JohnH skrev:Efter ca 7 timers brug , så kan jeg kun sige at det er nok det bedste headset jeg har haft til min Xbox One. Sad og så The Martian på Viaplay via Xboxen i går, hold da op en fed lyd med det headset og Dolby Atmos.
Mine Steelseries H (hedder vist X800 i dag) er også gode, men disse er jo totalt trådløse og jeg synes faktisk at med Dolby Atmos, så lyder de her endnu bedre.
Det eneste jeg mangler er en batteristatus, men man kan jo bare sætte et usb-kabel i og lade dem, virker jo fint nok. Man får besked i headsettet når de er ved at løbe tør , plus app'en kan man bruge til at indstille lydniveau m.m.
Har for resten skrevet sammen med en del af dem der havde problemer med det, de havde alle på nær en den 'gamle' Xbox og/eller en router stående på deres værelse, eller tæt på.
Utroligt at Turtle Beach ikke har testet det.....
Lodberg skrev:JohnH skrev:Efter ca 7 timers brug , så kan jeg kun sige at det er nok det bedste headset jeg har haft til min Xbox One. Sad og så The Martian på Viaplay via Xboxen i går, hold da op en fed lyd med det headset og Dolby Atmos.
Mine Steelseries H (hedder vist X800 i dag) er også gode, men disse er jo totalt trådløse og jeg synes faktisk at med Dolby Atmos, så lyder de her endnu bedre.
Det eneste jeg mangler er en batteristatus, men man kan jo bare sætte et usb-kabel i og lade dem, virker jo fint nok. Man får besked i headsettet når de er ved at løbe tør , plus app'en kan man bruge til at indstille lydniveau m.m.
Har for resten skrevet sammen med en del af dem der havde problemer med det, de havde alle på nær en den 'gamle' Xbox og/eller en router stående på deres værelse, eller tæt på.
Utroligt at Turtle Beach ikke har testet det.....
Kan man høre sin egen stemme når man snakker? Altså, bliver den sendt ud gennem højtalerne i headsættet?
Mvh Søren
ShumwayDK skrev:Hvilke audio presets er der at vælge imellem?
livekiller92 skrev:Nu er jeg en af dem som venter på LS35X fra lucidsound. Kommer der ikke told oveni hvis man bestiller fra US Amazon?
ShumwayDK skrev:Ser ud til at de er kommet med en firmware der skulle løse nogle af alle de problemer der har været med headsettet.
https://support.turtlebeach.com/hc/en-us
Det bliver interessant at følge med i, hvordan det bliver modtaget af dem som oplever problemer, eller om det allerede er for sent for Turtle Beach med dette headset.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster