Xboxlife forum

Dead Rising

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf Mike JezZ » 3. aug 2006 11:08

TIden kan så vidt jeg har hørt blive unlocked.
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Indlægaf Dr_Gonzo » 3. aug 2006 11:10

Cruel >>> Men da freeroaming er en del af den aktive spilletid, vil det også kræve at du starte på et nyt spil hver tredje time! Og der står ikke noget om unlockables i previewen, faktisk skriver de at man kan få alle achievements på de tre gennemspilning der skal til for at havde oplevet alle historierne!
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Indlægaf Tbigum » 3. aug 2006 11:19

Så skal jeg bare gemme mig i et skab i 9 timer, så er spillet gennemført :-)
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf Jumpman Junior » 3. aug 2006 11:20

Du skal ikke tro på alt hvad du læser (heller ikke det her :-) ). Hvis du har lyst til at spille det i 50 timer, gør du bare det. Dette spil, tror jeg ikke du lægger fra dig når du har gennemspillet historien.
Der er alt for meget der skal prøves af bagefter.

Synes generelt det er lidt dumt når anmeldere begynder at regne ud hvor lang tid det tager at spille spillet. Det er da 100% individuelt hvor lang tid man bruger på det. Det kommer an på hvilken typer gamer man er. Jeg kan f.eks. godt lide at udforske og tage den med ro, hvor jeg kender andre der bare skal gennemføre så hurtigt som overhovedet muligt. Det kunne jeg aldrig finde på, med mindre der var tale om et bilspil :-)
Jumpman Junior
 


Indlægaf Dr_Gonzo » 3. aug 2006 11:23

nu er det jo lidt svært at tage det med ro i et spil hvor uret tikker hele tiden og det slutter efter 72 timer=3 timers spilletid. Jeg tvivler på at det bliver ved med at være sjovt at starte forfra igen og igen efter 3 timer. Defor vil det være cool hvis det er rigtigt at man kan unlocke tiden!
Senest rettet af Dr_Gonzo 3. aug 2006 11:25, rettet i alt 1 gang.
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Indlægaf Jumpman Junior » 3. aug 2006 11:24

Jeg ville til hver en tid hellere have få timers fuldstændigt sindsygt fedt og unikt gameplay, end 20 timers gentagelser med ny grafik.
Jumpman Junior
 


Indlægaf Dr_Gonzo » 3. aug 2006 11:27

Jumpman Junior det du siger er at DU VIL SYNES AT DETTE SPIL ER FEDT, for de to beskeder du lige har posted modsiger hinanden. Jeg håber da også at det bliver et fedt spil, men jeg gider da ikke synes det er et fedt spil, uden at havde prøvet det.
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Indlægaf Tbigum » 3. aug 2006 11:27

Ifølge gamespots preview, så skal man unlocke "freeroaming uden tid" dvs. at man nok skal spille mere end 1-2 gange, for at gennemføre det. Når man så har unlocked "uret" så kan man gøre lige hvad man vil, uden tidsbegrænsning
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf Jumpman Junior » 3. aug 2006 11:29

Dr_Gonzo skrev:nu er det jo lidt svært at tage det med ro i et spil hvor uret tikker hele tiden og det slutter efter 72 timer=3 timers spilletid. Jeg tvivler på at det bliver ved med at være sjovt at starte forfra igen og igen efter 3 timer. Defor vil det være cool hvis det er rigtigt at man kan unlocke tiden!


Ikke for mig :-)
Ja, det betyder naturligvis noget når der er tid på.

(hey, underligt jeg ikke kunne se hele din post? Kun da jeg ville citere, kunne jeg læse det hele? )
Jumpman Junior
 


Indlægaf Jumpman Junior » 3. aug 2006 11:31

Dr_Gonzo skrev:Jumpman Junior det du siger er at DU VIL SYNES AT DETTE SPIL ER FEDT, for de to beskeder du lige har posted modsiger hinanden. Jeg håber da også at det bliver et fedt spil, men jeg gider da ikke synes det er et fedt spil, uden at havde prøvet det.


Det er bare i orden :-)
Jumpman Junior
 


Indlægaf frostwolf » 3. aug 2006 14:31

der har da før være mange flere spil der har været kortere, som stadig har været vildt gode, og værd at have.
frostwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1404


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster