Xboxlife forum

død Strømforsyning

Har du brug for hjælp, så spørg her.

død Strømforsyning

Indlægaf Whineproduct » 30. aug 2012 20:36

Min strømforsyning er desværre nået til det punkt hvor den kører i max ti minutter og efterfølgende slukker min xbox og lyser rødt. På de gamle modeller kunne man se på "ringen' om der var noget galt med maskinen, men det er ikke tilfældet her. Er det bare strømforsyningen der skal skiftes og hvis ja, skal jeg så lede efter en bestemt model eller kan alt gå an?
Whineproduct
Niveau 3
 
Indlæg: 247
By: 2900 Hellerup.


Re: død Strømforsyning

Indlægaf Thorpedo29 » 30. aug 2012 20:44

Hvordan ved du det er strømforsyningen?
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: død Strømforsyning

Indlægaf Morten Skou » 30. aug 2012 20:45

Jeg har ikke lige hørt om strømforsyningerne der får Xboxen til at lyse rødt før... er du sikker på at det ikke er RROD du har fået?

Men hvis du mener at det er strømforsyningen, så skkal du selvfølgelig finde en strømforsyning der passer til den model af Xbox som du har :) http://www.gamebits.dk plejer at have en masse forskellige. Kig på undersiden af den for at se hvilken model det er du har (der er forskellive strømvarianter så vidt jeg husker).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: død Strømforsyning

Indlægaf spif2001 » 30. aug 2012 20:48

Plejer strømforsyningens lampe ikke at lyse rødt, hvis det er den, det er galt med?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: død Strømforsyning

Indlægaf Morten Skou » 30. aug 2012 20:53

spif2001 skrev:Plejer strømforsyningens lampe ikke at lyse rødt, hvis det er den, det er galt med?


Jeg mener at den lyser rødt, hvis et eller andet har fået den til at "slå fra". F.eks. en defekt Xbox :) Men det kan da være at jeg tager fejl.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: død Strømforsyning

Indlægaf Varming » 30. aug 2012 21:43

Hvis det er en 150W strømforsyning har jeg to i overskud
Varming
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Re: død Strømforsyning

Indlægaf thetof91 » 30. aug 2012 22:01

Tror måske jeg har en strømforsyning til at ligge også, hvis altså det er til slim model..
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding


Re: død Strømforsyning

Indlægaf Whineproduct » 31. aug 2012 06:35

Jeg havde helt glemt at fortælle jer baggrundshistorien. For nogle måneder siden begyndte min strømforsyning at larme ved opstart. Men efter nogle minutter ville larmen ophører og alt fungerede optimalt. Derfor er jeg næsten sikker på at det er strømforsyningen der er stået af og ikke maskinen.
Billede
Whineproduct
Niveau 3
 
Indlæg: 247
By: 2900 Hellerup.


Re: død Strømforsyning

Indlægaf Bimf » 31. aug 2012 20:43

Bliver Xboxen ik´os temmelig varm, når den blæser lige op i et tv-bord? Ville klart finde et andet sted til den når den er fixet.
Bimf
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: død Strømforsyning

Indlægaf Whineproduct » 1. sep 2012 14:06

Nej, der er rigeligt med plads. Men hvad skal i have for jeres strømforsyning? skriv endelig en pris i en privatbesked.
Whineproduct
Niveau 3
 
Indlæg: 247
By: 2900 Hellerup.



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster

cron