Xboxlife forum

DirectTV på Xbox 360

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

DirectTV på Xbox 360

Indlægaf Lanto Calrisian » 18. feb 2006 22:08

Læs lige det her, nu er der måske mulighed for at se film i HD på vores nye legetøj.


Billede


Hvis det ellers er rigtigt, vil det være en fed ny feature som sikkert vil blive vildt populær. Ihvertfald hos mig. :D
Be yourself !!
Lanto Calrisian
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Indlægaf Morten Skou » 18. feb 2006 22:13

NICE.

Måske er det den "skjulte ting" som de snakkede om tidligere?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Lanto Calrisian » 18. feb 2006 22:45

Ja, man kan jo håbe.

Kom lige til at tænke på om DirectTV overhovdet kan lade sig gøre i Europa eller om det kun vil være tilgængeligt i USA og Asien. Da ders internet forbindelser er bedre en vores. For det må da kræve noget hvis man skulle downloade/Streame en Spillefilm i HD. ?
Be yourself !!
Lanto Calrisian
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Indlægaf S Dark » 18. feb 2006 22:58

Arh, jeg tror det er muligt for dem der har 8 Mbit..- hvis man streamer, men, hvis man kan downloade batman, er det jo kun et spørgsmål om der er plads :O da den sikkert fylder 15Gb..?
Og så var det jeg sagde til mig selv:
"Bogen kan lige overveje situation og beslutte sig senere." Bogen lagde jeg så henne ved hjørnet, der hygger den sig.
S Dark
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Morten Skou » 18. feb 2006 23:12

Jeg mener godt at man kan streame fornuftigt allerede med en 2mbit linie?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf S Dark » 18. feb 2006 23:21

ja, men i HD? jeg har 2 Mbit og det er ikke det bedste at streame, men det går nok, så okay 4 Mbit+ så kører det fint med streaming..
Et minus ved at downloade filmene.. hvor skal man gøre af den?? altså man køber, ja selv en 100 Gb, og man har plads til kun 6 film.. max! så betaler man 200 kr. for at se en film og slette den senere =/ det syns jeg ikke er helt fair, så ville jeg give mulighed for at flytte den til sin pc og brænde en HD-DVD ud.. så er det jo fair nok.. men så igen, ikke alle har en HD-DVD brænder.. =/
Og så var det jeg sagde til mig selv:
"Bogen kan lige overveje situation og beslutte sig senere." Bogen lagde jeg så henne ved hjørnet, der hygger den sig.
S Dark
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Slimjay DK » 19. feb 2006 00:05

Hvor man skal gøre af den ... det handler om streaming, så du skal streame den og ikke gemme den .. hvis det er sandt vil det sikkert foregå ligesom TV2 Sputnik, hvor du kan "leje/streame" en film for et beløb. 8)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf DeeKay » 19. feb 2006 00:22

Hvis det er fordi det kræver hurtige forbindelser, kan del vel bruge en del af harddisken til at have en buffer så den f.eks. downloader 1gb af filmen og derefter begynder af afspille mens den henter i baggrunden? De skal nok finde på noget, men GAL det lyder fedt!!!
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479


Indlægaf Agrolyte » 19. feb 2006 15:16

Tror måske de vil give Windows Media Center en finger med i spillet - så du kan finde dine downloadede film eller fjernsynsudsendelser under "Videoer" i Media Center. Altså en DVR funktion som man kender det med TiVo i USA. Og så undgår du forhåbentligt også pladsmangel, da du i dette tilfælde vil udnytte din harddisk på din PC istedet for den i x360'eren.

Hvis det er sådan de har tænkt sig at lave det - kan jeg ikke andet end at sige; kom an SONY!
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster