Xboxlife forum

gears of war

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Indlægaf Crueltylizer » 20. mar 2006 18:55

Hvis du mener oblivion og GRAW er overhyped her ja så skulle du se alle andre steder!

Desuden har begge fået en score der passer til deres ry!

Overhyped er jo kun i forbindelse med en ting som ikke fortjener eller er værdig til den "opmærksomhed" den får!


Men du har din mening.. ;)

Synes bare du skulle checke andre forums før du siger at det her er overhyped for det passer altså ikke helt..!
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf ThePatriot » 20. mar 2006 18:58

Hvor har jeg skrevet at det kun gælder for dette forum? Jeg skriver blot at spil til Xbox 360 generelt bliver overhyped på dette forum.
Billede
ThePatriot
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf Crueltylizer » 20. mar 2006 19:02

ThePatriot skrev:Hvor har jeg skrevet at det kun gælder for dette forum? Jeg skriver blot at spil til Xbox 360 generelt bliver overhyped på dette forum.


Her modsiger du da lidt sig selv?

Du siger det ikke kun gælder dette forum men så skriver du længere at det er spil generelt bliver overhyped på dette forum igen!?
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf ThePatriot » 20. mar 2006 19:06

Ja, men derfor kan det vel stadig godt gælde for andre fora! Der er også fora, hvor man derimod ser mere kritisk på spil, men jeg fortæller blot min opfattelse af dette forum.
Billede
ThePatriot
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf Morten Skou » 20. mar 2006 20:52

Det kan jo hænge sammen med at det er et Xbox forum at folk snakker mere om diverse spil.

Det kræver jo meget få folk at få en "hype" om de forskellige spil, og når alle herinde er glade for Xbox så er det jo meget naturligt.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf ThePatriot » 20. mar 2006 21:08

Jamen jeg kan kun være enig.
Billede
ThePatriot
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf Sp4 » 20. mar 2006 21:50

Lige for at fortsætte den diskussion, så synes jeg at Full Auto blev hypet usandsynlig meget i hvert fald her. Jeg kan ikke udtale mig om andre forums.

Ellers synes jeg ikke at GRAW og Oblivion er blevet hypet for meget.
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf Lunde_Deluxe » 20. mar 2006 22:07

det er rigtigt at mange 360`er spil er blevet meget "overhypet"... eller, hvad i nu vil sige... men det kommer da også an på den enkelte spiller om det virkelig er så stort som det er blevet gjord til.. synes selv at GR:AW slet ikke er blevet overvurderet, men det er jo min mening... ;)
Hver person har sin mening!!

Men selvfølgelig skal spillende også blive så omtalt, vi har jo med en helt ny konsol at gøre!! sådan vil det garanteret også blive med PS3...
Billede
______________
Lunde_Deluxe
Niveau 4
 
Indlæg: 312


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster