Xboxlife forum

Du får snart mere plads på din Xbox One/harddisk

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Du får snart mere plads på din Xbox One/harddisk

Indlægaf JohnH » 15. sep 2017 06:04

Der arbejdes på at lave 'Intelligent Delivery’ til Xbox One, dvs der bliver kun installeret det på din Xbox One, som du skal bruge i spillet, f.eks. installeres der kun der sprog du skal bruge og hvis du kun vil spille singleplayer i et spil, kan du nøjes med at få det installeret.

https://www.engadget.com/2017/09/14/xbo ... ard-drive/
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+3

Re: Du får snart mere plads på din Xbox One/harddisk

Indlægaf Lasborg » 15. sep 2017 07:05

Det er faktisk en rigtig god ide. Det minder utroligt meget om installation af f.eks Office pakken, fravælg alle de features du alligevel ikke skal bruge.
Jeg vil bare ønske at det er system understøttet, således at man i indstillingerne kan vælge primær/sekundær sprog så det ikke nødvendigvis skal vælges ved hver titel.

For dem der har datacap på deresinternet må det også være kærkomment.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Du får snart mere plads på din Xbox One/harddisk

Indlægaf Niki Lauda DK » 15. sep 2017 11:11

Hvis de så i samme ombæring ville lave 3tb harddisk som standard fremover, ville det løse meget på en gang. Det er skod at betale for de dyre digitaludgaver, som ikke kan videresælges og løbende skal slettes i takt med at man køber nyt.

Men god nyhed. Det er da i den rigtige retning :)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Du får snart mere plads på din Xbox One/harddisk

Indlægaf Haugboelle » 15. sep 2017 15:18

Kærkomment, det er helt væk med de store spil størrelser efterhånden. Knægten ville forleden spille Gears of War 4 på sin konsol med en ven, 97Gb download fil skulle så lige hentes inden man kunne spille samt der skulle installeres 50Gb mener jeg det var. Han har en 500gb version og kæmper med at der ikke er plads til hans spil, der skal hele tiden slettes og installeres, og det tager bare tid efterhånden.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Du får snart mere plads på din Xbox One/harddisk

Indlægaf Morten Skou » 15. sep 2017 19:03

Det er en fed nyhed - jeg kæmper også med at måtte slette spil hver gang jeg skal have nye på :-( Problemet bliver jo nok ikke mindre på Xbox One X... 1 TB er stadig alt for lidt desværre, særligt når spillene bliver større og større ikke mindst pga. 4K.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Du får snart mere plads på din Xbox One/harddisk

Indlægaf Haugboelle » 15. sep 2017 19:06

Ja jeg har også problemet på min, har One S med 1 tb og endda en ekstra disc sat til.

Er mest overrasket over de vilde updates der er til alle spil efterhånden, hvordan filan kan de fylde så meget? De større spil er der jo downloads på 50-100gb
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756

+1


Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron