Xboxlife forum

T: Billige forudbestillinger i GameStop

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf McFarmer » 12. sep 2012 14:52

Erroneus skrev:Yep kan bekræftet det, gælder for alt nyt, så man kan sige at 99 kr. forudbestillings tilbudet er kraftigt tilbage hos Gamestop, det er bare med Whitelist nu i stedet for blacklist :)


Det er da også meget bedre end en blacklist :)
McFarmer
Niveau 4
 
Indlæg: 490


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf Shooter DK » 12. sep 2012 20:24

hvordan ved i at det er alle nye spil og ikke kun dem der er annonceret i reklamen ?
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf Erroneus » 12. sep 2012 20:31

Shooter DK skrev:hvordan ved i at det er alle nye spil og ikke kun dem der er annonceret i reklamen ?

Fordi jeg fik det bekræftet i dag i Gamestop, plus der er 99'er kr klistermærker på alle deres kommende spil, samt nogle som udgivet, men stadig nye.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf khougaard » 13. sep 2012 07:05

De tolker det bare vidt forskelligt!
Det der er mærkeligt, er at der står at man kan vælge mellem udvalgte titler Og ikke alle udgivelse, når man er gået ind på linket til tilbudet, men hvis man ser på det lille pre ordre hæfte de har i butikken, står der, "get ANY new realease for only99,- when you trade 2 selected titles" og det modsiger sku da hinanden for vildt :-(
khougaard
Niveau 4
 
Indlæg: 549


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf Erroneus » 13. sep 2012 09:27

Man skal passe på med at stole for meget på Gamestops hjemmeside, den har ofte med ikke at være opdateret ordenligt / fuld af fejl. I butikkerne er der tydlige 99'er kr klistermærker på alle nye spil.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf khougaard » 13. sep 2012 11:55

Erroneus skrev:Man skal passe på med at stole for meget på Gamestops hjemmeside, den har ofte med ikke at være opdateret ordenligt / fuld af fejl. I butikkerne er der tydlige 99'er kr klistermærker på alle nye spil.


Ikke de par steder jeg har været i jylland, og der er beskeden en anden, at det kun er på bestemte titler, så ved sku ikke hvad jeg skal mene om kampangen :-S
Eller den er jo egentlig god, bare synd de ikke selv kan finde ud af det i butikkerne... eller fra hovedkontoret.
khougaard
Niveau 4
 
Indlæg: 549


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf tue69 » 13. sep 2012 12:07

khougaard skrev:
Erroneus skrev:Man skal passe på med at stole for meget på Gamestops hjemmeside, den har ofte med ikke at være opdateret ordenligt / fuld af fejl. I butikkerne er der tydlige 99'er kr klistermærker på alle nye spil.


Ikke de par steder jeg har været i jylland, og der er beskeden en anden, at det kun er på bestemte titler, så ved sku ikke hvad jeg skal mene om kampangen :-S
Eller den er jo egentlig god, bare synd de ikke selv kan finde ud af det i butikkerne... eller fra hovedkontoret.


Hvor i Jylland er det?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf Erroneus » 13. sep 2012 12:28

khougaard skrev:
Erroneus skrev:Man skal passe på med at stole for meget på Gamestops hjemmeside, den har ofte med ikke at være opdateret ordenligt / fuld af fejl. I butikkerne er der tydlige 99'er kr klistermærker på alle nye spil.


Ikke de par steder jeg har været i jylland, og der er beskeden en anden, at det kun er på bestemte titler, så ved sku ikke hvad jeg skal mene om kampangen :-S
Eller den er jo egentlig god, bare synd de ikke selv kan finde ud af det i butikkerne... eller fra hovedkontoret.

Kontakt Gamestop, evt. via Facebook og gør dem opmærksom på nogle af deres butikker ikke har forstået hvad det går ud på.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf bendix90 » 13. sep 2012 12:50

I Odense har de heller ikke styr på det. Jeg skulle have Sleeping dogs, og der mente de bestemt at det kun var de spil de havde en lille folder der var med i tilbuddet. Jeg fik dem dog vist mailen hvori der tydeligt fremgik førnævnte spil. Om de er med på at alle kommende spil er med i tilbuddet skal jeg så ikke kunne sige.
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf Hasani94 » 13. sep 2012 13:06

bendix90 skrev:I Odense har de heller ikke styr på det. Jeg skulle have Sleeping dogs, og der mente de bestemt at det kun var de spil de havde en lille folder der var med i tilbuddet. Jeg fik dem dog vist mailen hvori der tydeligt fremgik førnævnte spil. Om de er med på at alle kommende spil er med i tilbuddet skal jeg så ikke kunne sige.

Skriver gerne nærmere om sagen, hvis du finder mere ud af det. Er nemlig også selv fra Odense omegen, så det kunne være dejligt lige at få tingene "confirmed" :D
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf Burnie.dk » 13. sep 2012 13:43

Kan man indlevere Arkham City og Battleship til xbox, og få borderlands 2 til ps3? (hvorfor man skulle have lyst til, ved jeg dog virkelig ikke)
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf tue69 » 13. sep 2012 13:47

Burnie.dk skrev:Kan man indlevere Arkham City og Battleship til xbox, og få borderlands 2 til ps3? (hvorfor man skulle have lyst til, ved jeg dog virkelig ikke)


Ja, indbytningsreglerne gælder, ifølge deres regler og betingelser, på tværs af platforme.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf Burnie.dk » 13. sep 2012 14:49

Fieed!
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf Erroneus » 13. sep 2012 15:21

bendix90 skrev:I Odense har de heller ikke styr på det. Jeg skulle have Sleeping dogs, og der mente de bestemt at det kun var de spil de havde en lille folder der var med i tilbuddet. Jeg fik dem dog vist mailen hvori der tydeligt fremgik førnævnte spil. Om de er med på at alle kommende spil er med i tilbuddet skal jeg så ikke kunne sige.

Den i rosengårdscenteret har forstået det, går næsten ude fra det var den på gågaden du var inde i, de plejer nemlig at have lidt svært med at fange de nye ting :)
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf Hasani94 » 13. sep 2012 16:53

Erroneus skrev:
bendix90 skrev:I Odense har de heller ikke styr på det. Jeg skulle have Sleeping dogs, og der mente de bestemt at det kun var de spil de havde en lille folder der var med i tilbuddet. Jeg fik dem dog vist mailen hvori der tydeligt fremgik førnævnte spil. Om de er med på at alle kommende spil er med i tilbuddet skal jeg så ikke kunne sige.

Den i rosengårdscenteret har forstået det, går næsten ude fra det var den på gågaden du var inde i, de plejer nemlig at have lidt svært med at fange de nye ting :)


Så bliver det den i Rosengaard centret! Der ligger jo også en Gigant lige ved siden af, så det bar' dejlig'. :D
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster