Xboxlife forum

Battlefield 2

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Indlægaf Crueltylizer » 1. apr 2006 22:21

Spiller selv HD!

Og jeg synes den gøb er oversized....

Men kan være det bare er mig.. ;)
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf Da Killer Bee » 1. apr 2006 23:31

Crueltylizer skrev:Spiller selv HD!

Og jeg synes den gøb er oversized....

Men kan være det bare er mig.. ;)


hhehe det var sjovt nok det første jeg tænkte, da jeg spillede det :P
Bad Loser till I die
Da Killer Bee
Niveau 5
 
Indlæg: 1209


Indlægaf hanZen » 1. apr 2006 23:42

Grafisk synes ikke der var noget at råbe hurra for!? Der var alt for mange jaggies i grafikken, som ikke tilnærmelsesvis ligner det fra de videoer som vi har set fra spillet!

Gameplaymæssigt er det ok, ikke noget vildt! I hvert fald ikke noget som jeg vil smide 4-500,- efter!
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf roxx » 2. apr 2006 09:36

Jeg syntes det ret fedt.... men skal lige lære at spille det da jeg ikke rigtig har spillet nogle af de andre bf spil.... så løb lidt forviret rundt til at starte med men det gåe lidt bedre nu ;)
Billede
roxx
Niveau 4
 
Indlæg: 489


Indlægaf Paulo P » 2. apr 2006 10:09

hanZen skrev:Grafisk synes ikke der var noget at råbe hurra for!? Der var alt for mange jaggies i grafikken, som ikke tilnærmelsesvis ligner det fra de videoer som vi har set fra spillet!

Gameplaymæssigt er det ok, ikke noget vildt! I hvert fald ikke noget som jeg vil smide 4-500,- efter!


Enig.
Paulo P
Niveau 7
 
Indlæg: 2971

Brugeravatar

Re: Battlefield 2

Indlægaf Valkyrie » 2. apr 2006 11:21

Sith Master [DK] skrev:Har lige downloadet demoen af battlefield 2 til 360'eren og har spillet det lidt. hva synes i om dette spil er det vær at eje. Synes selv at det er ok dog har jeg ikke spillet mod andre som kunne spille det korrect. Hvis der er folk her fra som interessere sig for dette spil og køber det kunne vi spille det på den rigtige måde og ikke løbe forvirret rundt som de gør det i demoen.

Gamertag: Sith Master DK


Meget svagt i forhold til BF2 til PC, men de er jo også forskellige spil af forskellige udviklere.

GRAW er helt sikkert et bedre spil. No question der.
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf ramo » 2. apr 2006 11:23

Synes det er mega dårligt, og når der nu kommer så mange andre lækre titler, så sparer jeg sgu mine monettos!:P
ramo
Niveau 4
 
Indlæg: 389

Brugeravatar

Indlægaf Da Killer Bee » 2. apr 2006 12:00

hvert i fald ikke et WOW spil..
Bad Loser till I die
Da Killer Bee
Niveau 5
 
Indlæg: 1209


Indlægaf Etnad » 2. apr 2006 13:46

Meget underholdende multiplayer spil, især når man kan få MVP første gang man prøver. =P

Vil dog ikke smide 500 kr efter det, da communitiet væter højere end selve spillet, derfor bliver jeg på SOCOM.
Billede
Etnad
 
Indlæg: 1390


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster