Xboxlife forum

K: DJ Dean Stuff!

Efterlyser du noget brugt og billigt.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på Xboxlife.dk sker på eget ansvar.

Indlægaf ShoneGizmoBox » 21. dec 2005 19:09

Og du får din vilje... selv om Dj Dean stadig ikke har en pind med Techno at gøre så vinder du. Ska sgu alligevel ikk ha dit Dj Dean stuff.....
Legetøj fra Life!
Pis fra Life!
Ost fra Life!
Monkey sovs fra Life!
Alt frå Life!
Brok fra Life!
BROK BROK BROK!
ShoneGizmoBox
 
Indlæg: 445

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf DNS_DK » 21. dec 2005 19:10

hvorfor så blande sig, desuden er dette ikke en salgs tråd men et købs emne...

Smut pomfrit...

BACK TO TOPIC TAK!
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993

Handelskarakterer:
70
Skriv handelskommentar

Indlægaf il gigolo » 21. dec 2005 19:42

Så tror jeg at vi lukker denne diskussion...

Utroligt at i kan komme op og toppes over noget så bizart som en musikgenre... Og det er ligemeget hvem der startede det...

Men havde godt nok Balla Nation vol. 2 på vinyl, men har vist givet den væk... heheh! Har et ungdomsskole hold hvor vi dj'er den lidt, og de fik et par plader til scratche løs med...

Protect your ears er da et Aligator-nummer... Er det er rmx som Dj Dean har lavet eller hvad?
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728

Handelskarakterer:
50
Skriv handelskommentar

Indlægaf DNS_DK » 21. dec 2005 20:06

nope, protect your ears er et nr. som DJ Dean har lavet og Alligator har så mixet det derefter... :P Eller dvs. han har ihvertfald hugget titlen, der er nu ikke så meget af det samme i den version jeg ihvertfald har :D

HERRE ØV ;)

Nå men il gigolo har du et godt site til plader så, hvor det er nemt at få fat i dem alle ? :D
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993

Handelskarakterer:
70
Skriv handelskommentar

Indlægaf weirdo » 22. dec 2005 00:42

Jeg har et par glowsticks du kan få gratis...

så kan du sidde derhjemme og høre ligeså meget PROTECT YA EARS som du har lyst til..

hvis det giver os fred for din attitude, så er jeg sq glad..
weirdo
Niveau 3
 
Indlæg: 210

Handelskarakterer:
40
Skriv handelskommentar

Indlægaf weirdo » 22. dec 2005 00:44

DNS_DK skrev:nope, protect your ears er et nr. som DJ Dean har lavet og Alligator har så mixet det derefter... :P Eller dvs. han har ihvertfald hugget titlen, der er nu ikke så meget af det samme i den version jeg ihvertfald har :D

HERRE ØV ;)

Nå men il gigolo har du et godt site til plader så, hvor det er nemt at få fat i dem alle ? :D



Lige meget om det er aligator eller jean der har produceret det nummer,så protecter jeg ihvertfald min øre når jeg høre deres numre
weirdo
Niveau 3
 
Indlæg: 210

Handelskarakterer:
40
Skriv handelskommentar

Indlægaf HunkyDory » 22. dec 2005 14:22

weirdo skrev:
DNS_DK skrev:nope, protect your ears er et nr. som DJ Dean har lavet og Alligator har så mixet det derefter... :P Eller dvs. han har ihvertfald hugget titlen, der er nu ikke så meget af det samme i den version jeg ihvertfald har :D

HERRE ØV ;)

Nå men il gigolo har du et godt site til plader så, hvor det er nemt at få fat i dem alle ? :D



Lige meget om det er aligator eller jean der har produceret det nummer,så protecter jeg ihvertfald min øre når jeg høre deres numre



ENIG!!! :)

og god punchline...
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563

Handelskarakterer:
301
Skriv handelskommentar

Indlægaf DNS_DK » 23. dec 2005 00:12

weirdo skrev:
DNS_DK skrev:nope, protect your ears er et nr. som DJ Dean har lavet og Alligator har så mixet det derefter... :P Eller dvs. han har ihvertfald hugget titlen, der er nu ikke så meget af det samme i den version jeg ihvertfald har :D

HERRE ØV ;)

Nå men il gigolo har du et godt site til plader så, hvor det er nemt at få fat i dem alle ? :D



Lige meget om det er aligator eller jean der har produceret det nummer,så protecter jeg ihvertfald min øre når jeg høre deres numre


Hmm DJ Jean er ikke DJ Dean, og skrid dog fra emnet hvis du ik sælger noget... Retarderede mennesker som dig burde bannes!
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993

Handelskarakterer:
70
Skriv handelskommentar

Indlægaf weirdo » 23. dec 2005 10:34

DNS_DK skrev:
weirdo skrev:
DNS_DK skrev:nope, protect your ears er et nr. som DJ Dean har lavet og Alligator har så mixet det derefter... :P Eller dvs. han har ihvertfald hugget titlen, der er nu ikke så meget af det samme i den version jeg ihvertfald har :D

HERRE ØV ;)

Nå men il gigolo har du et godt site til plader så, hvor det er nemt at få fat i dem alle ? :D



Lige meget om det er aligator eller jean der har produceret det nummer,så protecter jeg ihvertfald min øre når jeg høre deres numre


Hmm DJ Jean er ikke DJ Dean, og skrid dog fra emnet hvis du ik sælger noget... Retarderede mennesker som dig burde bannes!


Gad vide hvor længe du vil bruge på at flame din egen topic?
Eneste retarderede menneske jeg kan se herinde er dig DNS.. At lave en topic og flame den selv.. FLOT

Du burde "get laid".. ser ud til at du er alt for uptied her op til jul..
weirdo
Niveau 3
 
Indlæg: 210

Handelskarakterer:
40
Skriv handelskommentar

Indlægaf Anastacio » 23. dec 2005 13:08

My God...
Billede

Nu vender alle tilbage til topic, og vi vil gerne se et ordentligt sprog her på forummet. Hvis man ikke kan overholde vores regler her på sitet har man heller ikke noget at gøre her.

Vi prøver en sidste gang, hvis man har noget at byde skriver man, hvis man bliver ved med at diskutere får man en PB. I kan diskutere via PB systemet, ikke noget vi andre gider kigge på. :)

MvH
game killer


PS: Denne post er selvfølgelig ikke forbeholdt alle. Den henvender sig til dem der har flamet, gået off-topic og lagt op til provokation.

Hvis nogle er i tvivl handler emnet om dette:
Jeps, jeg er SYG fan af DJ Dean og hvis nogen har T-shirts, TUNNEL TRANCE FORCE Cd'er, DVD'er, plakater (store), Vinyler eller noget signeret stuff, så skriv til mig...
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795

Handelskarakterer:
320
Skriv handelskommentar

Indlægaf il gigolo » 23. dec 2005 20:40

Heh, hvorfor hører folk først efter når Gamekiller skriver noget... jeg er da højere end ham... ;)

men ja; jeg kender et godt site! har handlet der mange gange, men om de har lige den slags musik du leder efter, aner jeg ikke...

men kig dog efter på http://www.americandisco.com/

ellers tjek i det gamle Baden Baden i indre kbh... fede plader i alle slags genrer...

/Ciaó...//
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728

Handelskarakterer:
50
Skriv handelskommentar

Indlægaf Rechain » 23. dec 2005 20:49

Jeg har en Tunnel Trance Force cd...nr. 17...var det noget?
Jeg hører ik så meget den cd mere, sååå...

Billede

Det gule mærke i hjørnet er godt nok blevet revet af, på den her cd...
Men de 2 cd'ere virker uden problemer i anlægget, og coveret virker, det er dog lidt ridset hist og pist, men det er ik ødelagt...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup

Handelskarakterer:
650
Skriv handelskommentar

Indlægaf DNS_DK » 24. dec 2005 20:44

Il gigolo: tak fro linket :)

Rechain: Hmm hvor meget skal jeg give for at du kan finde et nyt CD plastik cover plus self. CD osv :D
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993

Handelskarakterer:
70
Skriv handelskommentar

Indlægaf Rechain » 24. dec 2005 23:22

Du ka få den får en 30-50kr... (+porto) ;)
Hva mener du med at finde nyt plastikcover og cd?

Har dog et lidt pænere som jeg ka bytte det til, men så ka jeg heller ik gøre mere :) det jo 2cd'ere....

Var det noget?

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup

Handelskarakterer:
650
Skriv handelskommentar

Indlægaf DNS_DK » 25. dec 2005 14:00

ja det var også bare det jeg mente...

men jeg skriver lige en PB til dig når jeg får løn hvis det er iorden... :)
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993

Handelskarakterer:
70
Skriv handelskommentar

ForegåendeNæste

Tilbage til Købes

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster