Xboxlife forum

Hjælp til Samsung TV søges.

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Hjælp til Samsung TV søges.

Indlægaf centric dk » 22. maj 2011 11:05

På Samsungs tvboks (Yousee) kan man ikke ændre i rækkefølgen. Man kan dog lave en favoritliste hvor man selv kan bestemme hvilke kanaler der skal være, og i hvilken rækkefølge de skal stå. Der kan derfor være at du skal lede efter en favoritliste, og betragte kanalsorteringen som alle de kanaler TV'et kan finde (hvoraf du muligvis ikke kan se alle kanalerne, grundet du ikke har alle tv-pakkerne).
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


Re: Hjælp til Samsung TV søges.

Indlægaf ErdmannR » 22. maj 2011 16:20

DanniSemperfi Det var I store træk det der skulle til, men det var I smart hubben og så skulle man lige aktivere rediger kanalliste. Så takker for din hjælp, og tak til dem Der gjorde sig ulejligheden, at prøve at hjælpe. Super fedt...
/ErdmannR

[url=http://www.xboxlife.dk/gamerpoints][img]http://gamercard.xboxlife.dk/erdmann1976.jpg[/img][/url]
ErdmannR
Niveau 4
 
Indlæg: 388


Re: Hjælp til Samsung TV søges.

Indlægaf DanniSemperfi » 22. maj 2011 18:08

Var så lidt.

Mit tv er også et b7000 serie fra 2009.

Kan godt nok ikke tage alt æren for det, det er kærsten der har fundet ud af det :)
DanniSemperfi
Niveau 5
 
Indlæg: 847
By: Viborg


Re: Hjælp til Samsung TV søges.

Indlægaf JazzAss » 23. maj 2011 07:47

Irrelevant kommentar, men jeg har simpelthen aldrig nogensinde oplevet et så dårligt sorteringssystem, som Samsungs. Jeg har haft tv fra Philips, Sony, Toshiba, Panasonic mv., og jeg har aldrig brugt så lang tid på at sortere (eller som det også for mig viste sig: en favoritliste) som på det Samsung jeg (også) har.

Så Erdmann1976: Jeg kan inderligt godt forstå du ikke kunne finde ud af det. Der var heller ingen hjælp at hente i min manual, og det var mere held end forstand (og måske fordi jeg også havde haft en Yousee-boks et par år før), at jeg gennemskuede det.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster