Xboxlife forum

Xbox Store & VPN

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Xbox Store & VPN

Indlægaf GrillBillerDK » 15. mar 2015 21:41

Jeg ligger inde med et Xbox music pass 1 års abonnement der kun kan åbnes hvis du har et US LiveID.
250kr. så er det dit.
Normalt koster det 700kr.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Re: Xbox Store & VPN

Indlægaf pede B » 15. mar 2015 22:56

zoaq skrev:Okay, hvor kan det lade sig gøre? :-)


Hvis den var til mig, så er der mange steder hvor man kan købe koderne til de digitale spil, som du så indløser på xboxen. Jeg har blandt andet lige købt Assassins Creed: Black Flag til en 50'er (X1) og er da sikker på det nok skal koste et par hundrede i Store.

Kan ikke lige komme på nogle sider nu desværre er pæn træt i hovedet, men hvis du googler kan du helt sikkert finde noget :)
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Xbox Store & VPN

Indlægaf BuBubbi » 16. mar 2015 18:40

Kunne vi ikke nøjes med at bruge den tråd vi allerede har om det samme emne, der ovenikøbet indeholde guides osv.

Det bliver mega uoverskueligt hvis formet bliver så defragmenteret af masser af tråde om samme emne.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox Store & VPN

Indlægaf Clonix » 8. apr 2015 11:10

Hvorfor er det lige i skal købe gennem tlf ella på nettet for at få fat på US marketplace?
Kan man ikke bare sætte sin Xbox One til US og så købe spillene fra Xboxen selv i dollarer?

Det mener jeg da jeg har gjort :)
Clonix
Niveau 4
 
Indlæg: 352


Re: Xbox Store & VPN

Indlægaf Niculla » 8. apr 2015 11:14

Clonix skrev:Hvorfor er det lige i skal købe gennem tlf ella på nettet for at få fat på US marketplace?
Kan man ikke bare sætte sin Xbox One til US og så købe spillene fra Xboxen selv i dollarer?

Det mener jeg da jeg har gjort :)


Kunne man inden den udkom I Danmark.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster