Xboxlife forum

Andre med lignende Xbox One problemer?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Andre med lignende Xbox One problemer?

Indlægaf Mike JezZ » 1. okt 2014 20:38

Min Xbox One har ikke gjort dette hele tiden, og er faktisk lige begyndt på det her for nyligt.

Jeg har prøvet 2 gange i løbet af denne uge, at efter jeg har været lidt væk fra maskinen, så reagere den ikke når jeg tænder for controlleren igen. Tager jeg min iPhone med Smartglass, reagere den kun hvis jeg trykker på det der svare til "home" knappen. Så kommer home menuen op, og jeg kan ikke gøre noget, og så fryser hele styresystemet.

Har prøvet at Hard Resette, men fejlen kommer igen i ny og næ.

Nogle gange kan jeg også have problemer med at streame igen, efter jeg lige har streamet et andet spil.

Det lader til at være en software fejl, og vil høre om andre har prøvet dette problem?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Andre med lignende Xbox One problemer?

Indlægaf Deeznutz » 2. okt 2014 01:15

Mike JezZ skrev:Min Xbox One har ikke gjort dette hele tiden, og er faktisk lige begyndt på det her for nyligt.

Jeg har prøvet 2 gange i løbet af denne uge, at efter jeg har været lidt væk fra maskinen, så reagere den ikke når jeg tænder for controlleren igen. Tager jeg min iPhone med Smartglass, reagere den kun hvis jeg trykker på det der svare til "home" knappen. Så kommer home menuen op, og jeg kan ikke gøre noget, og så fryser hele styresystemet.

Har prøvet at Hard Resette, men fejlen kommer igen i ny og næ.

Nogle gange kan jeg også have problemer med at streame igen, efter jeg lige har streamet et andet spil.

Det lader til at være en software fejl, og vil høre om andre har prøvet dette problem?


Jeg oplevede noget nær det samme i dag med min boxone, jeg skulle også efter flere forsøg tænde min på konsollen, og så skulle jeg opsætte netværk igen. meget mystisk efter min mening, som om den blevet tændt igen for første gang igen.
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Andre med lignende Xbox One problemer?

Indlægaf KlumpeStumpen » 2. okt 2014 06:24

Mike JezZ skrev:Min Xbox One har ikke gjort dette hele tiden, og er faktisk lige begyndt på det her for nyligt.

Jeg har prøvet 2 gange i løbet af denne uge, at efter jeg har været lidt væk fra maskinen, så reagere den ikke når jeg tænder for controlleren igen. Tager jeg min iPhone med Smartglass, reagere den kun hvis jeg trykker på det der svare til "home" knappen. Så kommer home menuen op, og jeg kan ikke gøre noget, og så fryser hele styresystemet.

Har prøvet at Hard Resette, men fejlen kommer igen i ny og næ.

Nogle gange kan jeg også have problemer med at streame igen, efter jeg lige har streamet et andet spil.

Det lader til at være en software fejl, og vil høre om andre har prøvet dette problem?


Er du med i beta testen? så kan det måske være en fejl i den.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Andre med lignende Xbox One problemer?

Indlægaf Mike JezZ » 2. okt 2014 07:12

Nej er ikke med i betaen.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Andre med lignende Xbox One problemer?

Indlægaf angak » 2. okt 2014 08:46

Jeg oplevede faktisk nøjagtig det samme i går. Omkring kl 23.
Jeg kunne se på strømforsyningens lys, at den også havde slukket HELT. Altså orange lys.
PS: Jeg er med i beta
angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby


Re: Andre med lignende Xbox One problemer?

Indlægaf Mike JezZ » 2. okt 2014 09:01

angak skrev:Jeg oplevede faktisk nøjagtig det samme i går. Omkring kl 23.
Jeg kunne se på strømforsyningens lys, at den også havde slukket HELT. Altså orange lys.
PS: Jeg er med i beta


Det var faktisk også deromkring jeg oplevede det.

Kan det ha noget at gøre med at man er connected til Xbox LIVE, og når det klokker i det går det udover ens konsol.

Har også oplevet én gang i forgårs, at kun online butikken lagger.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Andre med lignende Xbox One problemer?

Indlægaf ghostx » 31. okt 2014 13:13

hey mike. jeg har det samme problem med min xbox one
ghostx
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: københavn s



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster

cron