bare ikke have for mange af samme spil type..)

tar jeg fejl eller hvad?? har kun set screens!
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Sp4 » 30. jun 2004 22:10

Jeg synes det er meget nemmere at gå til, der er ikke noget med at man skal flytte hver enkel person hele tiden, det er hele holdet. Jeg synes det er fedt. Men jeg har kun lige klaret MOUT course, det er træningsbanen!
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf Specialty » 30. jun 2004 22:15

Ghost Recon er det ikke et FPS spil?... FSW er ren taktisk... hvor du styrer dine 2 teams i 3. person view... Virkelig nytænkning... og klart pengene vær...
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf BuzzLightbeer » 30. jun 2004 22:20

Yea, hvem er klar på at spille lidt coop i nat eller imorgen tors. evt. ? :)
Mit gamertag er Buzz Lightbeer0

Har spillet lidt med et par udlændinge, det er sku meget fedt må man sige :D
:D
BuzzLightbeer
Niveau 0
 
Indlæg: 11


ForegåendeNæste

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster