Xboxlife forum

Hvor længe holder en xbox?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hvor længe holder en xbox?

Indlægaf bOOmer DK » 8. maj 2004 23:26

Hej

Min xbox er begyndt at strejke mere og mere. Det vil sige at den bare fryser midt i et spil og det kan godt være skide irriterende når man er ved at vinde en vigtig kamp i FIFA f. eks, og så stopper den og siger at er problemer med spillet! Så bliver man nødt til at slukke og spille kampen om! Hvis den ikke fryser igen?!?!

Men det er ikke spillet det er galt med, for jeg har også oplevet det med helt nye spil??? Jeg har også en cd renser, men nej, hjælper ikke!

Så mit spørgsmål: Er min xbox ved at være gammel? Den er ca. 2 år gammel.

Hvad kan jeg gøre???

HJÆLP!!!
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


Indlægaf Chanozi » 8. maj 2004 23:35

..jeg har haft 2 Box'z der hver holdt approx et halvt år..drev fejl..
..men ring til Microsoft support..så henter de den samt fixer den gratis..
Chanozi
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Gæst » 9. maj 2004 07:53

Gør det så hurtigt som muligt!! Da jeg ringede ind, snakkede microsoft fyren om at der er en 2 års warranty periode og efter den, skal man selv betale. Jeg havde 4 dage tilbage af warranty perioden......


Basse DK
Gæst
 


Indlægaf rasmus » 9. maj 2004 08:04

min var også begyndt at strejke men så i single player spil slukkede jeg modemet og det virkede fint igen
Billede
rasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 346


Indlægaf bOOmer DK » 9. maj 2004 09:25

Hmmm, ok.......der er ikke andre mund til kryds metoder? Min warranty er udløbet, så er det ikke bare bedst at investere i en ny så?
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


Indlægaf Salleman » 9. maj 2004 11:16

Det kommer an på hvad der er galt.. Man kan jo købe stort set alt indmaden som løsdele.. Tjeck http://www.llamma.com/xbox/, der kan du købe dele til at samle dig en helt ny xbox fra scratch... Så må du selv regne ud hvad der er billigst.. At skifte de dårlige dele ud på den gamle box, eller skifte den gamle box ud med en ny. Det lyder som om at det er DvD drevet den er gal med, og det er noget af det der går hurtigst i stykker, specielt fordi at M$ kommer noget usselt hardware i for at spare.
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332


Indlægaf bOOmer DK » 9. maj 2004 12:35

ok tak........det har fået mig til at tænke om hvad der er bedst? Men hvis jeg nu beslutter mig for at købe en ny, hvad ville i så anbefale?

tak for hjælpen...
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


Indlægaf GrillBillerDK » 9. maj 2004 14:59

jeg har en v1.0 og selv med hæftigt forbrug i over 2 år fungeret uden problemer.
og jeg købte min ca 20 min efter den kom til Danevang... hehe i Fona2000 på strøget.
Senest rettet af GrillBillerDK 9. maj 2004 21:54, rettet i alt 1 gang.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Voyager4DK » 9. maj 2004 16:47

Jeg har haft min i ca. 1½ år...
Ved ikke hvad version det er, men den er lavet den 24-10-2002 og har et Samsung drev.
Har aldrig haft problemer...
Voyager4DK
Niveau 3
 
Indlæg: 223


Indlægaf Azbox » 9. maj 2004 21:32

Jeg har haft min lige siden dengang den udkom til danmark. Og har aldrig haft problemer =)
Billede

Tjek lige min hjemmeside og mens du er der så opret dig lige :) http://azaiyadidk.proboards34.com/index.cgi
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar

Indlægaf bOOmer DK » 10. maj 2004 09:07

Det er måske også et spørgsmål om hvordan man vedligeholder ens xbox.......jeg har måske ikke været så flink overfor den?! Har aldrig rigtig pudset den?....
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


Indlægaf Peet » 10. maj 2004 10:28

Jeg har en version 1.0, har haft den lige siden den kom til danmark.. fik den ca. en måned efter.

Jeg jar flyttet lidt rundt på den nu og da, hvilket har medført at jeg ikkekunne lade være med at pudse den, men jeg har ikke decideret rengjort den, dog har jeg ikke oplevet vedvarende problemer med Kassen.
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 10. maj 2004 17:04

Hvis bare man lige støvsuger en sjælden gang, omkring blæseren, burde den ikke skulle bruge noget vedligeholdelse... :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf DNS_DK » 10. maj 2004 17:06

ja altså en spillemaskine kan man jo aldrig vide hvor længe den holder...

det er jo ikke fordi at den har et batteri som kun holder 2 år præcis....

(undskyld mig men synes bare det er for ånsvagt at spørge om) siger det bare uden at det er surt ment! kan bare ikke se hvor det skal føre hen?
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Slane » 10. maj 2004 19:27

DNS_DK skrev:ja altså en spillemaskine kan man jo aldrig vide hvor længe den holder...

det er jo ikke fordi at den har et batteri som kun holder 2 år præcis....

(undskyld mig men synes bare det er for ånsvagt at spørge om) siger det bare uden at det er surt ment! kan bare ikke se hvor det skal føre hen?


Tjaaa... Han spørger vel fordi, at der måske var andre her inde, der havde haft ligende problemer.... Hvis det nu viste sig, at der var mange der havde oplevet det samme, kunne det være at disse personer kunne hjælpe. Og netop at han har brug for hjælp, er jo noget han kommer ind på.... ;)

Så synes da det er et udenmærket spørgsmål.... :)
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster