Xboxlife forum

Hjælp: Ms account alias fuck up...

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hjælp: Ms account alias fuck up...

Indlægaf Pr3dator DK » 31. mar 2015 21:31

Indledning:
Min originale Xbox Live Account brugte et gammelt msn.com email som idag ikke længere kan bruges. Det har ikke skabt nogle problemer for mig før end nu når jeg har købt en windowsbaseret Pc. Da jeg skulle starte den op syntes jeg det var smart at bruge samme account som min Xbox har - lige bortset fra at jeg ikke kunne bruge den gamle mail mere. Så jeg skabte en ny alias, og har været nød tilmat bruge denne som primær alias vilket så betyder at hver gang jeg åbner min X1 så bliver min profil logget af og jeg er efterfølgende nød til at logge på med password... Vildt irriterende, dette selv om jeg i indstillinger har valgt at dette ikke er nødvændigt.

Nu til det store spørgsmål: Kan jeg slette min gamle originale alias uden at miste gamertag achivements og alt det der? Vil det hele bare køre videre med min nye alias?

På forhånd tak for hjælpen :)
On Xbox Live I will hear you Scream
Pr3dator DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1819


Re: Hjælp: Ms account alias fuck up...

Indlægaf BuBubbi » 2. apr 2015 21:02

Hvis jeg var dig, ville jeg ringe til supporten.
De burde hurtigt kunne hjælpe dig med at få den originale konto til at virke igen,
og samtidigt opdaterer hvilken email den er tilknyttet, så du slipper af med din msn.com mail på den konto.

Nummeret til supporten står på forsiden.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster

cron