Xboxlife forum

Bungie's Destiny

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Dirty Harry » 17. feb 2013 19:06



Sjovt navn på videoen, når man tænker over at et af Bungies tidligste spil hed "Pathways into Darkness"..
Senest rettet af Dirty Harry 17. feb 2013 19:07, rettet i alt 1 gang.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Anonymous22 » 17. feb 2013 19:06

Fååååårk det ser awesome ud!!!!
Anonymous22
 


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Mike.B » 17. feb 2013 19:12

tjo det så da flot ud, meeeen
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf TerrificFalcon » 17. feb 2013 19:17

Jeg synes godt om universet, men jeg synes at historiedelen indtil videre virker lidt tam. Jeg er måske bare ikke så meget for make-or-break helte, som hele har hele civilisationens skæbne på deres skuldre.

Ikke desto mindre, så er det Bungie. Jeg glæder mig til at se, om det ikke er det nye store FPS, vi står med der (og det er det jo nok).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf I Jub Jub I » 17. feb 2013 19:18

Efter at ha set det i HD, jeg er egentlig ligeglad med grafikken, og jeg ved også det der er alpha stadiet eller tidligere, men jeg føler den der verden allerede. Og jeg forstår det er online?
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Mike.B » 17. feb 2013 19:23

de siger der er mmo elementer i spillet, så det bliver nok ikke et hit i min bog. men jeg ser frem til mere info som tiden skrider frem
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf ALIE » 17. feb 2013 19:28

http://www.ign.com/articles/2013/02/15/ ... 424249790#
det var slet ikke gået op for mig, at Activision udgave spillet.
hvordan er det gået til :D
Senest rettet af ALIE 17. feb 2013 19:51, rettet i alt 1 gang.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf TerrificFalcon » 17. feb 2013 19:46

Efter at have læst et par artikler, specielt Joystiq's, så synes jeg at det lyder udemærket, specielt fordi at det ikke er et forsøg på at lave et spil, som skal stå som et modstykke til Halo, men en ikke-lineær ikke-kampagne, som kan nydes co-op eller på egen fod blandt andre, i og med at spillet kræver noget så forbandet som always-on internet-forbindelse.

Nu er det desværre lang tid siden, at jeg sidst har fået spillet noget ordentlig single-player (hvilket jeg forhåbentlig snart kommer til at gøre igen), men jeg synes nu, at det lyder meget godt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf nakka » 17. feb 2013 19:54

hmm tænker virkelig planetside 2, når jeg læser folks artikler om dette event.
det er sku ikke en dårlig ting. men "always internet".. det er vel ikke fedt for xboxfolket med silver :S
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf TerrificFalcon » 17. feb 2013 19:58

nakka skrev:hmm tænker virkelig planetside 2, når jeg læser folks artikler om dette event.
det er sku ikke en dårlig ting. men "always internet".. det er vel ikke fedt for xboxfolket med silver :S


Nu ved jeg godt at jeg bliver troll-baitet, men det er 100% muligt at nyde spillet som en enkelt spiller, uden at andre behøver at indblandes. Jeg vil bestemt skyde på, at man godt kan spille spillet som Xbox Free-medlem, så længe ens Xbox naturligvis er koblet op til internettet. Det kan dog godt være at du, for en gangs skyld, har fat i den lange ende her. Mon ikke Microsoft også reviderer deres abonnementssystem her til næste konsolgeneration?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Mike.B » 17. feb 2013 20:44

de (Bungie) har nægtet subscription fees..
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Macheta » 17. feb 2013 20:59

Solgt.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Erroneus » 17. feb 2013 20:59

ALIE skrev:http://www.ign.com/articles/2013/02/15/ign-live-presents-the-reveal-of-bungies-destiny?zeta_id=424249790&utm_source=Targeted%20Blasts&utm_medium=email&utm_campaign=Destiny+Reveal+Event_12543_666850_666857&utm_content=424249790#
det var slet ikke gået op for mig, at Activision udgave spillet.
hvordan er det gået til :D

Det er pga. Bungie gerne ville udgive deres spil på flere platforme end kun Microsofts og da Destiny også udkommer til PlayStation, så var de nød til det :)
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf TerrificFalcon » 17. feb 2013 23:43

Jeg synes også, at det lyder bedre og bedre. Det kunne meget vel være et spil, som kunne holde mig fast i et godt stykke tid, hvis det vel og mærke opfylder følgende krav:
a) Velfungerende matchmaking/lag compensation og lignende
b) Kompetetiv multiplayer som rent faktisk er kompetetiv, og hvor skills er hvad der afgør hvem der vinder. Plads til at begyndere kan deltage, men ikke vinde stort over trænede modstandere, så der rent faktisk er en gulerod.
c) Interessant univers, samt nok content (det her virker i hvert fald til at være opfyldt)
d) De gode, gamle, rigtige drenge skal være med på den værste.

Det tegner allerede ret godt, synes jeg. Det kunne godt blive en ting for mig.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Too Nizzle » 18. feb 2013 12:50

jeg plejer ikke at bliver hypet - specielt ikke når der er så sparsomt info som i dette tilfælde. Men denne gang er jeg sku ramt hårdt. Måske er det fordi jeg reelt regner med at det er til nextgen, men lyder også godt med lidt mere social baseret gaming.

Selvfølgelig gør det også noget at det er fra bungie - de formår sku at skrive en god historie, skabe en genial stemning og så kan de bare noget med gameplay.

Ser utroligt meget frem til at høre mere om det når mere info kommer.
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster