Xboxlife forum

Køb af USB pen til HD optagelse/afspilning

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Køb af USB pen til HD optagelse/afspilning

Indlægaf Cena » 19. sep 2014 07:37

Hej drenge.

Jeg har lige fået mig et smart Tv hvor jeg kan afspille og optage fra USB. Jeg kunne i den forbindelse godt tænke mig en USB pen på 16-32 GB til at optage/afspille fra. Men jeg er rigtig meget i tvivl om hvilken pen jeg skal vælge for at være sikret den er hurtig nok til at afspille/optage HD materiale?

Jeg har en USB pen af ældre dato, og der er både problemer når jeg skal optage og afspille fra den. Er der nogle af jer der har USB pen som i kan anbefale, eller kan lede mit lidt i retning af hvad jeg skal gå efter?

På forhånd tak!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Køb af USB pen til HD optagelse/afspilning

Indlægaf Morten Skou » 19. sep 2014 07:48

Find ud af om dit fjernsyn understøtter USB 2.0 eller USB 3.0 og så køb en stick, mit bud er at de fleste er hurtige nok til at kunne gøre det.

I øvrigt så løb jeg ind i det problem, at den USB stick jeg købte ikke var stor nok til at TV'et ville bruge den til at optage på, så det bør du nok også undersøge før du kaster dig over en 16GB.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Køb af USB pen til HD optagelse/afspilning

Indlægaf Cena » 19. sep 2014 08:15

Morten Skou skrev:Find ud af om dit fjernsyn understøtter USB 2.0 eller USB 3.0 og så køb en stick, mit bud er at de fleste er hurtige nok til at kunne gøre det.

I øvrigt så løb jeg ind i det problem, at den USB stick jeg købte ikke var stor nok til at TV'et ville bruge den til at optage på, så det bør du nok også undersøge før du kaster dig over en 16GB.


Gode pointer, tak :)

Jeg syntes ikke rigtigt jeg kan gennemskue om det er USB 2.0 eller 3.0 ud fra hjemmesiden?
http://www.samsung.com/uk/consumer/tv-a ... H6410SUXXU

Mht. størrelse, så er det sku nok en god idé at hoppe på en 32GB. Også fordi jeg ikke lige ved hvor meget det fylder det den optager :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Køb af USB pen til HD optagelse/afspilning

Indlægaf Jakabov » 19. sep 2014 09:55

Ser ud til at det er USB 2.0 men specs'ne er ikke særligt detaljerede. Men du kan jo lige så godt købe USB 3.0, det er jo bagudkompatibelt.

Måske skulle du overveje den her, meget god pris;

viewtopic.php?f=21&t=90534
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster

cron