Xboxlife forum

Gamingcomputer: 6K

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Gamingcomputer: 6K

Indlægaf fneribyen » 14. maj 2011 13:44

Hey drenge. Efter at have købt en MSI bærbar computer til gaming, skuffer den forfærdeligt i ydeevne og grafikken er ikke fremtidssikret. Så jeg havde tænkt på at købe en stationær gaming computer, og så have denne her bærbar til studie.

http://topdata.dk/product.asp?product=7537
http://www.komplett.dk/k/ci.aspx?sku=10466

Jeg vakler lidt imellem de her to. Nogle der kan give deres bud på hvad ville være det bedste valg, og evt. nogen der kan anbefale andre computere i samme prisklasse der kører bedre når det kommer an på gaming?

Den skal have en god processor så den kan kører flere spil på 1 gang, i tilfælde af boosting sessions. Og vil gerne have den kan kører Batman: arkham city 100 % når det udkommer. Bare at den kan håndtere de spil der er på markedet lige nu, rigtig godt. Samtidigt med den er fremtidssikret.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Gamingcomputer: 6K

Indlægaf Rechain » 14. maj 2011 13:48

Har ikke lige tjekket det hele igennem, ellers er der også denne her > MM-Vison.dk <

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Gamingcomputer: 6K

Indlægaf Lowlandet » 14. maj 2011 14:02

Kan klart anbefale Topdata herfra, du får noget for dine penge, og yder en kanon service. Ville aldrig bestille fra Komplett, efter de billige indpakningsløsninger de anvender.

Desuden findes der ikke gaming bærbar, det er bare varm luft. :)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Gamingcomputer: 6K

Indlægaf Rechain » 14. maj 2011 14:15

Og jaa, som Lowlandet siger...komplett sender ikke deres varer ordenligt pakket ind :O
Da jeg modtog en PS3 fra dem, så var der bare smækket et postmærkat på selve PS3 kassen fra Norge.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Gamingcomputer: 6K

Indlægaf Lowlandet » 14. maj 2011 14:16

Rechain skrev:Og jaa, som Lowlandet siger...komplett sender ikke deres varer ordenligt pakket ind :O
Da jeg modtog en PS3 fra dem, så var der bare smækket et postmærkat på selve PS3 kassen fra Norge.

/Rechain


Præcis, og da jeg modtog mit digitale kamera, lå det bare i bunden af kassen, uden nogen form for beskyttelse.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Gamingcomputer: 6K

Indlægaf OpaqueCypress » 14. maj 2011 15:16

fneribyen skrev:Hey drenge. Efter at have købt en MSI bærbar computer til gaming, skuffer den forfærdeligt i ydeevne og grafikken er ikke fremtidssikret. Så jeg havde tænkt på at købe en stationær gaming computer, og så have denne her bærbar til studie.

http://topdata.dk/product.asp?product=7537
http://www.komplett.dk/k/ci.aspx?sku=10466

Jeg vakler lidt imellem de her to. Nogle der kan give deres bud på hvad ville være det bedste valg, og evt. nogen der kan anbefale andre computere i samme prisklasse der kører bedre når det kommer an på gaming?

Den skal have en god processor så den kan kører flere spil på 1 gang, i tilfælde af boosting sessions. Og vil gerne have den kan kører Batman: arkham city 100 % når det udkommer. Bare at den kan håndtere de spil der er på markedet lige nu, rigtig godt. Samtidigt med den er fremtidssikret.



jeg vil personligt anbefale core i7 2600/2600k alt efter om den skal kunne overclockes.. gtx 580 suværent til spil.. god kvalitets power supply f.eks coolermaster pro gold serien.. Z68X UD motherboard serien fra gigabyte som lige er kommet på gaden. ram skal helst være over 1333hz..cosair/kingston hyber x...

desværre overskrider de 6K :) men tilgengæld får du noget gaming hardware som vil noget :)
OpaqueCypress
Niveau 4
 
Indlæg: 585


Re: Gamingcomputer: 6K

Indlægaf fneribyen » 14. maj 2011 16:24

Lowlandet skrev:Kan klart anbefale Topdata herfra, du får noget for dine penge, og yder en kanon service. Ville aldrig bestille fra Komplett, efter de billige indpakningsløsninger de anvender.

Desuden findes der ikke gaming bærbar, det er bare varm luft. :)


True dat!

Men jeg tror jeg bestiller fra Topdata så. Det virker som om de er til at stole på :)
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Gamingcomputer: 6K

Indlægaf Kaptajn Blod » 16. maj 2011 12:25

Den spand fra MM vision er godt nok ellers fed da. Den ville jeg sætte mine klistrede hugtænder i, kunne det ellers lade sig gøre financielt. Men det ser da ud til man kan få meget for pengene efterhånden.
\,,/_(> <)_\,,/

Lagswitches are like tampons - Every pussy needs one
Kaptajn Blod
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Gamingcomputer: 6K

Indlægaf dannilursenD23 » 16. maj 2011 18:55

jeg har en fra mm vision du gerne må købe,, bruger den slet ikke bruger min xbox og bærbar istedet ;-(

Det er en amd 4gerne prosesser PhenomII 955 4+3,60

Gigabyte GA-870A-UD3 AM3 motherboard (SATA3 & USB3.0)
CPU køler: Arctic Alpine64 GT low-noise køler
Ram: Kingston HyperX 8GB DDR3-1600 DualChannel RAM
Harddisk: Western Digital 1TB SATA3 6Gb/s Fluid Silent (7200rpm)
Grafik: AMD Radeon HD585015002GB DDR5 PCI-E (Nyhed)
Kabinet: Vision Silent Unicorn luksuskabinet med støjdæmpning
Strømforsyning 750W ATX strømforsyning silent 17dB High-END
Lyd: 8 kanals HD Audio RealTek. (SoundBlaster komp.)
Drev: Sony 24x DVD-brænder +/- Dual layer
Netkort: Dual LAN Gigabit Fast Ethernet 8111DL
Software: Alle drivere m.v. medfølger.
Køling: Støjsvage kølere og strømforsyning samt ekstra støjdæmpning i kabinet.
(Der er 3 ekstra kølere som kan tilsluttes efter behov)
Garanti: Der ydes 24 måneders fuld garanti på Vision Computere
Service: Vision ServicePack med bl.a. dansk support og hotline
Test: Stresstestes grundigt
Mål: 51cm x 20cm x 44,5cm
Levering: Kan sendes fragtfrit i hele Danmark med GLS
Stik/forbindelser:
1 x PS/2 port
8 x USB 2.0 Porte
2 x USB 3.0 Porte
2 x FireWire IEEE1394
6 x Audio porte
1 x Optical
1 x RJ-45 LAN Jack
2 x SATA2 Connector
6 x SATA3 Connector
2 x eSATA
2 x DVI & 1 x HDMI

exstra TFT Iiyama E2710HDSD 27'', DVI, 2 ms. 1920x1080 FullHD
Buffalo trådeløst netkort
Windows 7 Home Premium 64-bit installeret
3 lownoise køler også købt sammen med den...

razer muz og Microsoft Sidewinder X4 Gaming keyboard (baggrundsbelyst


bare skriv pb så kan du få en pris hvis det er
dannilursenD23
Niveau 2
 
Indlæg: 192


Re: Gamingcomputer: 6K

Indlægaf Beatwolf » 16. maj 2011 19:30

OpaqueCypress skrev:
fneribyen skrev:Hey drenge. Efter at have købt en MSI bærbar computer til gaming, skuffer den forfærdeligt i ydeevne og grafikken er ikke fremtidssikret. Så jeg havde tænkt på at købe en stationær gaming computer, og så have denne her bærbar til studie.

http://topdata.dk/product.asp?product=7537
http://www.komplett.dk/k/ci.aspx?sku=10466

Jeg vakler lidt imellem de her to. Nogle der kan give deres bud på hvad ville være det bedste valg, og evt. nogen der kan anbefale andre computere i samme prisklasse der kører bedre når det kommer an på gaming?

Den skal have en god processor så den kan kører flere spil på 1 gang, i tilfælde af boosting sessions. Og vil gerne have den kan kører Batman: arkham city 100 % når det udkommer. Bare at den kan håndtere de spil der er på markedet lige nu, rigtig godt. Samtidigt med den er fremtidssikret.



jeg vil personligt anbefale core i7 2600/2600k alt efter om den skal kunne overclockes.. gtx 580 suværent til spil.. god kvalitets power supply f.eks coolermaster pro gold serien.. Z68X UD motherboard serien fra gigabyte som lige er kommet på gaden. ram skal helst være over 1333hz..cosair/kingston hyber x...

desværre overskrider de 6K :) men tilgengæld får du noget gaming hardware som vil noget :)


gtx580 er overkill.. For det store prisnedslag der er til 570 er ydelsen meget tæt på 580.
|PSN: Beeatwolf | Setup: PC: Gigabyte UD5H | Core i7 4770K| 8GB Team Xtreem 2400mhz |Asus GTX 780| Fractal Design XL R2| Qnix 27" 2560x1440@ 96hz | LG Sl8500 47" LCD | Onkyo TX-SR508 A/V Receiver| Magnat 5001 Interior 5.1 Højtalere| Xbox 360 Slim| PS3| PS2 Slim| Dreamcast | Sega Master System 2|
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron