Xboxlife forum

Reparation af Xbox One controller (Scuf)

Efterlyser du noget brugt og billigt.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på Xboxlife.dk sker på eget ansvar.

Reparation af Xbox One controller (Scuf)

Indlægaf KristianK » 15. nov 2015 19:55

Hej alle,

Jeg vil høre om der er nogen af jer, der er ferm på fingrene eller kan henvise til et sted, hvor man kan få repareret sin controller.

Konkret har jeg købt en Scuf One controller brugt herinde og blev ikke oplyst at den skulle fejle det fjerneste. Det er dog 3-4 måneder siden, men har blot ligget i sin æske og ventet på indkøbet af en Xbox. Jeg forventer ikke at det giver mening at kontakte sælger, da det jo vil være min påstand mod hans, så det behøver vi ikke diskutere i denne tråd.

Glæden var stor da den skulle prøves i CoD. Det er dog umuligt at spille.
Det var meget nemt at konstatere at den venstre analog er færdig. Allerede ved opstart kan det konstateres at den "drifter" eller går fremad uden at den bliver rørt. Hvis man endelig skal "gå frem" så reagerer den kun ved hårdt tryk.

Det lader til at være en kendt fejl (mange klip på YouTube) og at det er rimelig nemt at skifte ved at lodde den analoge del af og på med en ny. Det er egentlig blot den del jeg gerne vil slippe for, da jeg ikke har loddekolbe i den tynde tykkelse og vil høre om der er nogen af jer, der vil hjælpe mig mod betaling eller kan henvise til et sted.

Jeg synes at kunne konstatere at "B" knappen heller ikke er for god, men er ikke sikker dog, så måske den også skal kigges efter :)

Mvh.
Kristian
KristianK
Niveau 2
 
Indlæg: 184

Handelskarakterer:
270
Skriv handelskommentar

Tilbage til Købes

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster