Xboxlife forum

Xbox One - Kinect problem

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Xbox One - Kinect problem

Indlægaf TwankyDK » 14. nov 2014 15:28

Jeg sidder her med min Xbox One og Kinect som jeg først sætter til nu, jeg gennemførte opsætningen og det hele fint, ingen problemer, men den kan ikke hører mig, har prøvet den der soundtest flere gange hvor jeg satte tv'et på næsten fuld volume og normal volume og lidt højere volume (som de ber om) Nogen der ved hvad der kan være galt, eller overser jeg noget?

- Twanky
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: Xbox One - Kinect problem

Indlægaf Zt3pH » 14. nov 2014 15:47

Hejsa

Altså den burde kunne høre dig hvis du bare følger den guide de giver dig. Men skal den virke helt upåklageligt, skal du faktisk gøre det modsatte af alt det de beder dig om. Der er guide her et sted på sitet som Bubbi har linket til tidligere.

Alternativt kan du søge på calibrate kinect Xbox one på you tube, så burde den komme frem der. God video i øvrigt der viser hvad du skal gøre
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One - Kinect problem

Indlægaf TwankyDK » 14. nov 2014 16:52

Zt3pH skrev:Hejsa

Altså den burde kunne høre dig hvis du bare følger den guide de giver dig. Men skal den virke helt upåklageligt, skal du faktisk gøre det modsatte af alt det de beder dig om. Der er guide her et sted på sitet som Bubbi har linket til tidligere.

Alternativt kan du søge på calibrate kinect Xbox one på you tube, så burde den komme frem der. God video i øvrigt der viser hvad du skal gøre


Har prøvet næsten alle videoer og intet held, alt virker undtaget at den ikke vil lytte.

De siger at man bare skal sætte den i også fungere det og ikke bruge opsætningen, men det er lidt for sent nu, er der nogen måde at factory reset kinecten? vil ikke gøre det med boxen fordi så ryger alt.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: Xbox One - Kinect problem

Indlægaf JohnH » 14. nov 2014 16:57

TwankyDK skrev:
Zt3pH skrev:Hejsa

Altså den burde kunne høre dig hvis du bare følger den guide de giver dig. Men skal den virke helt upåklageligt, skal du faktisk gøre det modsatte af alt det de beder dig om. Der er guide her et sted på sitet som Bubbi har linket til tidligere.

Alternativt kan du søge på calibrate kinect Xbox one på you tube, så burde den komme frem der. God video i øvrigt der viser hvad du skal gøre


Har prøvet næsten alle videoer og intet held, alt virker undtaget at den ikke vil lytte.

De siger at man bare skal sætte den i også fungere det og ikke bruge opsætningen, men det er lidt for sent nu, er der nogen måde at factory reset kinecten? vil ikke gøre det med boxen fordi så ryger alt.


Står nede i bunden, det med reset :

http://support.xbox.com/da-DK/xbox-one/ ... ct-sign-in
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One - Kinect problem

Indlægaf jepsen80 » 14. nov 2014 16:58

Når du kører opsætingen så skru helt op for anlægget så den siger det er for højt, derefter skru 1 tak ned på anlægget og prøv igen indtil den godtager det. Altså dun lyd skal Være det højeste den kan godtage. Tænd evt en støvsuger samtidigt så den høre mere støj. Håber det gav mening for skriver fra mobilen :)
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: Xbox One - Kinect problem

Indlægaf Snemonster » 14. nov 2014 17:10

Har du husket at sætte den på engelsk sprog?`
Snemonster
Niveau 2
 
Indlæg: 173
By: Thorsager


Re: Xbox One - Kinect problem

Indlægaf TwankyDK » 14. nov 2014 17:57

Den stod på dansk Xboxen, nok derfor så, troede godt man kunne have maskinen på dansk og snakke engelsk til kinect.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: Xbox One - Kinect problem

Indlægaf BuBubbi » 14. nov 2014 23:17

TwankyDK skrev:Den stod på dansk Xboxen, nok derfor så, troede godt man kunne have maskinen på dansk og snakke engelsk til kinect.

Nej desværre.
Jeg har brokket mig over dette til Microsoft lige siden vi fik det danske sprog tilbage i august, ind til videre uden held.
Det er latterligt at de regionslåser sproget på den måde.

De gør virkeligt heller ikke meget for at sælge kinecten i andre end de engelsktalende lande.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One - Kinect problem

Indlægaf Beizor » 23. nov 2014 12:32

Jeg håber at det er okay at jeg bruger denne tråd, da jeg nu har problemer med min kinect.

Efter ikke at have tilsluttet min kinect til X1 i flere måneder, synes jeg at det vil være sjovt at bruge den igen, da jeg vil bruge stemme kommandoerne. Da jeg tilslutter enheden og går ind under kinect i opsætningen, skriver den at jeg skal tilslutte kinect, hvilket er gjort. Jeg prøver at gendanne X1 med ny opsætning uden hjælp!

Er den muligvis defekt?
Yippie-ki-yay, motherfucker!
Beizor
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Herning


Re: Xbox One - Kinect problem

Indlægaf TwankyDK » 23. nov 2014 16:17

Beizor skrev:Jeg håber at det er okay at jeg bruger denne tråd, da jeg nu har problemer med min kinect.

Efter ikke at have tilsluttet min kinect til X1 i flere måneder, synes jeg at det vil være sjovt at bruge den igen, da jeg vil bruge stemme kommandoerne. Da jeg tilslutter enheden og går ind under kinect i opsætningen, skriver den at jeg skal tilslutte kinect, hvilket er gjort. Jeg prøver at gendanne X1 med ny opsætning uden hjælp!

Er den muligvis defekt?


Højst sandsynligt er den defekt, så er det Microsoft du skal have fat i.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: Xbox One - Kinect problem

Indlægaf Beizor » 24. nov 2014 21:29

Så bliver min kinect afhentet af UPS i morgen.

Utroligt, men jeg har kun brugt den et par gange og nu er den defekt.

Jeg har samlet set brugt 2 timer i alt, på at får den oprettet som en service ordre + klargøring til afsendelse. Jeg havde problemer med at jeg ikke kunne afsende en service ordre til Xbox via deres hjemmeside, så jeg måtte derefter logge mig ind til deres chat center, da det var uden for deres lukketid via telefonen.
Yippie-ki-yay, motherfucker!
Beizor
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Herning



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron