Xboxlife forum

FSW???

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Indlægaf Anastacio » 8. jul 2004 21:05

Så fik jeg også købt spillet i dag og det er jo hulens fedt :D

Klart anbefalelsesværdigt og det bedste RTS spil jeg har spillet hidtil.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Hubbi » 8. jul 2004 22:16

Jeg har også prøvet FSW,og må tage hatten af for udviklerne.Det spil er rigtigt godt skruet sammen.Man opdager jo egenlig hvor let det er at blive slået ihjel i by kamp,og hvor en forkert kommando kan bringe en rigtigt godt i fedtefadet .
Hubbi
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf Zikor4 » 8. jul 2004 22:37

Det fede ved det er også helt klart at conceptet er så nyt. Men det er nok ikke alle der mener det, da man fandt ud af at man ikke selv skulle skyde, på nær når man kastede granater og skød M203, så blev folk lidt skeptiske, hvilket er lidt argeligt..

For spillet er rigtig godt.

Jeg har hørt folk foreslå noget deathmatch hvor man kunne spille 2 vs. 2, og det vil simpelhen ødelægge det hele tror jeg, det kan heller ikke rigtig lade sig gøre..

Man kunne måske, i fremtidige titler, lave noget hvor man måske kunne spille op til 4 sammen som et hold, mod AI. Hvor man måske kun havde 3 commandos hver. Men jeg tvivler, spillet er godt som det er nu, bare argeligt man skal lede længe efter nogle at spille med, hvis man sidder kl. 1 en eftermiddag, og vil have gang i noget seriøs taktisk spil :)

Men måske skal folk lige se spillet an, og lige se nogle reklamer osv. for det, før det virkelig slår igennem, det kom jo i sidste uge, så jeg vil personligt lige se tiden an.

Men jeg er helt sikker på, at det ikke er den første og sidste udgave, af FSW vi har set.
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster