Xboxlife forum

Games with gold

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Games with gold

Indlægaf VIC » 28. feb 2014 17:08

Ja, du har ret, der er nok flere der har prøvet et spil efter feb år end efter et. Det kan jo ikke være færre. Men salget af et spil er jo ikke lineært. Mit bud er, at 80-90% af salget foregår inden for det første år, så det er en relativt lille forskel der vil være mellem at udgive det efter lidt længere tid.
Så er der måske dem der har spillet det, solgt det og egentlig gerne vil prøve det igen. Nu får de muligheden gratis...
When I was a child, I spoke as a child, I understood as a child, I thought as a child; but when I became a man, I put away childish things... Except my X360!!!
VIC
Niveau 3
 
Indlæg: 221
By: Horsens


Re: Games with gold

Indlægaf Lowlandet » 28. feb 2014 18:10

Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Games with gold

Indlægaf Cena » 28. feb 2014 18:15

Det er meget muligt i kan beholde jeres spil for evigt med Games with gold. Men jeg vil nu hellere "låne" Tomb Raider end at få Civilisation. Bekræfter mig endnu en gang i skiftet til PS var rigtigt for mig.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Games with gold

Indlægaf CaptainKicker » 28. feb 2014 18:59

Civilization er et klassespil. Hvis I ikke har prøvet det på 360, så er der rig mulighed for det nu. Absolut, høj klasse spil, gammelt eller ej.

Dungeon Defender kender jeg ikke. Bliver sjovt og prøve.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Games with gold

Indlægaf Michelve » 28. feb 2014 21:23

CaptainKicker skrev:Civilization er et klassespil. Hvis I ikke har prøvet det på 360, så er der rig mulighed for det nu. Absolut, høj klasse spil, gammelt eller ej.

Dungeon Defender kender jeg ikke. Bliver sjovt og prøve.


Civilisation, kun prøvet på PC for 7 år siden, bliver hel sikker en spil jeg vil spille flere timer :D .

Syntes enlig nu de er startet med de 2 gratis spil, dvs 24 spil om år at jeg få rimelig meget for de 250 kr live koster.

Tvivler nu enlig meget om at købe 2 år mere + en anden spil ( ikke xbox) til 430 kr hos cdon nu jeg har fået en mail fra dem (100 kr rabat vis køber over 500 kr)........
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Games with gold

Indlægaf Slimjay DK » 1. mar 2014 10:04

Cena skrev:Det er meget muligt i kan beholde jeres spil for evigt med Games with gold. Men jeg vil nu hellere "låne" Tomb Raider end at få Civilisation. Bekræfter mig endnu en gang i skiftet til PS var rigtigt for mig.


Enig :)

Jeg vil hellere leje disse spil i marts måned, end jeg vil have nogle af de spil de har givet ud med GwG :)

PlayStation 4
• 5. Marts: Dead Nation Apocalypse Edition

PlayStation 3
• 5. Marts: Tomb Raider
• 5. Marts: Brothers A Tale of Two Sons

PlayStation Vita
• 5. Marts: Pixeljunk Monsters Ultimate HD
• 5. Marts: Smart As.

Det så ellers ud til at gå i den rigtige retning med spil som Sleeping Dogs og Dead Island ...

Men igen .. Hvem køber Xboxlive for at få de spil ?? ikke særlig mange. Det har ihvertfald aldrig været derfor jeg har købt og betalt for live. Jeg betaler med glæde for det meget stabile og hurtige netværk, som samtidigt ikke har nedetid når der skal opdateres noget, som er tilfælde med PSN .. Dog synes jeg at hastighederne på PSN er blevet bedre, men stadig ikke på højde med Xboxlive.

GwG skal bestemt ikke være grunden til man køber Xboxlive.

Gadvide hvornår GwG giver noget til dem med Xbox One ??
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Games with gold

Indlægaf CaptainKicker » 1. mar 2014 10:47

Jeg tror snart de begynder med Xbox One spil. Ærlig talt, køber jeg ikke Xbox Live guld for gratis spil, men for en fantastisk service, som man skal kigge længe efter på PSN.

Et gæt på et første Xbox One gratis spil, må være Lococycle. Vil skyde på, at det bliver et halvt år efter spillets udgivelse.

Men igen, jeg køber de spil, jeg virkelig har lyst til at spille, fremfor at vente på de evt. bliver gratis eller sat til leje. Så for mig er ting som PS+ og Games with Gold, bare en måde at få spillene digitalt. Kan i hvertfald huske at det PS+ abonnement jeg vidst stadig har, er fyldt med spil jeg alligevel ikke gider spille eller har spillet.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Games with gold

Indlægaf Cena » 1. mar 2014 10:56

CaptainKicker skrev:Jeg tror snart de begynder med Xbox One spil. Ærlig talt, køber jeg ikke Xbox Live guld for gratis spil, men for en fantastisk service, som man skal kigge længe efter på PSN.

Et gæt på et første Xbox One gratis spil, må være Lococycle. Vil skyde på, at det bliver et halvt år efter spillets udgivelse.

Men igen, jeg køber de spil, jeg virkelig har lyst til at spille, fremfor at vente på de evt. bliver gratis eller sat til leje. Så for mig er ting som PS+ og Games with Gold, bare en måde at få spillene digitalt. Kan i hvertfald huske at det PS+ abonnement jeg vidst stadig har, er fyldt med spil jeg alligevel ikke gider spille eller har spillet.


Jeg er egentlig også mest glad for det på min PS3 som jeg lige har købt. Har allerede fået en del spil som jeg ikke nåede på Xbox 360 eller eksklusiver som jeg ikke har prøvet pga jeg var på Xbox. Ser dog meget frem til vi får driverclub på PS4!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Games with gold

Indlægaf Slimjay DK » 1. mar 2014 11:07

CaptainKicker skrev:Jeg tror snart de begynder med Xbox One spil. Ærlig talt, køber jeg ikke Xbox Live guld for gratis spil, men for en fantastisk service, som man skal kigge længe efter på PSN.

Et gæt på et første Xbox One gratis spil, må være Lococycle. Vil skyde på, at det bliver et halvt år efter spillets udgivelse.

Men igen, jeg køber de spil, jeg virkelig har lyst til at spille, fremfor at vente på de evt. bliver gratis eller sat til leje. Så for mig er ting som PS+ og Games with Gold, bare en måde at få spillene digitalt. Kan i hvertfald huske at det PS+ abonnement jeg vidst stadig har, er fyldt med spil jeg alligevel ikke gider spille eller har spillet.


Du får det næsten til at lyde som om at PSN er ubrugeligt hvilket absolut ikke er tilfældet .. Altså hvis man ser borte fra den nedetid de har, når der skal updates noget, så køre det ganske fint. Jeg oplever ihvertfald ikke nogle problemer.

Jeg testede for et stykke tid siden netværket ved at streame musicvideo'er fra Vidzone på PS4 (endnu en gratis service, nu når vi snakker om services) og det rullede fint i de 2 til 3 timer jeg lyttede til musik ..


Anyway, det her er total off topic. så vi må vel hellere lade den står her :D
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Games with gold

Indlægaf NorthernLiteDK » 1. mar 2014 16:01

Civ. rev. er et sjovt spil med mange timers underholdnings værdi

Må da håbe at Shadowrun eller Lost planet bliver et af de gratis spil i fremtiden
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Re: Games with gold

Indlægaf IkkNico » 2. mar 2014 15:50

Øv :(

Hyggede med Civ Rev igår, og det var ganske rigtigt et sjovt spil uden alt for meget micro management. Desværre kunne mine øjne slet ikke klar de hurtige skift mellem byerne (hver gang noget blev bygget), og jeg bkev nødt til at slukke spillet. Det sker desværre med nogle spil for mig (mærkeligt nok aldrig med FPS)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Games with gold

Indlægaf Derp » 4. mar 2014 22:57

Nu har jeg lige prøvet Civ Rev. Hyggeligt nok spil, omend det virker lige lovligt simpelt. Desværre bliver det total ødelagt af at det hakker gevaldigt i det. Jeg har kun 4 byer og det er allerede nu total uspilleligt. Jeg fatter ikke hvordan det kan hakke så meget i det, men det er sgu lidt synd.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Games with gold

Indlægaf Michelve » 5. mar 2014 01:04

NorthernLiteDK skrev:Civ. rev. er et sjovt spil med mange timers underholdnings værdi

Må da håbe at Shadowrun eller Lost planet bliver et af de gratis spil i fremtiden


Tror mange ville være skuffet igen med 2 titler fra 2007 ;)

Er Shadowrun enlig stadigvæk aktiv på Live?
Og nu den er kun multiplayerbaseret er der så en grund til at købe den uden Live?
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Games with gold

Indlægaf Krisgebis » 5. mar 2014 01:54

Slimjay DK skrev:
Cena skrev:Det er meget muligt i kan beholde jeres spil for evigt med Games with gold. Men jeg vil nu hellere "låne" Tomb Raider end at få Civilisation. Bekræfter mig endnu en gang i skiftet til PS var rigtigt for mig.


Enig :)

Jeg vil hellere leje disse spil i marts måned, end jeg vil have nogle af de spil de har givet ud med GwG :)

PlayStation 4
• 5. Marts: Dead Nation Apocalypse Edition

PlayStation 3
• 5. Marts: Tomb Raider
• 5. Marts: Brothers A Tale of Two Sons

PlayStation Vita
• 5. Marts: Pixeljunk Monsters Ultimate HD
• 5. Marts: Smart As.

Det så ellers ud til at gå i den rigtige retning med spil som Sleeping Dogs og Dead Island ...

Men igen .. Hvem køber Xboxlive for at få de spil ?? ikke særlig mange. Det har ihvertfald aldrig været derfor jeg har købt og betalt for live. Jeg betaler med glæde for det meget stabile og hurtige netværk, som samtidigt ikke har nedetid når der skal opdateres noget, som er tilfælde med PSN .. Dog synes jeg at hastighederne på PSN er blevet bedre, men stadig ikke på højde med Xboxlive.

GwG skal bestemt ikke være grunden til man køber Xboxlive.

Gadvide hvornår GwG giver noget til dem med Xbox One ??

Styrken ligger i at have flere af platformene og specielt PS3'eren får gode spil. Hvis man kun har PS4, så er det ikke særligt imponerende, med et HD remake af et middelmådigt spil, som PS3 ejere fik gratis, efter PSN var nede.

Forestil dig, hvis det første gratis spil til Xbox One var "Undertow HD" :lol:
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Games with gold

Indlægaf Rotator » 5. mar 2014 08:37

Derp skrev:Nu har jeg lige prøvet Civ Rev. Hyggeligt nok spil, omend det virker lige lovligt simpelt. Desværre bliver det total ødelagt af at det hakker gevaldigt i det. Jeg har kun 4 byer og det er allerede nu total uspilleligt. Jeg fatter ikke hvordan det kan hakke så meget i det, men det er sgu lidt synd.


Så vil jeg vove den påstand at der er noget galt med spillet eller din Xbox. I den første runde jeg spillede overtog jeg samtlige byer på kortet for at vinde. Der var 8-10 stykker og spillet kørte fint.
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster