Xboxlife forum

Bungie's Destiny

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf mrultiva » 28. sep 2014 05:31

pede B skrev:Måske nogle er klar på Queen missionen? Pæn hård alene :)
Jeg er på nu


Jeg gik i gang med den og stoppede igen efter at være død 20+ gange indenfor de første 5 min. Manglede vist lidt backup :)
Lvl 21 Hunter
mrultiva
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: Dyssegaard


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf krig » 28. sep 2014 06:50

hvis der er nogen der mangler nightfall strike, så har Danny Beyer en perfekt strategi!!
jeg siger ihvert fald mange tak :D
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf pede B » 28. sep 2014 12:09

mrultiva skrev:
pede B skrev:Måske nogle er klar på Queen missionen? Pæn hård alene :)
Jeg er på nu


Jeg gik i gang med den og stoppede igen efter at være død 20+ gange indenfor de første 5 min. Manglede vist lidt backup :)
Lvl 21 Hunter


Haha samme her.. Jeg nåede til første sted hvor det bliver 'respawning restricted' .. og så blev jeg ellers bare kørt over gang på gang, selvom jeg var liiiige ved at komme forbi dét første checkpoint :lol:

Men prøvede den igår med 2 andre, og vi fløj igennem på et kvarter, og tror jeg døde 2-3 gange..
Så ja, det kan KLART anbefales at have lidt backup :D

Er helt sikkert klar på at køre den igen, mangler legendary handsker.. Men først er det vidst spirit bloom og relic iron farming :cry: #-o
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Competa » 28. sep 2014 12:32

Nogle der skal Raide i aften ? Vi mangler nogle par stykker :D. Vi er lige pt 2.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf hackNICE1112@ » 28. sep 2014 14:34

Competa skrev:Nogle der skal Raide i aften ? Vi mangler nogle par stykker :D. Vi er lige pt 2.


Hvad tid i aften :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf TerrificFalcon » 28. sep 2014 17:38

Forleden fik jeg faktisk min første Exotic Bounty. Lidt undervældende, for det var til en Machine Gun kaldet Super Good Advice. Den var meget nem at klare, og der skal alligevel en del til, hvis min Ice Breaker sniper-riffel skal erstattes :)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Danny Beyer » 28. sep 2014 17:46

krig skrev:hvis der er nogen der mangler nightfall strike, så har Danny Beyer en perfekt strategi!!
jeg siger ihvert fald mange tak :D


Ja det var sgu effektivt :) Kørte den igen i formiddags med to andre :)
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf krig » 28. sep 2014 18:46

TerrificFalcon skrev:Forleden fik jeg faktisk min første Exotic Bounty. Lidt undervældende, for det var til en Machine Gun kaldet Super Good Advice. Den var meget nem at klare, og der skal alligevel en del til, hvis min Ice Breaker sniper-riffel skal erstattes :)



Yeah Ice breaker all the way! det var min første exotic, tvivler på jeg skifter den ud!
Regenerating Ammo 8)
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf TerrificFalcon » 28. sep 2014 19:11

Det er bare et utroligt godt PvE-våben. Den kan oneshotte det meste og problematiske mobs tager oftest 2 skud, du skal aldrig reloade - måske skal du lige skifte til dit Primary til tider, men sådan er det. Den er bare utroligt effektiv, specielt i fx Raids.
Der skal godt nok også meget til, før den ryger helt ud af mit PvE-loadout.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Danny Beyer » 28. sep 2014 19:22

krig skrev:
TerrificFalcon skrev:Forleden fik jeg faktisk min første Exotic Bounty. Lidt undervældende, for det var til en Machine Gun kaldet Super Good Advice. Den var meget nem at klare, og der skal alligevel en del til, hvis min Ice Breaker sniper-riffel skal erstattes :)



Yeah Ice breaker all the way! det var min første exotic, tvivler på jeg skifter den ud!
Regenerating Ammo 8)


Det våben var også en af de største årsager til at Nightfall forløb så smertefrit. Meget misundelig :)
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf TerrificFalcon » 28. sep 2014 21:42

Der er en spiller, som har haft en bug på level select-skærmen, hvilket har givet personen et overblik over de ting, der kommer fremover. Det virker lidt skuffende. Low-level story-missioner, low-level Strikes,et Raid hvor man skal nakke Hive-guden Crota (som forventet) og i expansion nummer 2, et Raid som foregår oppe omkring The Reef.
Det ser også ud til, at der på et tidspunkt kommer noget gear, som kan få en op til level 30 (eller over?) uden at være Raid Gear, i form af et event kaldet Trial of Osiris, som er Skirmish (3 mod 3) med store gevinster - til gengæld kan man ikke spille det længere, når man har tabt 3 gange. Det synes jeg virker som en god idé - et fedt Crucible-event som giver dig muligheden for at få level 30-gear og Ascendant Materials, uden at man behøver at raide, men samtidig er det ikke en nem farm, i og med at man er nødt til at vinde konsistent for at få store chancer for endgame gear.
Der kommer også en ny Strike playlist per expansion, men de er heller ikke noget specielt - bare level 26 og 28 Strikes med samme belønninger som level 24-playlisten.

Det er altså et af de steder, hvor jeg synes at Destiny har taget et alvorligt hug - på indholdet. Det havde klædt spillet hvis der var gratis adgang til de 2 ekstra Raids (på sigt! De kan jo sagtens udkomme over en længere tidsperiode) samt de få ekstra Strikes, som man egentlig får i expansion-pakkerne - storymissionerne og til dels Crucible-banerne kunne man så have gemt bag en betalingsmur, men det havde nu været pænt med 3 Raids i selve spillet, og ikke bare et enkelt, når det nu var en feature der var snakket så meget om.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf IkkNico » 28. sep 2014 21:49

Det samme som terrificy sagde, bare i levende billeder

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf pede B » 29. sep 2014 21:11

Nogle herinde der har en god taktik til af få Ascendant shards?
Får dem nogle gange ved optional events.. er det kun ved at dismantle legendary ting?
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf zarGoth » 29. sep 2014 21:19

pede B skrev:Nogle herinde der har en god taktik til af få Ascendant shards?
Får dem nogle gange ved optional events.. er det kun ved at dismantle legendary ting?


Du kan få dem også efter endt strike / crusible også, men ellers er der desværre bare at dismantle tror jeg :/
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3
 
Indlæg: 266
By: Malmø


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf TerrificFalcon » 29. sep 2014 21:23

pede B skrev:Nogle herinde der har en god taktik til af få Ascendant shards?
Får dem nogle gange ved optional events.. er det kun ved at dismantle legendary ting?


Du får 2 Ascendant Materials ved at klare Daily Mission på level 28. Det er pt. den hurtigste og mest konsistente metode, selvom der også er chance for, at du får Ascendant Energy. At klare Weekly Nightfall, Weekly Heroic og Raid én gang om ugen er også en rigtig god metode.
Uanset hvad kommer man dog ikke udenom, at det er noget af en lang tur.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster