Xboxlife forum

Rainbow Six 360 ?!?

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Rainbow Six 360 ?!?

Indlægaf Pr3dator DK » 23. feb 2006 20:47

Rainbow Six's 360 Countdown
Something tell us the number is no coincience.

Somehow we missed this the first time around, but Ghost Recon isn't the only shooter from Ubisoft's staple of Tom Clancy videogames about to make the next-generation leap. At least, that's what everything's hinting at.

The official Rainbow Six website reveals a countdown to a "major announcement" that will happen roughly 282 hours from now. What number did the countdown start at, though? 360. Something tells us that's not exactly a coincidence.

If Ubisoft's teams can pull off the game magic we're seeing with Ghost Recon: Advanced Warfighter, consider us salivating already.

----

En nyhed jeg lige faldt over HER!

Nu håber jeg at Red Storm har lært noget fra sidst... Rainbow Six: Lockdown var en af de værste skuffelser jeg har fået...
Senest rettet af Pr3dator DK 23. feb 2006 20:50, rettet i alt 1 gang.
On Xbox Live I will hear you Scream
Pr3dator DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1819


Indlægaf ReVaN » 23. feb 2006 20:49

mener at der til sommer allerede kommer en efterfølger til lockdown...
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Pr3dator DK » 23. feb 2006 20:54

Revan skrev:mener at der til sommer allerede kommer en efterfølger til lockdown...

Ja det har jeg også læst HER på dette site... Den kommer dog kun til den gamle xbox, men lyder som om den kan bli ret fed, der vil bland andet være gamle Rouge Spear baner med... :)
On Xbox Live I will hear you Scream
Pr3dator DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1819


Indlægaf Anastacio » 28. feb 2006 14:43

De første 'RainbowSix Next-Gen' informationer dukker op den 14. Marts 06'. :)

Og som sagt af andre mange gange før, så vil vi helst ikke have at I poster nyheder før de er oppe på forsiden af Xboxlife.dk.

:)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf EvilNinjaMoby » 28. feb 2006 14:59

Anastacio skrev:Og som sagt af andre mange gange før, så vil vi helst ikke have at I poster nyheder før de er oppe på forsiden af Xboxlife.dk.


Så er det jo ikke længere en nyhed!!! ;) :D

Ikke for at være flabet (Lidt måske ;) ), men hvorfor får I ikke fingeren ud så? Denne tråd blev jo startet den 23. og I reagerer først nu... Hvis det er meningen at man skal kunne finde sine nyheder på forsiden af Xboxlife, så må I da komme op af stolen - ellers må I da kalde nyhedssektionen for "De uaktuelle nyheder". ;)

Egentlig finder jeg det mindre heldigt, at man ikke må diskutere de seneste nyheder på et community som dette, bare fordi man, læs; redaktionen, gerne vil have æren for at smide dem op på forsiden først. Som det er nu, kan jeg ikke se nogen fremtid for Xboxlife som en nyheds-resource - hvis man da overhovedet vil være det? Det tyder det bare ikke på, sådan som det kører pt. mht. nyhederne.

Ellers synes jeg såmænd at sitet er fremragende... :)
Senest rettet af EvilNinjaMoby 28. feb 2006 15:03, rettet i alt 1 gang.
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf Maltéz » 28. feb 2006 15:02

EvilNinjaMoby skrev:
Anastacio skrev:Og som sagt af andre mange gange før, så vil vi helst ikke have at I poster nyheder før de er oppe på forsiden af Xboxlife.dk.


Ikke for at være flabet (Lidt måske ;) ), men hvorfor får I ikke fingeren ud så? Denne tråd blev jo startet den 23. og I reagerer først nu... Hvis det er meningen at man skal kunne finde sine nyheder på forsiden af Xboxlife, så må I da komme op af stolen - ellers må I da kalde nyhedssektionen for "De uaktuelle nyheder". ;)

Egentlig finder jeg det mindre heldigt, at man ikke må diskutere de seneste nyheder på et community som dette, bare fordi man, læs; redaktionen, gerne vil have æren for at smide dem op på forsiden først. Som det er nu, kan jeg ikke se nogen fremtid for Xboxlife som en nyheds-resource - hvis man da overhovedet vil være det? Det tyder det bare ikke på, sådan som det kører pt. mht. nyhederne.

Ellers synes jeg såmænd at sitet er fremragende... :)


IN YOUR FACE :D :D :D :D :D Jeg giver dig helt ret....!
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Indlægaf Anastacio » 28. feb 2006 15:07

Det er skam fint at diskuterer denne nyhed, jeg skrev det som en fremtidig påmindelse. Altså at vi helst ikke ser at det sker igen.

Angående det med nyheds opdateringerne er vi komplet uenige. Og lad os da bare være enige om at være uenige ;)

Back to topic, ingen grund til at lave endnu en tråd om til en diskussion om noget helt andet.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Devel One » 28. feb 2006 15:55

Anastacio skrev:Det er skam fint at diskuterer denne nyhed, jeg skrev det som en fremtidig påmindelse. Altså at vi helst ikke ser at det sker igen.

Angående det med nyheds opdateringerne er vi komplet uenige. Og lad os da bare være enige om at være uenige ;)

Back to topic, ingen grund til at lave endnu en tråd om til en diskussion om noget helt andet.



hvis man ikke må skrive om de ting, så kan man jo næsten ikke bruge denne side til andet end gamle nyheder (hvor gamle skal de være før vi må skrive om dem) :?: , nej sefølgelig kan den bruges til mere og jeg er glad for denne side,
er inde på den flere gange om ugen



nej men i kan jo heller ikke nå at finde dem alle og nogle af nyhederne får i kun kendskab til fordi der er så mange der skriver på denne side

men i må lave en tid-frist eller sådan noget, før man må skrive om nyheder, men så mister man jo nok løsten til at skrive den :wink:
hvis i mener det så alvorlig....
eller vil i have at vi skriver en mail til jer først :?:


det var bare lige noget jeg skulle ud :D men i må da se lidt fornuft i det

så kald mig bare tudefjæs.... :D
Homer:"Ooooooh, they have the internet on computers now!"
Devel One
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf EvilNinjaMoby » 28. feb 2006 16:00

Dialogen/debatten kører nu i denne tråd, Devel One:
http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=5218 ;)
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf Devel One » 28. feb 2006 16:05

ok, men har vist fået sagt det jeg ville :D
Homer:"Ooooooh, they have the internet on computers now!"
Devel One
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf Westcoast Kid » 1. mar 2006 20:03

Rainbow six: Lockdown var dårligt. Det lignede ikk at de havde gjort sig umage med det men jeg elsker stadig Rainbow six serien :D
Westcoast Kid
Niveau 2
 
Indlæg: 105



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster