Xboxlife forum

Forbind din mac og X360

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Forbind din mac og X360

Indlægaf Bummerten » 14. feb 2006 16:32

Nu kan man forbinde sin mac med sin xbox360 ved hjælp af programmet 360Connect.
Læs mere her: http://www.gamers-globe.com/spilnyhed/5 ... x-360.html
Billede
Bummerten
Niveau 7
 
Indlæg: 2480


Indlægaf GrillBillerDK » 14. feb 2006 16:36

men så længe at Apple sidder på de hemlige kopisikrings koder... så kan man ikke afspille den musik man har købt fra iTunes ;-) skal det lige siges...
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf HunkyDory » 14. feb 2006 16:42

Du er fra nu af min gud Bummerten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D...jeg mener det!
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf GrillBillerDK » 14. feb 2006 17:04

-->hannister..

Nyheden.. er "Gammel" den har allerede været oppe og vende på macnyt.dk, mediamac.dk, majornelson og diverse andre mac mac sider ;-)
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf HunkyDory » 14. feb 2006 17:08

men ikke her... AK, så har jeg måtte vente på trods af jeg har spurgt op til flere gange... ;)

er der flere mac egenskaber som også er nyttige som i også gemmer fra mig!!!?? ;)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf GrillBillerDK » 14. feb 2006 17:10

næ.. ikke rigtigt.. ikke andet med diverse dashboard widgets med eks. gamercards osv..
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf HunkyDory » 14. feb 2006 17:22

ok, dem har jeg trods alt.

Men jeg prøver at conecte den nu, men hvordan conecter man de to, jeg kan kun finde conect to pc based computer???
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf GrillBillerDK » 14. feb 2006 17:25

mac er også en "Personal Computer" så hvad tror du at du så skal trykke på ;-)
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf HunkyDory » 14. feb 2006 17:27

GrillBillerDK skrev:mac er også en "Personal Computer" så hvad tror du at du så skal trykke på ;-)


jeg har ingen idé om det..jeg har prøvet dem der er!

you tell me! :)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Pr3dator DK » 14. feb 2006 17:29

GrillBillerDK skrev:men så længe at Apple sidder på de hemlige kopisikrings koder... så kan man ikke afspille den musik man har købt fra iTunes ;-) skal det lige siges...


Jeg fandt da ellers en download på dashboardet der gør at man kan spille sine AAC-musikfiler på xboxen via iPod!
On Xbox Live I will hear you Scream
Pr3dator DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1819


Indlægaf Gamemakerman » 14. feb 2006 17:40

TN PR3DATOR skrev:
GrillBillerDK skrev:men så længe at Apple sidder på de hemlige kopisikrings koder... så kan man ikke afspille den musik man har købt fra iTunes ;-) skal det lige siges...


Jeg fandt da ellers en download på dashboardet der gør at man kan spille sine AAC-musikfiler på xboxen via iPod!


Nej den giver support for at man kan bruge en Ipod på Xbox 360 :roll:
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf HunkyDory » 14. feb 2006 17:42

Gamemakerman skrev:
TN PR3DATOR skrev:
GrillBillerDK skrev:men så længe at Apple sidder på de hemlige kopisikrings koder... så kan man ikke afspille den musik man har købt fra iTunes ;-) skal det lige siges...


Jeg fandt da ellers en download på dashboardet der gør at man kan spille sine AAC-musikfiler på xboxen via iPod!


Nej den giver support for at man kan bruge en Ipod på Xbox 360 :roll:


Der står faktisk at man kan køre AAC filer fra det program :)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Pr3dator DK » 14. feb 2006 17:50

Hanniste skrev:Der står faktisk at man kan køre AAC filer fra det program :)


Nemlig, men det ska siges at jeg ikke har testet det!
On Xbox Live I will hear you Scream
Pr3dator DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1819


Indlægaf GrillBillerDK » 15. feb 2006 05:18

ja.. AAC det er kun det man køber der er kopi sikret og de filer hedder også AAC. (Faktisk AAC+)

AAC kan også bare være musik som man selv har rippet, der for ingen kopisikring,, og den musik supporterer.
Lige som WMA9 den mås både med DRM og uden.. got it?
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf HunkyDory » 15. feb 2006 12:35

Gamemakerman skrev:Syndes i skal til at se den første trailer til Huxley, den er enormt flot og er ingame, har selv en video hvor de demonstrere scenen i katakumperne eller hvordan det nu staves :D


hmm, ret off topic ikke? :)... eller er det fordi den er påxboxlive?
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster