Xboxlife forum

Splinter cell DA regionsfrit

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Splinter cell DA regionsfrit

Indlægaf CaioN » 19. okt 2006 09:01

Splinter Cell DA er ifølge play-asia regionsfrit, og kan derfor erhverves for 260-270 kr incl. levering... Godt jeg ventede, for jeg havde en anelse om dette :D

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-ek- ... -1bfu.html
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Indlægaf Lordkluklatter » 19. okt 2006 09:05

NICE!!! så er det da helt klart der at det skal købes.. :D
Billede

SUPRA SOCIETATEM NEMO..!
Lordkluklatter
Niveau 6
 
Indlæg: 1597


Indlægaf CaioN » 19. okt 2006 09:06

tror altså man kan sige at dette næsten gælder generelt for alle kommende ubisoft titler... Indtil videre har alle Ubisoft spil været regionsfrie pånær King Kong...
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Indlægaf HunkyDory » 19. okt 2006 10:25

Hvad med de forskellige afgifter osv. Dem er der vel ikke taget højde for?
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf kaizer » 19. okt 2006 10:28

Hanniste skrev:Hvad med de forskellige afgifter osv. Dem er der vel ikke taget højde for?


Nej. Så kommer det op i ca. 467 kr.
Senest rettet af kaizer 19. okt 2006 10:29, rettet i alt 1 gang.
kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1323


Re: Splinter cell DA regionsfrit

Indlægaf snoopy » 19. okt 2006 10:28

CaioN skrev:Splinter Cell DA er ifølge play-asia regionsfrit, og kan derfor erhverves for 260-270 kr incl. levering... Godt jeg ventede, for jeg havde en anelse om dette :D

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-ek- ... -1bfu.html


Skriv lige når du modtager det, så vi kan være sikre på at det virker.
snoopy
Niveau 7
 
Indlæg: 2576
By: Roskilde


Indlægaf EvilNinjaMoby » 19. okt 2006 11:08

Jeg vil æde en Nike Air Max på, at det virker...

Kan se at det er en australsk PAL-udgave som P-A sælger.

Endvidere så kan man vel bare returnere det hvis det ikke virker. ;)
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf CaioN » 19. okt 2006 11:12

Hanniste skrev:Hvad med de forskellige afgifter osv. Dem er der vel ikke taget højde for?


Nej, for det er yderst yderst sjældent at man bliver snuppet i tolden... Så der er ingen grund til at tage højde for noget som der stort set aldrig skal lægges til... :)..

www.vgp.ca har også smidt SC:DA i regionfree kategorien, de har dog ikke postet en nyhed om det endnu, men den kommer nok snarest, da de plejer at poste om de enkelte spil er regionsfrie..
Senest rettet af CaioN 19. okt 2006 11:13, rettet i alt 1 gang.
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Indlægaf HunkyDory » 19. okt 2006 11:12

Ja, det er meget godt at det virker. Men hvis prisen kommer til at ligge på 467 kr, er der ikke tale om en besparelse. Specielt ikke når man tænker på tiden det tager at blive sendt.

Så man får desværre ikke særligt meget ud af tilbudet, havde ellers gerne benyttet mig af det. :)

EDIT: Caoien, Hvis det er rigtig skal jeg da have købt det der. Har du handlet der tit?
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Tep0y » 19. okt 2006 11:14

Så vidt jeg kan se, er der en meget lille chance for at blive taget i tolden.. Hvis det er tilfældet betaler man jo bare, og så koster det bare det samme som herhjemme.. Men hvis den går, har man da lige sparet 200,-.. Jeg overvejer at bestille..
Billede
Tep0y
Niveau 7
 
Indlæg: 2128


Indlægaf CaioN » 19. okt 2006 11:18

Hanniste skrev:Ja, det er meget godt at det virker. Men hvis prisen kommer til at ligge på 467 kr, er der ikke tale om en besparelse. Specielt ikke når man tænker på tiden det tager at blive sendt.

Så man får desværre ikke særligt meget ud af tilbudet, havde ellers gerne benyttet mig af det. :)

EDIT: Caoien, Hvis det er rigtig skal jeg da have købt det der. Har du handlet der tit?


Jeg har købt Hitman og Tomb Raider fra dem... begge modtaget uden told, efter ca. 10 dage... Alt er engelsk som normalt, og begge virkede perfekt...

Hvis du har handlet hos play.com før vil jeg sige at dette er det samme... Chancen for at blive snuppet er vel den samme, så længe det er udenfor EU der handles... Jeg er aldrig blevet taget, hverken ved play-asia eller play, og har handlet fra play i en 3 år nu...
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Indlægaf HunkyDory » 19. okt 2006 11:26

OK.

Så vil jeg bestille det der. Og vil følge dig resten af dit liv, uanende om hvor eller hvornår jeg slår til, hvis jeg kommer til at betale told. ;)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf CaioN » 19. okt 2006 11:28

haha... kan jo ikke garantere at du ikke bliver snuppet, men jeg siger bare, at ud fra min egen erfaring, og andre herinde, tør jeg godt sige at det er sjældent at man bliver snuppet i tolden... men chancen er der da.. :D

Check f.eks. her hanniste: http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=11740
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Indlægaf prowdD » 19. okt 2006 12:26

Har selv modtaget 2 spil fra Play-Asia, her for et par uger siden.

Ingen told - rigtig god stand. Godt handle sted.
prowdD
Niveau 7
 
Indlæg: 3627


Indlægaf Rechain » 19. okt 2006 12:31

Har selv købt et 360 spil fra Play-Asia sammen med en CD og det er ik røget i tolden...
Regner da så med at købe SCDA der istedet for det ryger på min ønskeliste til jul ;)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster