Xboxlife forum

GameStop Trademore!

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Re: GameStop Trademore!

Indlægaf NielsenDk » 19. aug 2014 13:26

maagaard90 skrev:Er der nogen, som har købt Driver San Fransisco Essentials (PS3) og ved om de tager imod det. For på deres liste hedder spillet nemlig ikke "essentials".


Jeg har været nede med det spil og de tog fint imod det. Det samme med Lego Batman 2 Essentials.
NielsenDk
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Roskilde


Re: GameStop Trademore!

Indlægaf Erroneus » 19. aug 2014 16:02

De er ligeglade med versionen, om det er så er essentials, value, must play osv.

Naturligvis hvis der på listen står ultimate edition eller goty edition, så skal det være den præcist.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: GameStop Trademore!

Indlægaf Alaniata » 19. aug 2014 16:14

Tager de imod flere ens i samme indbyt?
Manden de kaldte Alan!
Alaniata
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Brabrand


Re: GameStop Trademore!

Indlægaf MutantFoodStamp » 19. aug 2014 17:14

Alaniata skrev:Tager de imod flere ens i samme indbyt?

Desværre, det har de andrig gjort.
100% - Shadow Complex, LOST: Via Domus, Harm's Way, Dead Rising 2: Case Zero, Pixar's UP, Avatar: TLA: TBE, Fight Night 3, Surf's Up, Minecraft, NFS: Most Wanted, Generator Rex, Kinectimals (WP), Far Cry 3, Far Cry 3: Blood Dragon, CoD 4: MW, CoD: MW2, CoD: MW3, CoD: Black Ops, SAW, Borderlands 2, UNO, LocoCycle (X1), Wolfenstein: TNO (X1), CoD:AW (X1), Forza Horizon 2: F&F (X1), Lego Batman 3: BG (X1), Murdered: SS (X1)
MutantFoodStamp
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: GameStop Trademore!

Indlægaf Danny Beyer » 19. aug 2014 19:50

Jeg var nede med 19 spil hvor 6 af dem var på listen.. Fik 1512kr. Fint tilfreds.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: GameStop Trademore!

Indlægaf CvKM » 19. aug 2014 22:13

Jeg kunne også have været nede og få nogle gryn - men gad ikke. :-) Jeg havde ikke nogle spil liggende og ville ikke bruge tid på at suse rundt og kigge i forskellige forretninger. Ingen her i byen havde noget og så skal jeg køre til andre byer og lede der, eller bestille på nettet. Too much of my time. :-) Så min GameStop blev skånet for alt det gamle lort jeg kunne have indleveret. :-D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: GameStop Trademore!

Indlægaf thetof91 » 20. aug 2014 05:38

Alaniata skrev:Tager de imod flere ens i samme indbyt?


Ikke på en gang eller samme dag.. Men du kan godt komme ind dagen efter med de samme spil..
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding


Re: GameStop Trademore!

Indlægaf BulletEyeDk » 20. aug 2014 15:34

Takker for tippet... havde selv lidt ældre x360 titler liggende der ikke ville give det store, men som alligevel var rare at komme af med.

Smuttede forbi El-giganten på vej hjem fra job og fandt 5 DS titler på listen til i alt 350,- og herefter til gamestop med dem + mine ældre titler... alt i alt lige knap 890,- så er meget godt tilfreds.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: GameStop Trademore!

Indlægaf Erroneus » 20. aug 2014 16:45

thetof91 skrev:Ikke på en gang eller samme dag.. Men du kan godt komme ind dagen efter med de samme spil..

Det kommer lidt an på butikken. Hvis du rammer en anden ansat, så er det jo ikke noget problem, men hvis du rammer den person som stod der dagen før, er det ikke sikkert de vil tage imod.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: GameStop Trademore!

Indlægaf maagaard90 » 23. aug 2014 14:19

Så var jeg nede i GameStop i Bispensgade, Aalborg. De kendte ikke helt til det Trade More kampagnen, men efter de fandt den på nettet, så var der ingen problemer. Derudover fik jeg smidt 2 controllere og 6 ældre Xbox 360 spil derned. God service man får dernede. Kæft, jeg glæder mig til d. 5. september :D
Senest rettet af maagaard90 23. aug 2014 14:49, rettet i alt 1 gang.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: GameStop Trademore!

Indlægaf Fnapz » 23. aug 2014 14:29

Nogen der har prøvet i bruuns galleri?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: GameStop Trademore!

Indlægaf livekiller92 » 23. aug 2014 14:49

Det er fordi kampagnen er ophævet ;)
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: GameStop Trademore!

Indlægaf angak » 23. aug 2014 15:10

livekiller92 skrev:Det er fordi kampagnen er ophævet ;)

What? Den kører da til 31/8?
angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby


Re: GameStop Trademore!

Indlægaf Prozel » 26. aug 2014 12:33

Er der andre tilbud som kan bruges udover dem i Elgiganten? :)
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster

cron