Xboxlife forum

OVERVEJ dette

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf Butcher » 15. sep 2006 13:11

Har indtil nu kun købt èt spil i EBgames, Burnout, og det fik jeg for 300 kr. , købte det engang i maj mener jeg, og det syntes jeg da er en udemærket pris, når man nu tænker på de jo kører en foretning, og derfor skal TJENE på at købe/sælge brugte spil...
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Indlægaf Okotta » 15. sep 2006 13:31

Christian Bruun skrev:Okotta, hvis man går efter Craxed pris, syntes jeg nu, man får en god pris i EB Games.


Ja, noglegange.
Okotta
 
Indlæg: 1506


for at vende tilbage :)

Indlægaf Yris » 15. sep 2006 14:28

Var lige nede i EB games for at tjekke om det overhovedet var muligt at lave mit stunt med nba live... Men i den butik jeg var, lå prisen på 140 for nba live. Manden sagde man skulle ligge 299 oveni hvis man ville bytte sine 2 xbox360 spil til et nyt... Så ved i det :wink:
Yris
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Indlægaf roxx » 16. sep 2006 10:36

Dirty Harry skrev:Kan jeg dog ikke liiige, men har da sket at jeg har fået smidt en faceplat i hoved, efter at forklare min klagesang om min døde CoD2 cd...

min cod2 dvd flækkede.... men jeg fik brokket mig så maget at de gav mig et nyt spil..... :D
men eb er for dyrt og for dårlig service...
jeg bruger dem kun til "byt" til "nyt" ting....
Billede
roxx
Niveau 4
 
Indlæg: 489


Indlægaf sorryass DK » 16. sep 2006 12:06

roxx skrev:men eb er for dyrt og for dårlig service...
jeg bruger dem kun til "byt" til "nyt" ting....


jeg har det lige omvendt med dem, god service rimlige priser.. det eneste der suger er byt til nyt, eller i det hele taget deres "vi køber dine spil" halløj
de tar en hårdt i røven ;)
Billede
sorryass DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1670


Indlægaf Valeur » 16. sep 2006 14:29

Jeg har lige ringet til dem og de siger at de kun gøre det for Scarface, altså, så man giver dem 2 spil og en krone og så kan man forudbestille scarface gratis.. Det kunne ellers være fedt hvis de gjorde det med de to nye Clancy titler..
Følg gerne med på Eventyrmand.dk's rejseblog for rejser, eventyr og friluftsliv.
Valeur
Niveau 4
 
Indlæg: 683


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster