Xboxlife forum

DR3VER + NATÅBENT I EBGAMES PÅ STRØGET

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Indlægaf specialduke » 17. jun 2004 21:52

jeg er meget ked af dette. alle må undskylde for mit overdrevne brug af caps lock. i fremtiden skal jeg sørge for at kun gøre hvad i siger jeg skal. jeg er dybt ulykkelig og håber selvfølgelig ikke at jeg bliver straffet eller set ned på.

jeg glæder mig over at i alle har vist interesse for mit indlæg og håber at i vil møde op til driver 3 aften.

undskyld endnu en gang
specialduke
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Indlægaf Playkid » 17. jun 2004 22:34

Ahh, tag det 522e så t4ngt,
eg regner da 6gså 0ed at 2600e, Det 24nne v+re ret 5nteressant at -røve s-533et før re3ease 6g se 60 det var n6get v+rd

D4 2an n62 g6dt regne 0ed 05n de3tage3se;

Edit:
Belastende. Mit computertastatur begyndte at brokke sig.

Oversættelse:
Ahh, tag det ikke s tungt.
Jeg regner også med at deltage, det kunne være ret interessant at prøve spillet før releasen, og se om det var noget værd:)
Playkid
 


Indlægaf Specialty » 22. jun 2004 11:11

Jeg nåede ikke selv forbi strøget... var der nogle som kom forbi og så spillet?

Og var det noget vær?
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Cowrider » 22. jun 2004 11:23

jeg ville også gern vide om det var noget værd inden jeg køber det
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Slane » 22. jun 2004 11:31

Hehe PS2 Playkid, nice skrevet... ;)

Well, jeg var desværre heller ikke forbi, men tager der ind om 10 minutter, og prøver lige spillet af på en af deres "stande". Og så regner jeg da også med at købe det... :)
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 22. jun 2004 11:34

Jeg overvejer at købe det, men ved ikke helt endnu.

Det har fået positiv kritik fra mange fans, men har fået 5.4 af IGN og Gamespot.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Cowrider » 22. jun 2004 11:46

Slane skrev:Hehe PS2 Playkid, nice skrevet... ;)

Well, jeg var desværre heller ikke forbi, men tager der ind om 10 minutter, og prøver lige spillet af på en af deres "stande". Og så regner jeg da også med at købe det... :)


Skriv hvis du køber det... og hvis du synes det er noget vær for så bestiller jeg det idag nemlig :D
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Slane » 22. jun 2004 18:10

Så er det købt og betalt... :D

Jeg var inde i EB-Games. Det første jeg så var en stand med PS2-versionen kørende. "Okay! det var da ellers en rimelig syg grafik...!"

Jeg spurgte om ikke jeg kunne få lov at prøve XBox-versionen. Selvfølgelig kunne jeg det. :) Og DAMN! Grafikken sparker seriøst røv på Boxen!

Jeg tror aldrig jeg har prøvet en så "perfekt" simulering af at køre bil. (Ikke fordi jeg selv har bil...) Men måden man crasher på. Måden bilen reagere når man styre den. Det er virkelig fedt.

Desværre halter spillet lidt efter, når man ikke er i bilen. Dog synes jeg ikke det er noget, der får spillet til at være et "skod-spil". Det jeg nok ville brokke mig mest over, er måden man sigter på. Den fungere desværre ikke skide godt... :(

Noget helt andet, er måden man saver på. Man kan ikke bare save midt inde i en level. Og ofte er det rimelig meget, der skal spilles om, hvis man dør...

I spillet, er der implenteret et "mode", hvor du kan se dine handlinger, crashes, stunts osv. i et director-mode. Du kan efter at have lavet et fedt stunt, sætte kameraer op, og selv bestemme hvordan du vil se stuntet. Her i blandt i Slow Motion. Det virker rimelig godt, og specielt featuren, at kunne ligge sine sekvenser ud på LIVE, gør det til en atraktiv mode.

Jeg har desværre ikke spillet det nok, til at kunne give en endelig vurdering. Men ind til vidre virker det lovende, ud overen lidt kloset "on foot"-styring. :)
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf Cowrider » 22. jun 2004 18:19

OKAY tak jeg tror jeg ville bestille det imorgen så jeg har det fredag eller lørdag håber jeg
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Anastacio » 22. jun 2004 18:34

Jeg fik også købt det i EB Games.

Fantastisk grafik og de eneste minus point jeg har haft ved spillet indtil videre er en katastrofal AI samt lidt underlige animationer.

Dog har jeg kun prøvet Free Ride og LIVE indtil videre :)

Det var også meget sygt, jeg stjal en bil, men hun kom og hev mig ud igen. Derefter satte hun sig ind i bilen og kom ud med en uzi og nakkede mig for hårdt haha :D

Det er pisse fedt, at have politiet i hælende og køredelen er fed, hvor jeg synes at gådelen er lidt bagefter men absolut god nok.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Slane » 23. jun 2004 13:35

Yeah! Hehe, troede jeg ville gå en fremtid i møde, hvor jeg som den eneste skulle forsvare DRIV3R her på siden. :P

Ej.
Ja er det ikke rigtig. Grafikken i spillet er simpelthend Fantastisk. Når man køre rundt i byen, og finder de små baggyder og ligende, så finder man først der, ud af hvor detaljeret det hele det er. :)
Hvis du skydder på en tønne, eller en lille trekantet, orange vejdims (navn?), så skifter den form. :shock:
Og igen, ja er det ikke rigtig. Politit jagter, er VOLD fedt. Når man har polititet efter sig, er det ikke lige som i GTA. Polititet hamre ikke bare ind i dig. Istedet er det lige som på film, hvor polititet jagter dig, og sætter spæringer op. FEDT!


Køb det... :)
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster