Xboxlife forum

Først med nyheden...

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Hvad synes du om at Xboxlife ber brugere om at IKKE poste nyheder før Redaktionen gør det?

Det er fuldstændigt til grin!
25
76%
Jeg kan godt forstå Redaktionen, man må ikke tro at brugerne er bedre til at finde nyheder en Redaktionen.
2
6%
Jeg er ligeglad med nyheder i forums.
6
18%
 
Afgivne stemmer : 33

Indlægaf Vultures » 28. feb 2006 18:20

Nu læste jeg lige en nyhed om GR:AW, hvor der berettes, at spillet bliver forsinket. Lige netop den nyhed er mange læsere vel utroligt interesserede i?

Jeg vil da også selv mene, det er en relativt vigtig nyhed, da spillet er så eftertragtet som det nu engang er.

Så hvis man ikke selv må berette om det, ville det så ikke være en idé, hvis man døgnet rundt kunne kontakte en eller flere skribenter og underrette dem om det? At gøre andet er svært, da vi jo bare får et nal over fingrene, hvis vi tager tingene i egen hånd.
Billede
Vultures
Niveau 6
 
Indlæg: 1918


Indlægaf Morten Skou » 28. feb 2006 18:35

Lad mig lige opsummere :

1) Vi ønsker ikke at folk bare skal paste et link i vores forum til en anden side som har en nyhed. Vi vil ikke være link-central.

2) Da der var en tendens til at nr. 1 skete ALT for meget, besluttede vi os for ikke at tillade det mere.

3) Vores skribenter forsøger at skrive nyheder så ofte de kan. Er du utilfreds med skrivehastigheden og mener at du kan gøre det bedre, så er du mere end velkommen til at søge ind som skribent. (http://www.xboxlife.dk/jobs).

4) Vi tager reglen om at skrive nyheder op til overvejelse, hvilket vel var ideen bag at oprette denne tråd.

Denne tråd er hermed låst.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster