Xboxlife forum

OVERVEJ dette

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

OVERVEJ dette

Indlægaf Yris » 15. sep 2006 08:36

EB-games siger at hvis man giver dem 2 xbox360 spil + 1 kr. får man et nyt spil. Dvs. hvis jeg køber 2 stk NBA live til 149 kan jeg få et nyt spil til 298 kr inde i eb-games? :lol:
Yris
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Re: OVERVEJ dette

Indlægaf hanZen » 15. sep 2006 08:39

Yris skrev:EB-games siger at hvis man giver dem 2 xbox360 spil + 1 kr. får man et nyt spil. Dvs. hvis jeg køber 2 stk NBA live til 149 kan jeg få et nyt spil til 298 kr inde i eb-games? :lol:


Det ville da være hul i hovedet!

Spillene er generelt alt for dyre hos eb games - køb dem på nettet og så 150-200,-! ;)
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


hul i hovedet?

Indlægaf Yris » 15. sep 2006 08:42

Jamen prisen på et NYT spil bliver 298 inde i EB-games... du kan vælge det nyeste spil hvis du vil...
Yris
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Indlægaf Dirty Harry » 15. sep 2006 08:44

Så er det godt at jeg får rabat i EB Games, pga jeg er en loyal kunde :P
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


..

Indlægaf Yris » 15. sep 2006 08:45

Jamen hvis du kan få de nye spil til 300 kr så må du godt købe til os andre :P
Yris
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Indlægaf Dirty Harry » 15. sep 2006 08:47

Kan jeg dog ikke liiige, men har da sket at jeg har fået smidt en faceplat i hoved, efter at forklare min klagesang om min døde CoD2 cd...
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


..

Indlægaf Yris » 15. sep 2006 08:48

hehe ja okay... men derfra og så til at de giver dig næsten 50% rabat på et spil... ? :roll:
Yris
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Re: OVERVEJ dette

Indlægaf Okotta » 15. sep 2006 08:49

Yris skrev:EB-games siger at hvis man giver dem 2 xbox360 spil + 1 kr. får man et nyt spil. Dvs. hvis jeg køber 2 stk NBA live til 149 kan jeg få et nyt spil til 298 kr inde i eb-games? :lol:


Kun hvis NBA Live, er et spil som går ind under tilbuddet, og hvor de runder prisen op.

Aah ja - jeg husker med et smil, de gode gamle dage, hvor jeg købte en masse svine-billige spil i Bog & Idé, til 50,- pr. stk, og gik over i EB med dem, hvor de gladeligt rundede spillene op til flere hundrede kroner, og gav mig en håndfuld GBA SP'ere i bytte - som jeg så solgte med en ganske god fortjeneste. Det nummer lavede jeg i tre omgange - og det var der også andre der gjorde - og så brændte butikken inde med så mange lorte spil, at det tilbud hurtigt blev taget af plakatten. He he - på et tidspunkt havde de flere kasser fyldte med Pre Owned kopier af Jet Set Radio til Xbox, som folk returnerede i stor stil.
Okotta
 
Indlæg: 1506


Re: OVERVEJ dette

Indlægaf TheMadMan1 » 15. sep 2006 08:52

Okotta skrev:
Yris skrev:EB-games siger at hvis man giver dem 2 xbox360 spil + 1 kr. får man et nyt spil. Dvs. hvis jeg køber 2 stk NBA live til 149 kan jeg få et nyt spil til 298 kr inde i eb-games? :lol:


Kun hvis NBA Live, er et spil som går ind under tilbuddet, og hvor de runder prisen op.

Aah ja - jeg husker med et smil, de gode gamle dage, hvor jeg købte en masse svine-billige spil i Bog & Idé, til 50,- pr. stk, og gik over i EB med dem, hvor de gladeligt rundede spillene op til flere hundrede kroner, og gav mig en håndfuld GBA SP'ere i bytte - som jeg så solgte med en ganske god fortjeneste. Det nummer lavede jeg i tre omgange - og det var der også andre der gjorde - og så brændte butikken inde med så mange lorte spil, at det tilbud hurtigt blev taget af plakatten. He he - på et tidspunkt havde de flere kasser fyldte med Pre Owned kopier af Jet Set Radio til Xbox, som folk returnerede i stor stil.


Undskyld mig,er du stoldt.Det er lige sådan noget der ødelægger det for alle andre.
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012


..

Indlægaf Yris » 15. sep 2006 08:55

Men så må den første der finder ud af om det er muligt lige skrive så vi kan få nogle billige spil :)
Yris
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Re: hul i hovedet?

Indlægaf hanZen » 15. sep 2006 08:56

Yris skrev:Jamen prisen på et NYT spil bliver 298 inde i EB-games... du kan vælge det nyeste spil hvis du vil...


Nåå okay! Så misfortod jeg dig til at starte med! Jamen så må vi bare håbe, at de har en masse billige spil! Hehe! Men de stopper jo nok, hvis man begynder at udnytte det!
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Re: OVERVEJ dette

Indlægaf Okotta » 15. sep 2006 08:59

TheMadMan1 skrev:Undskyld mig,er du stoldt.Det er lige sådan noget der ødelægger det for alle andre.


Fyy ha, slemme Okotta.

Ha ha - vi var SÅ mange der benyttede os af deres tilbud den dag. For det var faktisk et tilbud de kørte med; Derfor benytter man sig selvfølgelig af det.
Okotta
 
Indlæg: 1506


Re: OVERVEJ dette

Indlægaf Hertzblut » 15. sep 2006 09:07

Okotta skrev:
TheMadMan1 skrev:Undskyld mig,er du stoldt.Det er lige sådan noget der ødelægger det for alle andre.


Fyy ha, slemme Okotta.

Ha ha - vi var SÅ mange der benyttede os af deres tilbud den dag. For det var faktisk et tilbud de kørte med; Derfor benytter man sig selvfølgelig af det.


...øøøh jeg ser nu stor forskel på et BEnytte og UDnytte...
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Re: OVERVEJ dette

Indlægaf TheMadMan1 » 15. sep 2006 09:09

Okotta skrev:
TheMadMan1 skrev:Undskyld mig,er du stoldt.Det er lige sådan noget der ødelægger det for alle andre.


Fyy ha, slemme Okotta.

Ha ha - vi var SÅ mange der benyttede os af deres tilbud den dag. For det var faktisk et tilbud de kørte med; Derfor benytter man sig selvfølgelig af det.


Fordi at en butik køre med et tilbud er det sq da ikke ens betydne med at man skal udnytte det til egen fordel,hvorfor tror du at flere butikker idag sætter Max per kunde når de har et godt tilbud?
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012


Indlægaf Jakabov » 15. sep 2006 09:12

Altså det er dem selv der laver reglerne/tilbuddene. Så er de da selv ude om det hvis de ikke kan finde ud af at strikke dem ordentligt sammen.
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster